SPORTURI  »  AUTO  »  SALONUL DE LA FRAKFURT

Al 3-lea volum

Articol de GSP - Publicat sambata, 26 septembrie 2009 00:00

Renault şi-a schimbat strategia în ceea ce priveşte berlina compactă Megane Sedan şi propune Fluence, un model cu un nume complet nou. Maşina va fi lansată în noiembrie

Modelele Renault în trei volume, berlinele, au un bazin de clienţi adînc în Europa Centrală şi de Est, unde mărimea portbagajului şi acest tip de caroserie sînt la mare căutare. Au confirmat acest lucru, pe rînd, Megane I Sedan, Megane II Sedan, Clio Symbol şi, mai nou, după schimbarea strategiei de piaţă şi disocierea sedan-ului dezvoltat pe baza lui Clio de modelul-mamă, Symbol-ul simplu. Între timp însă, Megane-ul a ajuns la cea de-a 3-a generaţie, iar francezii au decis să aplice tactica "numelui nou" şi pentru această berlină, avansînd numele Fluence.

Design şi confort
Noul sedan compact Renault, Fluence, se prezintă cu o arhitectură elegantă şi robustă, brăzdată de linii fluide şi cu uşoare tente sportive. Înrudirea cu cea de-a 3-a generaţie Megane se observă mai ales la nivelul părţii frontale. Dar nu este evidentă, ceea ce conferă un aer aparte maşinii! Interiorul lui Fluence urmăreşte design-ul fluid al exteriorului. Iar dimensiunile generoase ale noului model (4,62 m lungime, 1,80 m lăţime şi 1,48 m înălţime) vorbesc de la sine despre nivelul de confort oferit pasagerilor. Totuşi, volumul porbagajului nu atinge decît 496 de litri, faţă de cei 520 ai vechiului model.

Renault şi-a schimbat strategia în ceea ce priveşte berlina compactă Megane Sedan şi propune Fluence, un model cu un nume complet nou. Maşina va fi lansată în noiembrie

Modelele Renault în trei volume, berlinele, au un bazin de clienţi adînc în Europa Centrală şi de Est, unde mărimea portbagajului şi acest tip de caroserie sînt la mare căutare. Au confirmat acest lucru, pe rînd, Megane I Sedan, Megane II Sedan, Clio Symbol şi, mai nou, după schimbarea strategiei de piaţă şi disocierea sedan-ului dezvoltat pe baza lui Clio de modelul-mamă, Symbol-ul simplu. Între timp însă, Megane-ul a ajuns la cea de-a 3-a generaţie, iar francezii au decis să aplice tactica "numelui nou" şi pentru această berlină, avansînd numele Fluence.

Design şi confort
Noul sedan compact Renault, Fluence, se prezintă cu o arhitectură elegantă şi robustă, brăzdată de linii fluide şi cu uşoare tente sportive. Înrudirea cu cea de-a 3-a generaţie Megane se observă mai ales la nivelul părţii frontale. Dar nu este evidentă, ceea ce conferă un aer aparte maşinii! Interiorul lui Fluence urmăreşte design-ul fluid al exteriorului. Iar dimensiunile generoase ale noului model (4,62 m lungime, 1,80 m lăţime şi 1,48 m înălţime) vorbesc de la sine despre nivelul de confort oferit pasagerilor. Totuşi, volumul porbagajului nu atinge decît 496 de litri, faţă de cei 520 ai vechiului model.

Citește și:
Transfer ratat de FCSB: „Nu vreau astfel de jucători”
Superliga
Transfer ratat de FCSB: „Nu vreau astfel de jucători”
Amicale tari pentru Dinamo în Antalya, GSP are toate detaliile!
Superliga
Amicale tari pentru Dinamo în Antalya, GSP are toate detaliile!
„Cerul lui Bacovia” s-a înseninat în 3 zile! Mihai Stoica a confirmat vestea momentului la FCSB
Superliga
„Cerul lui Bacovia” s-a înseninat în 3 zile! Mihai Stoica a confirmat vestea momentului la FCSB
Roman Abramovich, somat să transfere suma obținută din vânzarea lui Chelsea către Ucraina: „Dacă nu-ți respecți cuvântul, mergem în instanță!”
Campionate
Roman Abramovich, somat să transfere suma obținută din vânzarea lui Chelsea către Ucraina: „Dacă nu-ți respecți cuvântul, mergem în instanță!”
ANUNȚ Nu toate trotinetele electrice și biciclete electrice trebuie asigurate obligatoriu RCA
Profit.ro
ANUNȚ Nu toate trotinetele electrice și biciclete electrice trebuie asigurate obligatoriu RCA
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

Gică Popescu, investiție de 70 de milioane de euro » În ce își transformă academia de fotbal

7 situații ULUITOARE din istoria Anchetei Gazetei: are 10 titluri în România și NU a câștigat niciodată! N-a fost nici măcar pe locul 2! Și marele Costică Ștefănescu are o statistică-șocantă


Comentarii (1)
 •  26 Septembrie 2009, 02:41

o masina echilibrata, numai buna pentru romani.ai 2 3 mii in plus peste logan, iti iei asa ceva sa traiti bine...hahahahahah

Vezi toate comentariile (1)
Comentează