Comentarii (77)
cipinho79
cipinho79  •  21 August 2015, 11:06
Postat de steaualibera pe 21 August 2015, 10:58

Daca au ajuns Bulgarii sa ne ia cei mai buni jucatori. Keseru ,Prep. Daca ar pleca ci. si al veni altul cu un proiect serios prezentat in fata presei , cu promovare in mass media. S-ar recupera sigla ,marca .Si dupa s-ar intoarce toata masa de suporterii ai Stelei inapoi, din toata tara. Si acum imi amintesc acei 65 de mii de suporteri cu Herenveen pe vechiul 23 August la un meci cu nu f. mare importanta de Europa League. Ai dreptate ca Steaua este ca si o mina de aur neexploatata. Doar blocata de ci. La ce expunere uriasa are in Mass Media, palmares imens,imagine in Europa (ca perfomante ma refer) desi a fost facuta praf sportiv de ci., + masa imensa de suporterii in primul rand ei conteza, iti aduc si bani la buget.(absenti acum stiu ,dar se cunosc deja motivele pt care nu mai vin) Am putea fi la nivelul lui Basel sau de ce nu Shaktar macar ca performante daca nu ca investitii.

asa va fi, becali o sa plece cu siguranta in maxim 2 ani cand coeficientul european o s-o ia la vale si nu va mai avea nicio sansa sa intre in grupele vreunei competitii europene, deci nu va mai avea publicitate sa-si vanda jucatorii pe bani grei. atunci sunt sigur ca cineva cu mai multe minte o sa preia steaua cu sanse mari de reusita

bvd_magheru
bvd_magheru  •  21 August 2015, 11:04
Postat de cipinho79 pe 21 August 2015, 11:03

adio profit, fara calificari in europa nu-ti mai cumpara nimeni jucatorii pe bani grei. becali a gresit grav cand s-a zgarcit la bani dupa ce-a luat campionatul fiindca ASA s-a batut singura. atunci trebuia sa bage imediat 4-5 milioane in jucatori caci era evident nevoie si acum altfel ar fi stat lucrurile

Pe chipciu trebuia sa il vinda imediat dupa ce a parasit corabia reghe . Lua citeva milioane bune pe el Pe tade cine o sa il cumpere pe bani buni !! Gata se cam termina cu "destrabalatul financiar" !! Tzipa ca di n gura de sarpe 72 - o dar in mina avea chinta sparta si astepta pe river asul care nu a mai venit !! Oricum sunt convins ca o sa incerce sa vinda citiva jucatori dintre titulari .

cipinho79
cipinho79  •  21 August 2015, 11:03
Postat de bvd_magheru pe 21 August 2015, 10:43

Asta nu va vinde steaua asa usor . Se va multimi si cu un profit mai mic dar va renunta la jucatorii scumpi . Doar daca va fi in pierdere 1,2 ani la rind o va vinde pe 1 leu daca gaseste cumparator !

adio profit, fara calificari in europa nu-ti mai cumpara nimeni jucatorii pe bani grei. becali a gresit grav cand s-a zgarcit la bani dupa ce-a luat campionatul fiindca ASA s-a batut singura. atunci trebuia sa bage imediat 4-5 milioane in jucatori caci era evident nevoie si acum altfel ar fi stat lucrurile

steaualibera
steaualibera  •  21 August 2015, 10:58
Postat de misu_2007 pe 21 August 2015, 10:43

Tin cu Steau de cand m-am nascut si cred ca asa va fi pana voi inchide ochii. Am crezut ca, dupa Paunescu, Becali este solutia salvatoare, si daca ne uitam la rezultate, nu putem nega evidenta. Din cele spuse de Becali acum, am ajuns la concluzia ca omul asta a suferit transformari cat a stat la mititca. Infumurat si guraliv era si inainte dar parca avea un dram de istetime nativa, vreo relicva de la tatica-su. Acum, judecandu-i spusele, constat ca este un ***, indubitabil. Steaua, chiar si acum, este o mina de aur. Dar ca sa scoti aurul dintr-o mina, ai nevoie de utilaje si de specialisti. Iar astea inseamna bani, inseamna investitie. Profitul este sigur si numai un natang nu-l poate percepe. Daca as avea 20 mil de euro de investit as prelua steaua de la *** cu tot cu acordul de a primii banii din transferurile jucatorilor adusi de el pe bani, nu gratis. Reteta ar fi simpla: 12 mil intretinerea anuala a echipei, 2-3 mil recuperarea siglei - 2-3 mil pentru un fundas central si un atacant, si restul l-as investii la juniori. Poate pare puerila judecata, caci nu m-am nasuct stiutor, dar un lucru este cert, nu obti profit fara investitie. Iar la final, pentru o persoana care se declara religioasa precum BOUL, ar trebui sa stie ca pe lumea cealalata nu pleaca nimeni cu bani, iar vesnica lui pomenire inseamana de fapt ce a lasat (creat) in amintirea urmasilor. La banii lui, eu facem un stadion care se imi poarte numele. ***

Daca au ajuns Bulgarii sa ne ia cei mai buni jucatori. Keseru ,Prep. Daca ar pleca ci. si al veni altul cu un proiect serios prezentat in fata presei , cu promovare in mass media. S-ar recupera sigla ,marca .Si dupa s-ar intoarce toata masa de suporterii ai Stelei inapoi, din toata tara. Si acum imi amintesc acei 65 de mii de suporteri cu Herenveen pe vechiul 23 August la un meci cu nu f. mare importanta de Europa League. Ai dreptate ca Steaua este ca si o mina de aur neexploatata. Doar blocata de ci. La ce expunere uriasa are in Mass Media, palmares imens,imagine in Europa (ca perfomante ma refer) desi a fost facuta praf sportiv de ci., + masa imensa de suporterii in primul rand ei conteza, iti aduc si bani la buget.(absenti acum stiu ,dar se cunosc deja motivele pt care nu mai vin) Am putea fi la nivelul lui Basel sau de ce nu Shaktar macar ca performante daca nu ca investitii.

cipinho79
cipinho79  •  21 August 2015, 10:58
Postat de misu_2007 pe 21 August 2015, 10:43

Tin cu Steau de cand m-am nascut si cred ca asa va fi pana voi inchide ochii. Am crezut ca, dupa Paunescu, Becali este solutia salvatoare, si daca ne uitam la rezultate, nu putem nega evidenta. Din cele spuse de Becali acum, am ajuns la concluzia ca omul asta a suferit transformari cat a stat la mititca. Infumurat si guraliv era si inainte dar parca avea un dram de istetime nativa, vreo relicva de la tatica-su. Acum, judecandu-i spusele, constat ca este un ***, indubitabil. Steaua, chiar si acum, este o mina de aur. Dar ca sa scoti aurul dintr-o mina, ai nevoie de utilaje si de specialisti. Iar astea inseamna bani, inseamna investitie. Profitul este sigur si numai un natang nu-l poate percepe. Daca as avea 20 mil de euro de investit as prelua steaua de la *** cu tot cu acordul de a primii banii din transferurile jucatorilor adusi de el pe bani, nu gratis. Reteta ar fi simpla: 12 mil intretinerea anuala a echipei, 2-3 mil recuperarea siglei - 2-3 mil pentru un fundas central si un atacant, si restul l-as investii la juniori. Poate pare puerila judecata, caci nu m-am nasuct stiutor, dar un lucru este cert, nu obti profit fara investitie. Iar la final, pentru o persoana care se declara religioasa precum BOUL, ar trebui sa stie ca pe lumea cealalata nu pleaca nimeni cu bani, iar vesnica lui pomenire inseamana de fapt ce a lasat (creat) in amintirea urmasilor. La banii lui, eu facem un stadion care se imi poarte numele. ***

excelent punctat, chiar si acum Steaua e o mina de aur dar becali dupa ce a iesit din inchisoare nu-si mai gaseste lopata si tarnacopul. aurul "putrezeste" in mina fiindca becali nu mai are bani sa-l scoata la suprafata. ce prostie dupa ce a luat 16 milioane doar pe chiriches si gardos, acum tot castigul se iroseste degeaba pe tade, papp, muniru si altii. sa nu uitam ca a castigat campionatul fiindca ASA s-a batut singura, in clipa castigarii campionatului trebuiau rapid investite 4-5 milioane pe jucatori si liga campionilor sau macar europa league ar fi fost mult mai aproape. si-ar fi recuperat investitia si mai mult ar fi avut parte de publicitate europeana gratis, urman sa vina si alte oferte consistente mai tarziu. dar tot raul spre bine, poate becali va ceda steaua pana la urma cuiva competent care s-o readuca din nou in prim plan.

