Comentarii (66)
kris78
kris78  •  09 Septembrie 2016, 21:51
Postat de wowmashha pe 09 Septembrie 2016, 09:24

Iata domnule capalyn ca pliscova se alatura si ea celor din lumea buna a tenisului .lume din care halep nu ca lipseste dar o separa toata galaxia de aceste sportive bune si f bune .:)))))))cat de slaba poate fi halep ha ha ha cata frustrare este pe voi acum .:)))))) pliskova nu s.a mai plans ca serena serveste ca barbatii ca e neagra la piele ca e americanca ci doar si.a demonstrat valoarea a dat de paman cu serena.lucru pe care halep nu.l poatte face datorita non valorii datorita faptului ca este o jucatoare submediocra .pliskova a dat o palma cu piciorul tuturor *** care spuneau ca daca halep nu poate sa o bata pe serena atunci nimeni nu poate.:))))))))) ce rusine ce rusine .:))))))))))))))

Pun pariu ca nici macar nu stii cum arata Pliskova (mai era unu dintre cei care o injura pe Simona de ani de zile pe aici si care acum cateva zile a avut un soc cand a vazut-o pe Suarez Navarro pentru prima data - de atunci nici nu l-am mai vazut, nu vreau sa ma gandesc ca acela ar fi fost motivul). Cam astia sunt cei care o inura pe Simona Halep, stiu tenis cam cat ma pricep eu la...cibernetica. Inainte sa mai bati campii, te anunt ca Pliskova (de la inaltimea unei girafe, evident - 1,85m, a servit cei mai multi asi in acest turneu, inaintea Serenei). Repet, a critica un jucator sau un om, oricare ar fi el, nu are nici in clin nici in maneca cu a injura, spurca, arunca cu laturi in cineva.

balauru48
balauru48  •  09 Septembrie 2016, 20:46
Postat de bvd_magheru pe 09 Septembrie 2016, 09:26

Ba v-am mai spus de zeci de ori . La ultimul meu exercitiu de matematici speciale mi-a luat un sfert de ora numai sa pun conditiile . De la exercitiul ala am o putere de observatie iesita din comun . A fost vorba de un sir de integrale de suprafata si de volum plus citiva logaritmi unii aflati intr-un modul !! Chiar a fost o provocare pentru mine !! Se intimpla acum exact 30 de ani . Cam tot in perioada aia ascultam Pink Floyd , dimineata la prinz si seara !!

Da' cat esti de demagog de ce nu observi matale, d-le ofiter?

plischi
plischi  •  09 Septembrie 2016, 15:09

de un lucru sunt sigur: va fi o finala de kakao!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

plischi
plischi  •  09 Septembrie 2016, 15:05

kerber are unul dintre cele mai putin spectaculoase maniere de joc din ultima vreme. din ultima lunga vreme... sa fie la ea!

ticbis
ticbis  •  09 Septembrie 2016, 15:04
Postat de corsair83 pe 09 Septembrie 2016, 13:52

Nu cred ca ai dreptate, nu e logic ce spui. Ace nu are cum sa fie un serviciu ce nu poate fi returnat de nimeni din lume. Acest ace are legatura directa cu cel ce nu se afla la serviciu; poftim situatie banala - jucatorul x serveste, jucatorul y are o reactie intarziata si aluneca pe suprafata de joc; mingea se strecoara agale cu doar 140 km/h - ACE. Dupa logica ta oricine era in teren la faza respectiva aluna pe teren si nu reusea sa returneze un banal serviciu? Sau alta situatie, sigur ai vazut-o la meciurile Simonei de acum cateva luni. Simona pierde primul set, in setul 2 spre final la 4-1 4-2 pt adversara Simona se misca in dorul lelii si abia asteapta sa se incheie meciul- nici nu mai urmareste mingile serveste adversara ace dupa ace pt ca Simone-i nu-i mai arde de joc.

Iti mai ofer niste argumente suplimentare: Pliskova este nr. 1 in statistica numarului de asi serviti, Serena vine abia pe locul 2. Cu toate astea Simona o conduce cu 4-1 in intalnirile directe. Daca o sa consulti statisticile acestor 5 partide directe vei constata ca numarul de greseli nefortate ale Pliskovei este imens. S-ar putea spune ca "s-a batut singura", insa este fals. La fel ca si Serena, Pliskova isi bazeaza tenisul pe arma ei forte, pe serviciu. Daca nu ii intra intentia de AS, servele se transforma in greseli. Joaca la risc, la fel ca si Serena si de asta din 5 meciuri Simona a castigat 4. Risc un pronostic: daca in finala de maine Pliskova nu va servi cel putin 15 asi, Kerber o va bate in doua seturi scurte, 6-2/6-4.

10153782942597276
Spancioc Viorel  •  09 Septembrie 2016, 15:01

Puteam sa jur ca femeia barbat va rata finala, nu poti sa ai acelasi noroc de doua ori, in sfarsit a inceput sa scartie, nu cred ca va mai avea ocazia Halep sa o bata pe Serena sa te bazezi doar pe speculatii nu poti la infinit, acest lucru daca il invata Simona atunci nu va mai avea adversar... sa speram ca scapam de aceasta femeie-barbat ca strica frumusetea tenisului feminin, sper sa se retraga, nu imi plac oamenii care triseaza, iar femeia barbat asta facea... e o parere si atat... nu era mai buna cu nimic dovada daca o sco

ticbis
ticbis  •  09 Septembrie 2016, 14:36
Postat de corsair83 pe 09 Septembrie 2016, 13:52

Nu cred ca ai dreptate, nu e logic ce spui. Ace nu are cum sa fie un serviciu ce nu poate fi returnat de nimeni din lume. Acest ace are legatura directa cu cel ce nu se afla la serviciu; poftim situatie banala - jucatorul x serveste, jucatorul y are o reactie intarziata si aluneca pe suprafata de joc; mingea se strecoara agale cu doar 140 km/h - ACE. Dupa logica ta oricine era in teren la faza respectiva aluna pe teren si nu reusea sa returneze un banal serviciu? Sau alta situatie, sigur ai vazut-o la meciurile Simonei de acum cateva luni. Simona pierde primul set, in setul 2 spre final la 4-1 4-2 pt adversara Simona se misca in dorul lelii si abia asteapta sa se incheie meciul- nici nu mai urmareste mingile serveste adversara ace dupa ace pt ca Simone-i nu-i mai arde de joc.

Eu vorbesc de un serviciu AS, nu despre greseli si impiedicari ale adverasrilor aflati la primire. Cei 20 de asi pe care i-a servit Serena lui Halep nu i-a facut pentru ca Simona s-a impiedicat sau a alunecat in momentul returului. Vorbim de ASI si in regula jocului de tenis acestia se definesc ca fiind servicii pe care adversarul nu le poate returna. Ce spui tu sunt speculatii ieftine. Adevarul e ca daca Serena dadea doar 10 asi in loc de 20, Simona castiga meciul. Mai mult, daca Serena i-ar fi servit Pliskovei tot 20 de asi, acum era in finala US Open! O jucatoare aflata la primire nu poate returna niciodata un serviciu AS, indiferent pe ce loc se afla in clasament. Daca un serviciu devine AS pentru ca adversara s-a impiedicat, a alunecat, o durea piciorul sau era la ciclu, asta e o alta discutie, insa n-a fost cazul de asa ceva in meciurile Simona-Serena si Serena-Pliskova!

corsair83
corsair83  •  09 Septembrie 2016, 13:52
Postat de ticbis pe 09 Septembrie 2016, 13:25

Exact asta vreau sa spun! Un serviciu AS este un serviciu pe care niciun adversar din lume, indiferent cat de valoros ar fi el, nu-l poate returna. In circuitul masculin sunt jucatori din top 300 care pot servi fara probleme o multime de asi oricarui jucator din top 10. Spre exemplu fac pariu pe orice vrei tu ca intr-un meci cu Nadal Marius Copil ii serveste cel putin 5 asi, desi va fi invins cu 6-0/6-0. La fel, pana si Sara Errani poate servi asi Serenei Williams. Problema e ca Serena isi bazeaza tenisul strict pe servitul asilor. Daca da 20 intr-un meci cu Halep castiga (chinuit, in 3 seturi, dar castiga); daca da doar 4 intr-un meci cu Pliskova, ia bataie lamentabil in doar 2 seturi. Cam asta era ideea! Un jucator bun face cam 4-6 asi pe meci si asta il ajuta; un jucator care castiga un meci cu 20 de asi serviti este doar un speculant, pentru ca in meciul urmator daca nu mai reuseste acelasi lucru este mancat. Exemplul Serenei din meciul cu Pliskova este edificator din punctul asta de vedere!

Nu cred ca ai dreptate, nu e logic ce spui. Ace nu are cum sa fie un serviciu ce nu poate fi returnat de nimeni din lume. Acest ace are legatura directa cu cel ce nu se afla la serviciu; poftim situatie banala - jucatorul x serveste, jucatorul y are o reactie intarziata si aluneca pe suprafata de joc; mingea se strecoara agale cu doar 140 km/h - ACE. Dupa logica ta oricine era in teren la faza respectiva aluna pe teren si nu reusea sa returneze un banal serviciu? Sau alta situatie, sigur ai vazut-o la meciurile Simonei de acum cateva luni. Simona pierde primul set, in setul 2 spre final la 4-1 4-2 pt adversara Simona se misca in dorul lelii si abia asteapta sa se incheie meciul- nici nu mai urmareste mingile serveste adversara ace dupa ace pt ca Simone-i nu-i mai arde de joc.

vasglo
vasglo  •  09 Septembrie 2016, 13:34
Postat de ticbis pe 09 Septembrie 2016, 13:25

Exact asta vreau sa spun! Un serviciu AS este un serviciu pe care niciun adversar din lume, indiferent cat de valoros ar fi el, nu-l poate returna. In circuitul masculin sunt jucatori din top 300 care pot servi fara probleme o multime de asi oricarui jucator din top 10. Spre exemplu fac pariu pe orice vrei tu ca intr-un meci cu Nadal Marius Copil ii serveste cel putin 5 asi, desi va fi invins cu 6-0/6-0. La fel, pana si Sara Errani poate servi asi Serenei Williams. Problema e ca Serena isi bazeaza tenisul strict pe servitul asilor. Daca da 20 intr-un meci cu Halep castiga (chinuit, in 3 seturi, dar castiga); daca da doar 4 intr-un meci cu Pliskova, ia bataie lamentabil in doar 2 seturi. Cam asta era ideea! Un jucator bun face cam 4-6 asi pe meci si asta il ajuta; un jucator care castiga un meci cu 20 de asi serviti este doar un speculant, pentru ca in meciul urmator daca nu mai reuseste acelasi lucru este mancat. Exemplul Serenei din meciul cu Pliskova este edificator din punctul asta de vedere!

"Ace – “as”, punct facut direct din serviciu, mingea nu este atinsa de catre cel care se afla la primire."

ticbis
ticbis  •  09 Septembrie 2016, 13:25
Postat de corsair83 pe 09 Septembrie 2016, 12:53

Cu alte cuvinte daca reusesti sa-i dai unuia clasat pe locul 150, 200 de ex 30 de asi intr-un meci, vrei sa spui ca si locul 3 daca il avea adversar tot 30 de asi ii intra?

Exact asta vreau sa spun! Un serviciu AS este un serviciu pe care niciun adversar din lume, indiferent cat de valoros ar fi el, nu-l poate returna. In circuitul masculin sunt jucatori din top 300 care pot servi fara probleme o multime de asi oricarui jucator din top 10. Spre exemplu fac pariu pe orice vrei tu ca intr-un meci cu Nadal Marius Copil ii serveste cel putin 5 asi, desi va fi invins cu 6-0/6-0. La fel, pana si Sara Errani poate servi asi Serenei Williams. Problema e ca Serena isi bazeaza tenisul strict pe servitul asilor. Daca da 20 intr-un meci cu Halep castiga (chinuit, in 3 seturi, dar castiga); daca da doar 4 intr-un meci cu Pliskova, ia bataie lamentabil in doar 2 seturi. Cam asta era ideea! Un jucator bun face cam 4-6 asi pe meci si asta il ajuta; un jucator care castiga un meci cu 20 de asi serviti este doar un speculant, pentru ca in meciul urmator daca nu mai reuseste acelasi lucru este mancat. Exemplul Serenei din meciul cu Pliskova este edificator din punctul asta de vedere!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează