Alte știri din fotbal
Sepsi - FCSB » Echipele echipe de start + cote la pariuri. Reporterii GSP transmit tot ce contează de la Sfântu Gheorghe
2
Fază discutabilă de arbitraj în Farul - Rapid » Giuleștenii au egalat după un penalty contestat de constănțeni
0
N-a mai suportat » Cum l-au surprins camerele pe Șucu după golul Farului
0
Fanii lui Dinamo s-au mobilizat după eșecul cu Botoșani » Sold-out la „finala” cu Voluntari
1
Știri din fotbal internațional
Negocieri între Xavi și Joan Laporta » Cum s-a finalizat ultima discuție
0
Villas-Boas, dezvăluiri cutremurătoare despre un moment de cumpănă: „Am început să mă simt rău și îmi amintesc că mă gândeam «O să mor, o să mor!»”
0
Răzvan Lucescu, adio titlu! PAOK s-a împiedicat de cea mai slabă echipă din play-off
0
Decizia luată la Real Madrid după „El Clasico” » Fotbalistul emblematic a primit prelungirea contractului
0
Ce se întâmplă în dosarul lui Vlad Pascu. Decizia CSM
Libertatea
De ce are nevoie Ucraina pentru a învinge odată cu sosirea ajutorului ...
Adevărul
Judecătoarea din cazul Vlad Pascu, mută în faţa jurnaliştilor. A stat un ...
ObservatorNews
Monstruos: PSG, ofertă de 300 de milioane € pentru înlocuitorul lui Mbappe! ...
OrangeSport
Related statement from the FIA: The Technical Regulations for 2013 were approved: - Power units will be four cylinders, 1.6 litre with high pressure gasoline injection up to 500 bar with a maximum of 12,000 rpm, with extensive energy management and energy recovery systems (now known as ERS), reflecting the decision taken by the WMSC in December 2010 - The aerodynamic regulations have been based on 2011 rules, with modifications in order to improve the aerodynamic efficiency: together with the power train rules, this will enable a 35 percent reduction in fuel consumption - The height of the tip of the nose will be limited to ensure better compatibility in a T-bone style accident - A limi
si fiecare masina va avea motor Dacia =))
Se pierde din spectacol!
abureli ecologiste, se descopera mereu.
tati, simfonia cailor putere pe retrogradare sau acceleratie la max, era tot farmecul. Au americanii niste curse de masinute de tuns iarba. Daca le pun niste eleroane, or sa concureze cu F1
e clar cat te pricepi la curse... Motorul nu mai conteaza demult, ci artificiile aerodinamice si hidraulice, difuzoare, eleroane si alte inovatii
deja e Karting. Si oricat s-ar chinui sa "prezerve" mediul, un 747 tot inghite mai mult oxigen la decolare decat toate masinile intr-un weekend de curse...
foarte bine. reducand ponderea impactului motorului asupra rezultatului final, vom vedea mai bine care pilot e mai talentat.
si in 2015 o sa treaca pe motoare electrice, poate asa o sa revina si toyota in F1, cun un Prius. lui Bernie nu ii mai ajung banii din reclame si de la organizatori, si mai vrea si din eco-firendly, poate o sa isi faca si green-peace echipa.
Nu sunt mare fan F1, dar nu asta era farmecul, puterea motoarelor?! Ciudata decizie
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.