Comentarii (69)
crimson.veritas
crimson.veritas  •  01 Noiembrie 2017, 17:30

Prostii! Turneele de Grand Slem sunt deja ultra favorizate ... ceea ce nu mi se pare normal ... pentru ca sunt organizate in acelasi an ... in acelaesi 4 tari ... jucatoarele native (in general din common-wealth ... americancele in general) ... sunt clar favorizate ... au suportul publicului, al mediei, nu au probleme de a se adapta la fusul orar ... sunt prea multe avantaje ... care nu ar trebui sa existe ... intr-o competitie corecta. Pe Serena de exemplu rar o vezi pe zgura sau pe iarba ... pentru ca americanii organizeaza atat de mult turnee pe hard ... incat ea isi face toate punctele de care are nevoie pe hard, si nu este nevoita decat sa joace grand slemurile RG si Wim. pe alte suprafete ca sa-si faca punctajul necesar ... sau banii necesari. Turneele de Grand Slem ... in primul rand trebuie organizate in fiecare an in tari diferite, in al 2-lea rand sa se micsoreze numarul de puncte ... deja astazi ... multe jucatoare renunta la turnee apropiate ca sa fie fit pt. Grand Slem ... daca se fac si mai ... cheat ... GS-urile ... tot top 20 (juc care au si capacitatea sa treaca mai multe tuturi) ... vor boicota restul turneelor ... si isi vor lua 1-2 luni de pauza inainte de fiecare Grand Slem, ca sa fie ultra-fit si sa evite orice accidentare. 3. In al 3-lea rand cred ca trebuie sa fie limitat dreptul tarilor de a organiza turnee WTA ... la maxim 2 / sezon ... daca 1 nu se poate.

243578416171692
EcoScoala Cneab  •  01 Noiembrie 2017, 17:17

Diferenta intre un turneu de Grand Slam (care are 7 tururi) si un Turneu Premier Mandatory (ca cel de la Madrid castigat de Simona si care are 6 tururi) este de doar un tur. Castigatoarea unui Grand Slam primeste 2000 de puncte adica dublu fata de castigatoarea unui Mandatory, care primeste 1000 de puncte. Deci, de ce e nemultumit dl. Mouratoglu? Ma gandesc si la Sloane Stephens, a castigat un Grand Slam, dar in restul anului a fost aproape inexistenta, parca nu ar merita sa fie pe locul I la sfarsit de an...

ramrazed
ramrazed  •  01 Noiembrie 2017, 16:57

nea cutarica ai dreptate cu ..DOAMNEE" eu chiar am o scuza ,de 29 ani sant plecat din ROMANIA in schimb scriu si citesc exact 5 limbi.Ceva ma face sa cred ca esti inferior cel putin ......HAI ROMANIA -bv.SIMONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1582561641804787
Anghelescu Lucian  •  01 Noiembrie 2017, 16:48

Ostapenco a castigat un Grand Slam. Dupa parerea acestui donm ,cu d mic trebuia sa fie pe primul loc. Ce a facut Ostapenco dupa Paris. Am auzit ca americanii i-au propus Simonei sa joace pentru ei ,atunci era alta poveste, Romania ? Acest personaj Moratoglu cred ca nu stie nici unde e Romania pe harta. Sa nu uitam ce a patit Ilie Nastase, daca era american sau alta nationalitate nici nu se vorbea. Sa nu uitam ca un soldat american a omorit un roman la Bucuresti si ......nimic. Intrb si eu ca prostu cine e d. Moratoglu , un antrenor ca nimeni altul care are norocul sa antreneze o buna jucatoare, singur zice ca o antreneaza din 2012, atunci Serena era deja mare, atunci unde e meritu lui ?

mishu_74
mishu_74  •  01 Noiembrie 2017, 16:16
Postat de Alex Slaniceanu pe 01 Noiembrie 2017, 14:05

Am deja un cartonas galben de la gsp si mai am un distrus de pe aici care a intrat pe private pe facebook , cu nume fals, sa injure in voie ca nu sunt de acord cu felul in care se puncteaza in tenis si orice saracie ajunge lider mondial. Opiniile personale trebuie respectate chiar daca nu e obligatoriu sa fi de acord cu ele. Dupa mine, campioana mondiala la fotbal e cea mai buna echipa din lume. Nu exista alt clasament pentru mine. La fel ar trebui sa fie si-n tenis. Unii zic ca e mai usor la un Grand Slam decat sa fi constant bun tot anul. Gresit!!!! In timpul anului fiecare joaca cum are chef iar multi nu au, de unde si ,,marile surprize". O arzi pe acolo si faci puncte, nu? La un Grand Slam joci cu exact crema tenisului si fiecare dintre adversari vrea sa castige. Asta e marea diferenta. Sa iei un Grand Slam inseamna de 10 ori mai mult decat sa castigi 5-6 turnee no name, unde multe jucatoare de top nici nu se duc. Lumea s-a intors cu fundul in sus acum. Simona are 20 de milioane fara sa castige nimic important iar Justine Henin e campioana olimpica, are 9 turnee de Grand Slam castigate si le are pe toate 4 in palmares, a fost prima data nr 1 mondial dupa ce deja castigase 3 Grand Slamuri si mai mult decat atat, a fost de 3 ori nr 1 in ani diferiti si SOC! are aceiasi bani ca Simona!!! Mi se pare ridicol! Iar M. Hingis, cu 5 Grand Slamuri la simplu, 13 la dublu si 7 la dublu mixt are de-abia 24 de milioane? Si e pe retragere? Clar, antrenorul Serenei are mare dreptat

esti total pe camp cu logica ta. la un GS, posibilitatea sa joci cu crema tenisului este ceva mai mare decat posibilitatea ca tu sa devii papa. so, cam care ar fi posibilitatea aia, poti sa-mi dai un procent, dupa mintea ta creata? faptul ca e un GS nu inseamna neconditionat ca joci cu crema tenisului, sunt multe criterii de luat in considerare, pe care nu o sa le numesc aici pt ca ma indoiesc ca ai sa le intelegi.

doritor
doritor  •  01 Noiembrie 2017, 15:47

SA-L dea lui cafea cu lapte daca s-a nascut!

sooos1ck
sooos1ck  •  01 Noiembrie 2017, 15:21

Ce facem daca 4 jucatoare diferite castiga grand slamurile intr-un an?! Care merita sa fie pe locul 1?!

sooos1ck
sooos1ck  •  01 Noiembrie 2017, 15:19
Postat de balauru48 pe 01 Noiembrie 2017, 11:30

Care puncte, Gigi? Scrie asa ceva in comentariul meu? :))

Pai castigi meciuri, castigi pubcte, cu cat ajungi mai sus intr-un turneu, castigi si mai multe puncte...ajungi pe locul 1, inseamna ca ai fost mereu acoli sus, in elita, deci meriti sa ocupi locul 1! PS data viitoare iti desenez daca nu ibtelegi din prima!!!

1382947675069473
Slanina Marius Gheorghe  •  01 Noiembrie 2017, 14:54
Postat de duffyduck pe 01 Noiembrie 2017, 13:39

Am citit stirea pe ESPN. Inteleg acum supararea lui Mouratoglou, Serena are 36 de ani si un copil, Venus 37. El ar vrea mai multe puncte pentru turneele ITF, pentru ca Serena si Williams sa participe la cat mai putine turnee, sa castige cat mai multe puncte, sa fie cat mai sus clasate in WTA si sa castige cat mai multe premii in bani din turnee si din contracte de publicitate. Mai importanta este opinia Navratilovei pe acest subiect, Mouratoglou doar vrea multi bani.

