ESPORTS  »  LEAGUE OF LEGENDS  »  LOL

Un fruct din LoL a devenit realitate în Bangkok » Noua campanie a celor de la Riot a avut un mare succes!

Un fruct din LoL a devenit realitate în Bangkok
Un fruct din LoL a devenit realitate în Bangkok

Articol de GSP - Publicat joi, 17 decembrie 2020 15:02 / Actualizat joi, 17 decembrie 2020 17:13

Creatorii LoL au venit cu o nouă campanie inedită pentru a promova varianta de mobil a jocului. De aceea au transformat Honeyfruit, fructul care salvează vieți în LoL, în realitate. 

Compania a colaborat cu un chef și alți specialiști pentru a alege ingredientele, care să asigure că fructul va avea un gust diferit de fiecare dată când cineva îl consumă. 

Campania a generat peste 2 milioane de reacții din parte fanilor

După aceea gamerii au fost invitați să îl testeze în mai multe locații din Bangkok, în timp ce mai mulți influenceri au primit fructul acasă.

Reacțiile au fost împărțite, unii au iubit noul produs, alții au declarat că nu este comestibil, dar efectul dorit de Riot a fost atins. Știrea a strâns aproape 2 milioane de reacții pe rețelele de socializare, în ultimele săptămâni. Iar LoL a devenit și mai popular. 

Un fruct din LoL a devenit realitate în Bangkok » Noua campanie a celor de la Riot a avut un mare succes!

Click AICI pentru mai multe știri de eSports!

Cristian Tudor Popescu dezvăluie regula radicală pe care ar impune-o imediat în tenis: „E singura șansă pentru spectacol, să scăpăm de «bum-bum», «buf-buf»”

CSA Steaua ATACĂ după ultima decizie privind palmaresul: „FCSB a jucat ilegal în Liga 1. Cerem public LPF și FRF să explice!”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează