Comentarii (125)
.Supremul..
.Supremul..  •  16 Decembrie 2025, 23:54
Postat de Alexhrevine pe 16 Decembrie 2025, 23:30

Intre spectator si membru cotizant nu exista nici o diferenta, membrul cotizant fiind si spectator! La tine e mai greu cu logica!

Iar vorbești fără sa cunoști. Un spectator nu este proprietarul clubului, nu are drept de vot, nu poate influența existența clubului, etc. Sunt diferențe enorme între "spectator " și "socios". Ai mult de citit și pierzi vremea pe aici.

Alexhrevine
Alexhrevine  •  16 Decembrie 2025, 23:30
Postat de .Supremul.. pe 16 Decembrie 2025, 22:25

Degeaba te întreb ca tu răspunzi ce vrei, orice altceva în afara subiectului. Întrebarea era pentru cluburile din România. Știi diferența dintre "socios" și spectator? Întrebarea este: câți sunt necesari pentru fiecare club din Superliga ca să iau clubul de la proprietarul actual?

Intre spectator si membru cotizant nu exista nici o diferenta, membrul cotizant fiind si spectator! La tine e mai greu cu logica!

Alexhrevine
Alexhrevine  •  16 Decembrie 2025, 23:27
Postat de .Supremul.. pe 16 Decembrie 2025, 22:26

Nu ai răspunsuri. Te bazezi foarte pe afirmații fără bază legală. Și te miri de ce adevărul este altul!

Alta intrebare!

.Supremul..
.Supremul..  •  16 Decembrie 2025, 22:26
Postat de Alexhrevine pe 16 Decembrie 2025, 20:56

Alta intrebare!

Nu ai răspunsuri. Te bazezi foarte pe afirmații fără bază legală. Și te miri de ce adevărul este altul!

.Supremul..
.Supremul..  •  16 Decembrie 2025, 22:25
Postat de Alexhrevine pe 16 Decembrie 2025, 19:54

Pentru tine e greu sa cauti pe net! Clasamentul cluburilor în funcție de numărul membrilor cotizanți: 1) FC Barcelona 222.980 socios. Stadion: Camp Nou. Capacitate : 99 300 2) Bayern Munchen 217.000 membri. Stadion: Allianz Arena. Capacitate: 71 137 3) Benfica 197.877 socios. Stadion: Da Luz. Capacitate: 65 600 4) Manchester United 189.432 membri. Stadion: Old Trafford. Capacitate: 75 700 5) River Plate 123.665 socios. Stadion: Monumental. Capacitate 65 000. 6) Internacional de Porto Alegre 121 345 socios. Stadion: Beira Rio. Capacitate: 58 306. 7) Corinthians 119.212 socios. Stadion: Arena Corinthians. Capacitate: 68,000. 8) Real Madrid 107.564 socios. Stadion: Santiago Bernabeu. Capacitate: 85 400. 9) Flamengo 105.878 socios. Stadion: Maracana. Capacitate: 103.001. 10) Boca Juniors 102.070 socios. Stadion: La Bombonera. Capacitate: 49 000. Alta intrebare!

Degeaba te întreb ca tu răspunzi ce vrei, orice altceva în afara subiectului. Întrebarea era pentru cluburile din România. Știi diferența dintre "socios" și spectator? Întrebarea este: câți sunt necesari pentru fiecare club din Superliga ca să iau clubul de la proprietarul actual?

Alexhrevine
Alexhrevine  •  16 Decembrie 2025, 20:56
Postat de .Supremul.. pe 16 Decembrie 2025, 12:08

Tu ai facut afirmatia.

Alta intrebare!

Alexhrevine
Alexhrevine  •  16 Decembrie 2025, 19:54
Postat de .Supremul.. pe 16 Decembrie 2025, 12:09

Crezi ca ai raspuns. Dar nu ai aratat nimic oficial din care sa reiasa cati sunt suficienti pentru fiecare club.

Pentru tine e greu sa cauti pe net! Clasamentul cluburilor în funcție de numărul membrilor cotizanți: 1) FC Barcelona 222.980 socios. Stadion: Camp Nou. Capacitate : 99 300 2) Bayern Munchen 217.000 membri. Stadion: Allianz Arena. Capacitate: 71 137 3) Benfica 197.877 socios. Stadion: Da Luz. Capacitate: 65 600 4) Manchester United 189.432 membri. Stadion: Old Trafford. Capacitate: 75 700 5) River Plate 123.665 socios. Stadion: Monumental. Capacitate 65 000. 6) Internacional de Porto Alegre 121 345 socios. Stadion: Beira Rio. Capacitate: 58 306. 7) Corinthians 119.212 socios. Stadion: Arena Corinthians. Capacitate: 68,000. 8) Real Madrid 107.564 socios. Stadion: Santiago Bernabeu. Capacitate: 85 400. 9) Flamengo 105.878 socios. Stadion: Maracana. Capacitate: 103.001. 10) Boca Juniors 102.070 socios. Stadion: La Bombonera. Capacitate: 49 000. Alta intrebare!

.Supremul..
.Supremul..  •  16 Decembrie 2025, 16:57
Postat de rumunek pe 16 Decembrie 2025, 15:28

Referitor la club și echipă, cred că greșești. Echipa este un bun al clubului, administrat de o societate sau asociație. Sau UM, într-un unic caz. Clubul nu se identifică cu echipa, pentru că un club are mai multe echipe, de juniori, de seniori, de fotbal feminin, echipa secundă, etc. La cluburile multisportive, au diferite echipe pentru diferite sporturi. De aia nu e totuna clubul cu echipa. Doar noi le amestecăm, pentru că nu exista noțiunea de schimbare a proprietarului, din moment ce toate erau de stat. Chiar aș fi curios să văd cum s-a făcut transferul FC Voluntari de la Consiliu Local la acea firmă de salubrizare a Primăriei. Știu, nu interesează pe nimeni, poate pe nea Gică ăla, unicul suporter. Sau cum a fost transferat Dinamo. SC FC Dinamo 1948 nu e denumirea echipei, aia e Dinamo București. La fel cum voi nu doriți să fie numită CSA Steaua, ci doar Steaua București. Fără FC, că nu se poate, fiind CSA. La fel și la Craiova. Alții, mai tari, au ajuns să aibă echipă de baschet BC FC Argeș Pitești, că doar suntem în România. Toate aceste aberații vin din faptul că nu există o legislație sau o practică clară pentru entitățile sportive. Prin urmare, judecăm pe interese și fără a lua în calcul particularitățile domeniului. Am tăiat un palmares ca la partaj între soți, important să nu supărăm pe cine nu trebuie.

Nu gresesc eu, asa prevede Legea Sportului (art. 26), nu exista “echipa” ci doar entitate juridica. Nu amestecam nimic, este totul foarte clar. Confuzia a fost produsa doar pentru ca a fost posibil ca o societate comerciala sa poarte denumirea de Steaua Bucuresti. Cum sa nu existe notiunea de schimbare a proprietarului??? Daca se face acum licitatie publica si Steaua va fi cumparata de un grup financiar arab se vor intocmi documentele de schimbare a proprietarului. Absolut toate “echipele” care evolueaza in competitii sunt inscrise cu denumirea entitatii juridice dar se foloseste cea uzuala (Fcsb este inscrisa in Superliga cu denumirea de SC Fotbal Club FCSB SA dar nu-i auzi pe jurnaliti ca o apeleaza asa. Nici pe suporteri. Sau Asociaţia Club Sportiv Sepsi O.S.K. din Sfântu Gheorghe! Crezi ca-i spune cineva asa??). Exista legislatie, citeste Legea Sportului, Legea 69/2000 a Educatiei Fizice si Sportului. Citeste cel putin CAPITOLUL III: Cluburi sportive, incepand cu Art. 26. Atunci o sa intelegi ca “echipa de fotbal” nu are personalitate juridica si nu se poate desprinde de club, practic nu reprezinta nimic. Nu a fost “taiat” palmaresul ca la partaj pentru ca Steaua si Fcsb nu au fost niciodata “soți”. Palmaresul este al clubului ce l-a obtinut prin reprezentatii sai. Nu a fost partajat palmaresul unei societati ci a fost mentionat palmaresul celor 3 (TREI) entitati diferite.

.Supremul..
.Supremul..  •  16 Decembrie 2025, 16:36
Postat de rumunek pe 16 Decembrie 2025, 15:09

Eu am luat o decizie acum ceva timp. Nu am făcut nicio referire la cine ar trebui să poarte denumirea Steaua, dacă e ceva ce nu accept este ideea că doar o entitate are dreptul la ea. Există, ca exemplu, o mulțime de Dinamo în lumea asta. Există mai multe Fortuna, Borussia, Spartak, Real, United, City, astea așa rapid. A, corect, chiar și mai multe Rapid există. Doar Steaua poate aparține doar MApN, dacă așa a decis justiția română, una care nu are nicio pregătire în domeniul mărcilor și denumirilor sportive, care trebuia să gestioneze o situație neîntâlnită în alte țări civilizate și fără o legislație clară în domeniu. Adică o instituție a statului a dat o exclusivitatea universală pe orice conține Steaua, unei alte instituții a aceluiași stat. Eu mă mir că nu a interzis folosirea culorilor, cred că e o scăpare regretabilă. Despre asta discutam, cum funcționează justiția in general, în afara celor prezentate de Recorder. Restul e ok, mergem mai departe pe ideea “decât să nu fie la noi, mai bine să nu existe”. Fiecare are dreptul să susțină ce echipă dorește și să creadă ce vrea. Am doar pretenția că eu am trăit acele momente ca suporter al acelei echipe, spre deosebire de niște oameni mai tineri, care au doar impresia că au citit tot și au înțeles mai bine cum și ce. Astă e principalul motiv pentru care susțin echipa căreia i-au fost luate numele, sigla și palmaresul. Ea nu a fost furată, a fost cedată de cei care acum o vor atât de mult. Că incorect legal, e altă poveste.

