Alte știri din fotbal
Patronul din România care i-a schimbat viața lui Raul Rusescu: „Nu am mai spus-o public până acum. E superșmecher!”. Nu e Becali
0
Și pe el l-am pierdut! Supertalentul lui Real Madrid a renunțat la tricoul României, după două meciuri
0
„Homawoo nu se simte bine” » Zeljko Kopic a dezvăluit prin ce trece fundașul lui Dinamo, după accidentarea gravă provocată lui Luca Mihai
0
„Vom avea un adevărat spectacol! Cine și-ar fi imaginat?” » Răzvan Burleanu, entuziasmat de finala Cupei României Betano
0
Știri din fotbal internațional
Inclusiv presa din Glasgow îl dă vândut pe Ianis Hagi: „Transferul lui este inevitabil!”
0
Din umilință în umilință » Ciprian Tătărușanu a primit într-un sezon în Arabia mai multe goluri decât în toată cariera la națională!
0
E oficial! Primul campionat care s-a asigurat că va avea 5 echipe în Liga Campionilor în noul format
5
Fotbalistul a intrat în biroul lui Carlo Ancelotti și l-a făcut să cedeze: „Don Carlo a început să plângă: «Te rog, nu pleca»”
2
De ce a fost orașul iranian Isfahan ținta atacului atribuit Israelului. ...
Libertatea
La ce riscuri de sănătate se expun cei care lucrează noaptea. Boala ...
Adevărul
Un gigant din Europa își pregătește intrarea pe piața din România. Are ...
ObservatorNews
BREAKING | OUT! Rotaru taie-n carne vie: curăţenie generală la Craiova! ...
OrangeSport
Related statement from the FIA: The Technical Regulations for 2013 were approved: - Power units will be four cylinders, 1.6 litre with high pressure gasoline injection up to 500 bar with a maximum of 12,000 rpm, with extensive energy management and energy recovery systems (now known as ERS), reflecting the decision taken by the WMSC in December 2010 - The aerodynamic regulations have been based on 2011 rules, with modifications in order to improve the aerodynamic efficiency: together with the power train rules, this will enable a 35 percent reduction in fuel consumption - The height of the tip of the nose will be limited to ensure better compatibility in a T-bone style accident - A limi
si fiecare masina va avea motor Dacia =))
Se pierde din spectacol!
abureli ecologiste, se descopera mereu.
tati, simfonia cailor putere pe retrogradare sau acceleratie la max, era tot farmecul. Au americanii niste curse de masinute de tuns iarba. Daca le pun niste eleroane, or sa concureze cu F1
e clar cat te pricepi la curse... Motorul nu mai conteaza demult, ci artificiile aerodinamice si hidraulice, difuzoare, eleroane si alte inovatii
deja e Karting. Si oricat s-ar chinui sa "prezerve" mediul, un 747 tot inghite mai mult oxigen la decolare decat toate masinile intr-un weekend de curse...
foarte bine. reducand ponderea impactului motorului asupra rezultatului final, vom vedea mai bine care pilot e mai talentat.
si in 2015 o sa treaca pe motoare electrice, poate asa o sa revina si toyota in F1, cun un Prius. lui Bernie nu ii mai ajung banii din reclame si de la organizatori, si mai vrea si din eco-firendly, poate o sa isi faca si green-peace echipa.
Nu sunt mare fan F1, dar nu asta era farmecul, puterea motoarelor?! Ciudata decizie
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.