INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  LIVERPOOL

Liverpool este aproape de CONTRACTUL SECOLULUI! Cine oferă un miliard de euro pentru următorii 10 ani

FOTO: Guliver/GettyImages
FOTO: Guliver/GettyImages

Articol de - Publicat vineri, 12 aprilie 2019 20:08

Liverpool ar putea semna cel mai mare contract de sponsorizare din istoria Premier League, cu firma de echipament Nike.

Acordul dintre Liverpool și New Balance se încheie la sfârșitul sezonului viitor, iar „cormoranii” ar putea trece la Nike. Pentru o sumă-mamut: un miliard de euro pe un deceniu. 100 de milioane în fiecare sezon!

În acest moment, Man. United deține recordul pentru cel mai valoros contract.

Primește 877 de milioane de euro de la Adidas pentru o perioadă de zece ani (2015-2025). Liverpool câștigă în acest moment 50 de milioane anual de la New Balance.

Vezi și: 

AICI ai cele mai interesante statistici + clasamente în timp real din fotbalul intern și internațional

„Paul Pogba și N'Golo Kante nu sunt jucători de Real Madrid” » A început dezbaterea în Spania: pe cine cumpără Zinedine Zidane

Citește și:
Dan Șucu, Mihai Rotaru, Mihai Stoica și Iuliu Mureșan au semnat o petiție și i-au trimis-o lui Nicușor Dan: „Nu are ce căuta în vestiar!”
Superliga
Dan Șucu, Mihai Rotaru, Mihai Stoica și Iuliu Mureșan au semnat o petiție și i-au trimis-o lui Nicușor Dan: „Nu are ce căuta în vestiar!”
Starul din Premier League s-a ferit, însă camerele tot l-au surprins cu celebra prezentatoare TV
Campionate
Starul din Premier League s-a ferit, însă camerele tot l-au surprins cu celebra prezentatoare TV
Dinamo sparge banca pentru ultimul transfer! » Poate ajunge la 1,7 milioane de euro
Superliga
Dinamo sparge banca pentru ultimul transfer! » Poate ajunge la 1,7 milioane de euro
Aventura cu o blondă căsătorită a pus capăt căsniciei cu Ana
Campionate
Aventura cu o blondă căsătorită a pus capăt căsniciei cu Ana
Nouă fabrică în România, investiție de 10 milioane euro FOTO
Profit.ro
Nouă fabrică în România, investiție de 10 milioane euro FOTO
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

Acuzații SEISMICE împotriva lui Gheorghe Tadici: „S-a răzbunat că nu i-au ieșit pariurile! Știe toată țara că pariază!” » Retrasă definitiv la doar 25 de ani: „Era terminată psihic de Tadici, plângea non-stop!”

Scor aiuritor la baschet: 207 puncte diferență! » Scandal după meci: „E nevoie de bun-simț în astfel de situații” vs „Să ne oprim și să nu mai jucăm?”


Comentarii (12)
rva4
rva4  •  13 Aprilie 2019, 11:38
Postat de ucigaltoaca pe 13 Aprilie 2019, 03:03

Sponsorii iubesc publicitatea, nu patronii si nici macar performanta. Publicitatea inseamna expunere, ceea ce se traduce prin consumatori, numiti in sport suporteri sau fani. Asta ar trebui sa inteleaga patronii, ca puterea unui club de a atrage sponsori consta in numarul de suporteri, care in cazul lui Liverpool este foarte mare, nu numai in Anglia, ci in intreaga lume. Nu numai patronii de la noi, dar si ziarele, in speta GSP-ul ar trebui sa inteleaga ca daca iti bati joc de consumator iti bati de fapt joc de tine. Eu de exemplu am ales sa raspund abuzurilor moderatorilor de pe site-ul GSP prin activarea Adblock Plus in asa fel incat nu imi mai apare nici o reclama cand accesez platforma lor online. Este cel mai bun mod de a-i pedepsi pentru modul in care suntem tratati.

"prin activarea Adblock Plus in asa fel incat nu imi mai apare nici o reclama cand accesez platforma lor online. " - Poti sa mi explici si mie cum pot sa fac asta ?

ucigaltoaca
ucigaltoaca  •  13 Aprilie 2019, 03:03
Postat de Stan Mircea pe 12 Aprilie 2019, 21:33

Oare cînd patroni de cluburi vor înțelege că bani din sponsorizări , este soluția veniturilor mai rentabile, decît vînzarea fotbaliștilor buni , în străinătate. Urmate de alte 3 avantaje : 1. Întărirea cluburilor, pt. competiția internă și cea internațională. 2.Ridicarea la un nivel superior campionatului intern. 3.Naționala româniei ar avea mai multe obțiuni (și nu mai mulți accidentați ?!). SPONSORII iubesc sportivi și patroni de cluburi competitori, nu bișnițarii.

Sponsorii iubesc publicitatea, nu patronii si nici macar performanta. Publicitatea inseamna expunere, ceea ce se traduce prin consumatori, numiti in sport suporteri sau fani. Asta ar trebui sa inteleaga patronii, ca puterea unui club de a atrage sponsori consta in numarul de suporteri, care in cazul lui Liverpool este foarte mare, nu numai in Anglia, ci in intreaga lume. Nu numai patronii de la noi, dar si ziarele, in speta GSP-ul ar trebui sa inteleaga ca daca iti bati joc de consumator iti bati de fapt joc de tine. Eu de exemplu am ales sa raspund abuzurilor moderatorilor de pe site-ul GSP prin activarea Adblock Plus in asa fel incat nu imi mai apare nici o reclama cand accesez platforma lor online. Este cel mai bun mod de a-i pedepsi pentru modul in care suntem tratati.

ucigaltoaca
ucigaltoaca  •  13 Aprilie 2019, 02:55

Nu ma intereseaza contractele de sponsorizare, dar pot sa spun fara teama de a gresi ca cei mai buni pantofi de sport ii face Nike, pe departe, in special in ceea ce priveste durabilitatea. Ma refer aici la productia pentru consumatorul de rand, nu stiu cum sunt modelele destinate sportivilor. New Balance sunt cam la acelasi nivel cu No Brand, Adidas tin dar se dezlipesc dupa ceva timp, pe cand Nike au pe departe cea mai lunga viata.

Vezi toate comentariile (12)
Comentează