Poti avea numele de Steaua in denumire (de ex. Steaua Berceni, Steaua Mogosoaia, Steaua Pipera, etc.). NU poti avea denumirea Steaua Bucuresti (si mai ales nu poti sa pretinzi ca firma infiintata in 2003 este Steaua Bucuresti infiintata in 1947). Nu stiu daca faci aceasta confuzie intentionat. Pentru ca Real Madrid este una singura!!!! Justitia a decis ca marca Steaua apartine Clubului Steaua, logic si denumirea!!! Justitia a functionat aproape impecabil in acest caz (se poate reprosa doar faptul ca a durat foarte mult pana s-a luat decizia intr-o speta extrem de simpla). Prin ce document a fost cedata? De ce niciodata nu se precizeaza clar acest lucru? Daca vorbesti doar din auzite nu ai cum sa cunosti adevarul. FCSB nu a fost deposedata de nimic deoarece nu a avut niciodata nimic. Doar cu documente poti dovedi dreptul de proprietate.PS Crezi ca poti folosi denumirea de NIKE? Sau PUMA? Sau Juventus Torino ( cei din Colentina nu au putut folosi nici denumirea de Juventus Colentina, probabil justitia a dat-o exclusiv italienilor. Sa ne miram ca nu le-a dat si non culorile alb si negru).

rumunek
rumunek  •  16 Decembrie 2025, 15:28
Postat de .Supremul.. pe 15 Decembrie 2025, 17:57

Poti sa citesti tot ce scrie dar trebuie sa vezi daca au fost transpuse in practica, daca s-a intamplat asa ceva cu adevarat sau daca are relevanta in existenta celor doua entitati juridice. Daca Metaloglobus spune ca cedeaza acum locul catre echipa mea, si lotul de jucatori, inseamna ca echipa mea devine Metaloglobus? Inseamna ca voi fi inscris automat in Superliga? Fraza din final este total falsa deoarece Legea Sportului prevede clar la Art. 26 ca orice “echipa” exista DOAR sub o forma de organizare (Asociatie, SA, Institutie….). Exista Steaua si Fcsb NU exista echipa Steaua si Clubul Steaua, exista SC Fotbal Club FCSB SA nu exista “ehipa” Fcsb. Echipele sunt ale unor entitati juridice, conform legii ( si ROAF). Pana la a pune la indoiala o decizie a instantei poti sa iei singur o decizie in aceasta speta. Cum putea o instanta sa decida ca SC Fotbal Club FCSB este Steaua Bucuresti (aceasta fiind institutie publica)? Sau ca este proprietara Stelei fara sa existe un document de transfer al proprietatii. Adevarul nu trebuie mistificat, trebuie cunoscut si acceptat chiar daca este dureros.

Referitor la club și echipă, cred că greșești. Echipa este un bun al clubului, administrat de o societate sau asociație. Sau UM, într-un unic caz. Clubul nu se identifică cu echipa, pentru că un club are mai multe echipe, de juniori, de seniori, de fotbal feminin, echipa secundă, etc. La cluburile multisportive, au diferite echipe pentru diferite sporturi. De aia nu e totuna clubul cu echipa. Doar noi le amestecăm, pentru că nu exista noțiunea de schimbare a proprietarului, din moment ce toate erau de stat. Chiar aș fi curios să văd cum s-a făcut transferul FC Voluntari de la Consiliu Local la acea firmă de salubrizare a Primăriei. Știu, nu interesează pe nimeni, poate pe nea Gică ăla, unicul suporter. Sau cum a fost transferat Dinamo. SC FC Dinamo 1948 nu e denumirea echipei, aia e Dinamo București. La fel cum voi nu doriți să fie numită CSA Steaua, ci doar Steaua București. Fără FC, că nu se poate, fiind CSA. La fel și la Craiova. Alții, mai tari, au ajuns să aibă echipă de baschet BC FC Argeș Pitești, că doar suntem în România. Toate aceste aberații vin din faptul că nu există o legislație sau o practică clară pentru entitățile sportive. Prin urmare, judecăm pe interese și fără a lua în calcul particularitățile domeniului. Am tăiat un palmares ca la partaj între soți, important să nu supărăm pe cine nu trebuie.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 13
Comentează