bvd_magheru
bvd_magheru  •  21 August 2015, 10:52

Ba astia sunt patroni de carton nu intelegi !! Economia romaneasca nu permite destrabalarea financiara in halul asta ca doar nu detin fabrici care exporta !! Becali a riscat ca la poker . Cu reghe i-a iesit pasenta de doua ori la rind pentru ca ala nu numai ca a castigat 2 campionate dar a mai si calificat echipa in grupe si din cauza asta a mai si vindut jucatori pe sume imense pentru romania . Acum s-a fript .

bvd_magheru
bvd_magheru  •  21 August 2015, 10:46

Oricum i-a cam sosit ceasul . Cele doua galerii nu au mai incurajat echipa nici la meciurile internationale , nici la cele cu dinamo, etc..si daca sau abtinut la meciurile astea nici nu o sa-i mai vedeti curind .

bvd_magheru
bvd_magheru  •  21 August 2015, 10:43

Asta nu va vinde steaua asa usor . Se va multimi si cu un profit mai mic dar va renunta la jucatorii scumpi . Doar daca va fi in pierdere 1,2 ani la rind o va vinde pe 1 leu daca gaseste cumparator !

misu_2007
misu_2007  •  21 August 2015, 10:43

Tin cu Steau de cand m-am nascut si cred ca asa va fi pana voi inchide ochii. Am crezut ca, dupa Paunescu, Becali este solutia salvatoare, si daca ne uitam la rezultate, nu putem nega evidenta. Din cele spuse de Becali acum, am ajuns la concluzia ca omul asta a suferit transformari cat a stat la mititca. Infumurat si guraliv era si inainte dar parca avea un dram de istetime nativa, vreo relicva de la tatica-su. Acum, judecandu-i spusele, constat ca este un ***, indubitabil. Steaua, chiar si acum, este o mina de aur. Dar ca sa scoti aurul dintr-o mina, ai nevoie de utilaje si de specialisti. Iar astea inseamna bani, inseamna investitie. Profitul este sigur si numai un natang nu-l poate percepe. Daca as avea 20 mil de euro de investit as prelua steaua de la *** cu tot cu acordul de a primii banii din transferurile jucatorilor adusi de el pe bani, nu gratis. Reteta ar fi simpla: 12 mil intretinerea anuala a echipei, 2-3 mil recuperarea siglei - 2-3 mil pentru un fundas central si un atacant, si restul l-as investii la juniori. Poate pare puerila judecata, caci nu m-am nasuct stiutor, dar un lucru este cert, nu obti profit fara investitie. Iar la final, pentru o persoana care se declara religioasa precum BOUL, ar trebui sa stie ca pe lumea cealalata nu pleaca nimeni cu bani, iar vesnica lui pomenire inseamana de fapt ce a lasat (creat) in amintirea urmasilor. La banii lui, eu facem un stadion care se imi poarte numele. ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

steaualibera
steaualibera  •  21 August 2015, 10:40
Postat de speedy73 pe 21 August 2015, 10:34

de fapt, eu as prefera sa nu intre. nu de alta, dar cat timp exista o speranta cat de mica sa ia titlul si meleoanele din CL, *** nu pleaca. daca nu intra in play-off, ii va fi clar chiar si lui ca adio titlu

Da asa este . Chiar daca ma doare sa spun asta. Sper sa o tinem tot asa :) Adica sa nu intram nici in play-off . Sa nu avem nici o sansa la titlu. Sa-l determine pe ci .sa vand ODATA ! Asta este pierdem un an dar castigam 10 dupa. Dar cu conditie sa vanda sa plece Odata. *** de mincinos ne.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează