Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile despre sport și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

DA, AM ÎNȚELES


TENIS    •   SIMONA HALEP

Un nou contract semnat de Simona Halep » Cu ce brand a semnat liderul WTA

FOTO: Raed Krishan

FOTO: Raed Krishan

Marti, 12 Iunie

Simona Halep, liderul WTA și câștigătoarea Roland Garros, devine un nume tot mai atractiv pentru firmele care vor să se asocieze cu jucătoarea română.



Potrivit Pagina de Media, Simona Halep a semnat o colaborare cu Rexona, urmând să devină imaginea brandului de deodorante. Contractul a fost semnat la începutul acestei luni.

"Fiecare dintre noi poate să ducă o viață sănătoasă. Nu trebuie să fii sportiv de performanță ca să faci mișcare. Trebuie doar să faci mici schimbări în programul de zi cu zi și știu din experiența mea că tocmai micile schimbări sunt cele care dau cele mai bune rezultate. Și dacă ai alături și un partener pe care te poti baza, așa cum este Rexona, atunci mișcarea poate să devină o plăcere", a fost declarația Simonei Halep.

"Prin acest parteneriat extraordinar, sperăm să îi inspirăm pe români spre un stil de viață activ și sănătos. Simona este un ambasador ideal. Echilibrul, pasiunea și naturalețea de care dă dovadă sunt uimitoare, iar performanța ei excepțională în finala feminină de la Roland Garros va trăi mult timp în memoria tuturor românilor", a spus James Simmons, directorul Unilever, compania care deține Rexona.

Simona Halep mai are contracte de publicitate cu Dedeman, Hublot, Dorna, Mercedes-Benz România, Nike, Wilson.

Comentarii (4 ) Adaugă comentariu

observator979  •  12 Iunie 2018, 22:27

GSP ar trebui sa scrie doar despre performantele sportive. Despre contractele financiare de reclama, obtinute de sportivii de top, sa scrie Ziarul Financiar!

Cristian Murgu  •  12 Iunie 2018, 17:33

Comentariul tău...ziaristilor este deajuns mai sant nenumarate subiecte de scos in evidenta

claudiu.h12  •  12 Iunie 2018, 16:27

Postat de Daniel Nicolau pe 12 Iunie 2018, 16:15

Știe cineva ce valoare au contractele respective? De curiozitate să vedem cum o prețuiesc acești parteneri.

Nu cred ca te privește pe tine, sau ... pe noi....

Vezi toate comentariile (4)

Comentează

Conectează-te cu facebook la contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii


1500 de caractere ramase