Nimeni nu ar trebui să fie locul 1 fără să câștige un turneu de Grand Slam. Dacă ajunge, e irelevant MAI ALES UN COMPATRIOT AL LUI ILIE NASTASE,

duffyduck
duffyduck  •  01 Noiembrie 2017, 14:39
Postat de Alex Slaniceanu pe 01 Noiembrie 2017, 14:05

Am deja un cartonas galben de la gsp si mai am un distrus de pe aici care a intrat pe private pe facebook , cu nume fals, sa injure in voie ca nu sunt de acord cu felul in care se puncteaza in tenis si orice saracie ajunge lider mondial. Opiniile personale trebuie respectate chiar daca nu e obligatoriu sa fi de acord cu ele. Dupa mine, campioana mondiala la fotbal e cea mai buna echipa din lume. Nu exista alt clasament pentru mine. La fel ar trebui sa fie si-n tenis. Unii zic ca e mai usor la un Grand Slam decat sa fi constant bun tot anul. Gresit!!!! In timpul anului fiecare joaca cum are chef iar multi nu au, de unde si ,,marile surprize". O arzi pe acolo si faci puncte, nu? La un Grand Slam joci cu exact crema tenisului si fiecare dintre adversari vrea sa castige. Asta e marea diferenta. Sa iei un Grand Slam inseamna de 10 ori mai mult decat sa castigi 5-6 turnee no name, unde multe jucatoare de top nici nu se duc. Lumea s-a intors cu fundul in sus acum. Simona are 20 de milioane fara sa castige nimic important iar Justine Henin e campioana olimpica, are 9 turnee de Grand Slam castigate si le are pe toate 4 in palmares, a fost prima data nr 1 mondial dupa ce deja castigase 3 Grand Slamuri si mai mult decat atat, a fost de 3 ori nr 1 in ani diferiti si SOC! are aceiasi bani ca Simona!!! Mi se pare ridicol! Iar M. Hingis, cu 5 Grand Slamuri la simplu, 13 la dublu si 7 la dublu mixt are de-abia 24 de milioane? Si e pe retragere? Clar, antrenorul Serenei are mare dreptat

Hai sa luam pe rand ce spui tu. Un campionat mondial se joaca odata la 4 ani, intr-un an calendaristic sunt 4 turnee de Grand Slam. Deci comparatia ta nu are nici un sens. Hai sa ne mai imaginam ca intr-un an, 4 jucatoare diferite castiga turneele de GS. Cine ar trebui sa fie numarul 1 WTA intre ele? Hai sa intram si mai adanc in detalii. Cum cuantifici tu sansa de la tragerea la sorti la un GS? Ce faci daca o jucatoare ajunge in finala eliminand numai jucatoare de top 10, o alta ajunge in finala eliminand numai jucatoare de la locul 50 in jos si castiga turneul de GS. Se cheama ca a castigat "legitim" sau nu, in conceptia ta? Hai sa luam si partea cu asta cu "turneele no name". Dupa cele 4 turnee de GS care apartin ITF, sunt 9 turnee WTA majore, de 1000 de puncte. Printre ele Indian Wells, Cincinnati, Madrid, Roma, Canadian, Halep a jucat finala in 3 dintre ele si semifinala la Canadian, a jucat o finala si o semifinala de Grand Slam. Sunt doua aspecte care te fac sa negi realitatea: sa nu intelegi matematica absolut deloc si/sau sa fii rau intentionat. Ultimul aspect: Kim Clijsters a ajuns nr 1 WTA fara sa castige GS, apoi a castigat de 4 ori un GS, de 3 ori la 6-7 ani distanta de cand a ajuns nr 1. De acum inainte,tine de Halep daca va ajunge si sa treaca trofee de GS in palmares sau va ramane doar o jucatoare care a fost temporar locul 1 in lume. Fata de Serena, nu e o performanta uriasa, fatza de unii ca tine si de Romania, este o performa

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează