Comentarii (70)
sexilian
sexilian  •  27 August 2016, 18:36

aia cumpara tatuajele?

vasglo
vasglo  •  27 August 2016, 17:25
Postat de ticbis pe 27 August 2016, 16:58

Revin cu cateva observatii suplimentare: Dupa parerea ta, ce-au intentionat sa faca generalii la tranzactia incheiata cu Becali? Ce i-au vandut si ce nu i-au vandut? Daca i-au vandut doar un lot de jucatori, asta inseamna ca au vandut doar o marfa, niste active; deci nu i-au vandut Steaua si in niciun caz continuitatea sportiva si locul in liga. Dar asta ar insemna ca Steaua a ramas la ei, in custodia Armatei. Intrebare logica: a doua zi dupa tranzactie, Steaua care continua sa joace in liga I-a ramasese inca a Armatei sau se transferase la Becali? Mai mult, daca Armata nu i-a vandut niciodata Steaua lui Becali, unde este acum echipa pe care Armata sustine ca n-a vandut-o niciodata? Unde a fost atatia ani de zile? Daca i-a furat-o cineva, de ce n-a facut plangere penala pentru furt calificat din avutul statului? Mai gandeste-te...

Discutia e de prisos! Daca sustine ca echipa de fotbal Steaua actuala nu este continuatoarea Stelei din vremea lui Ceausescu, armata trebuia ca, in 2003, cand societatea comerciala a lui Becali a preluat ADMINISTRAREA echipei de fotbal Steaua, NU ACUM, sa se adreseze la forurile interne si internationale, cerand RADIEREA echipe de fotbal si inscrierea alteia, a lor! ... Hai sa fim seriosi! Armata, prin marii conducatori de osti, Boroi si Talpan, nu au cucerit decat o marca cu care nu stie ce sa faca!..-:)

vasglo
vasglo  •  27 August 2016, 17:00
Postat de vasglo pe 27 August 2016, 16:47

Corect! Asa e! numai ca armata creda ca face o privatizare, asa de ochii lumii, si tot burosii si gusatii de colonei

.. si generali vor taia si spanzura la echipa! Puteau sa faca asta, daca gaseau unul format de comunisti, ca Badea de la Dinamo, ginerele lui "Dinca Teleaga". Numai ca Becali, aromanul, e alt aluat. La el proprietatea e proprietate privata, nu e proprietate colectiva ca asa voiau revolutionarii lui Iliescu in 1989! De aici vin toate problemele Stelei! Daca Steaua se privatiza cu nepotii lui Ilici, copii lui Nastase, ori acolitii lui Popeye Marinarul, totul era azi in regula la Steaua! Vezi cazul CFR, echipa nou promovata si privatizata care a stiut sa "sponsorizeze si sa fie sponsorizata", astfel incat a jucat de 2 ori DIRECT in Liga Campionilor pe rezultatele echipei renegatului oier!...-:)

ticbis
ticbis  •  27 August 2016, 16:58
Postat de martinpen pe 27 August 2016, 16:20

Ai dreptate ca s-a stabilit prin acte ca "locul din Liga 1 va fi preluat", dar era un act extrajudiciar, incheiat la notar... fara acordul Armatei. daca ma fortez, fac si eu un act la notar prin care ma inscriu in Premier League cu echipa de pensionari de la bloc... Treaba e sa vrea si englezii... Ceea ce FRF si LPF au acceptat, desi Regulamentul ROAF prevedea clar si fara echivoc ca in Liga 1 o echipa nou infiintata nu se poate inscrie decat prin promovare, atat.

Revin cu cateva observatii suplimentare: Dupa parerea ta, ce-au intentionat sa faca generalii la tranzactia incheiata cu Becali? Ce i-au vandut si ce nu i-au vandut? Daca i-au vandut doar un lot de jucatori, asta inseamna ca au vandut doar o marfa, niste active; deci nu i-au vandut Steaua si in niciun caz continuitatea sportiva si locul in liga. Dar asta ar insemna ca Steaua a ramas la ei, in custodia Armatei. Intrebare logica: a doua zi dupa tranzactie, Steaua care continua sa joace in liga I-a ramasese inca a Armatei sau se transferase la Becali? Mai mult, daca Armata nu i-a vandut niciodata Steaua lui Becali, unde este acum echipa pe care Armata sustine ca n-a vandut-o niciodata? Unde a fost atatia ani de zile? Daca i-a furat-o cineva, de ce n-a facut plangere penala pentru furt calificat din avutul statului? Mai gandeste-te...

vasglo
vasglo  •  27 August 2016, 16:47
Postat de ticbis pe 27 August 2016, 16:28

Ca sa fiu ceva mai clar si mai concis: in 2003 CSA-ul avea inca sectie de fotbal la juniori si la tineret. Daca ar fi dorit sa nu se complice, desfiintau pur si simplu echipa din liga I-a pe care n-o mai puteau tine si inscriau echipa de tineret in liga a V-a. Perfect legal! Numai ca ei au dorit sa mentina Steaua in liga I-a, d-aia i-au si cedat-o lui Becali, altfel n-ar fi avea nici sens si nici logica! Generalii nu i-au dat echipa lui Becali pentru liga a V-a, asta puteau face si ei fara sa se mai compice, i-au dat echipa pentru a o mentine in liga I-a, ceea ce ei nu mai erau in stare! E destul de simplu!

Corect! Asa e! numai ca armata creda ca face o privatizare, asa de ochii lumii, si tot burosii si gusatii de colonei

ticbis
ticbis  •  27 August 2016, 16:31
Postat de martinpen pe 27 August 2016, 16:20

Ai dreptate ca s-a stabilit prin acte ca "locul din Liga 1 va fi preluat", dar era un act extrajudiciar, incheiat la notar... fara acordul Armatei. daca ma fortez, fac si eu un act la notar prin care ma inscriu in Premier League cu echipa de pensionari de la bloc... Treaba e sa vrea si englezii... Ceea ce FRF si LPF au acceptat, desi Regulamentul ROAF prevedea clar si fara echivoc ca in Liga 1 o echipa nou infiintata nu se poate inscrie decat prin promovare, atat.

Ca sa fiu ceva mai clar si mai concis: in 2003 CSA-ul avea inca sectie de fotbal la juniori si la tineret. Daca ar fi dorit sa nu se complice, desfiintau pur si simplu echipa din liga I-a pe care n-o mai puteau tine si inscriau echipa de tineret in liga a V-a. Perfect legal! Numai ca ei au dorit sa mentina Steaua in liga I-a, d-aia i-au si cedat-o lui Becali, altfel n-ar avea nici sens si nici logica! Generalii nu i-au dat echipa lui Becali pentru liga a V-a, asta puteau face si ei fara sa se mai complice, i-au dat echipa pentru a o mentine in liga I-a, ceea ce ei nu mai erau in stare! E destul de simplu!

ticbis
ticbis  •  27 August 2016, 16:28
Postat de martinpen pe 27 August 2016, 15:48

Ai dreptate, asa ar fi fost, probabil, dar nu sigur, insa nu acum e momentul acestei discutii. Acum e momentul de discutat cum face Steaua sa aiba 26 de campionate cand ea spune ca s-a "nascut" in 2003. Mai mult, cum a facut in 2003, ca echipa nou infiintata sa intre direct in Liga 1 ? Asta trebuie lamurita, nu crezi ?

Ca sa fiu ceva mai clar si mai concis: in 2003 CSA-ul avea inca sectie de fotbal la juniori si la tineret. Daca ar fi dorit sa nu se complice, desfiintau pur si simplu echipa din liga I-a pe care n-o mai puteau tine si inscriau echipa de tineret in liga a V-a. Perfect legal! Numai ca ei au dorit sa mentina Steaua in liga I-a, d-aia i-au si cedat-o lui Becali, altfel n-ar fi avea nici sens si nici logica! Generalii nu i-au dat echipa lui Becali pentru liga a V-a, asta puteau face si ei fara sa se mai compice, i-au dat echipa pentru a o mentine in liga I-a, ceea ce ei nu mai erau in stare! E destul de simplu!

martinpen
martinpen  •  27 August 2016, 16:20
Postat de ticbis pe 27 August 2016, 16:11

In 2003, cand generalii au decis sa-i cedeze echipa lui Becali pentru c-o adusesera in sapa de lemn si n-o mai puteau tine, au facut-o cu scopul ca Steaua sa ramana in viata, sa nu moara cum a murit Rapidul acum. In sensul asta, in actele incheiate s-a specificat negru pe alb "noua societate va prelua locul din Liga I-a si drepturile sportive ale vechii societati". Asta ii asigura dreptul noii echipe de a continua in Liga I si ii asigura continuitatea palmaresului celei vechi chiar daca si-a schimbat stapanul si societatea care a preluat-o are o alta denumire la Registrul Comertului. Tu crezi ca daca acest lucru n-ar fi fost clar stabilit Becali ar fi acceptat sa cumpere doar un lot de jucatori cu care sa se duca direct in liga a V-a? Iti garantez eu ca nu! Mai mult, tranzactia este cunoscuta si recunoscuta si la UEFA, din cauza asta actuala Steaua este posesoarea palmaresului clubului infiintat de Armata in 1948 si detinut in prezent de Becali! De altfel, Dinamo, Rapid si multe alte cluburi au trecut pe la diversi patroni care fiecare le-au preluat pe propriile lor societati comerciale, deci si-au schimbat denumirile cu care se inscriau la Registrul Comertului de fiecare data, fara sa le afecteze locul in liga, continuitatea sportiva si implicit palmaresul!

Ai dreptate ca s-a stabilit prin acte ca "locul din Liga 1 va fi preluat", dar era un act extrajudiciar, incheiat la notar... fara acordul Armatei. daca ma fortez, fac si eu un act la notar prin care ma inscriu in Premier League cu echipa de pensionari de la bloc... Treaba e sa vrea si englezii... Ceea ce FRF si LPF au acceptat, desi Regulamentul ROAF prevedea clar si fara echivoc ca in Liga 1 o echipa nou infiintata nu se poate inscrie decat prin promovare, atat.

ticbis
ticbis  •  27 August 2016, 16:11
Postat de martinpen pe 27 August 2016, 15:48

Ai dreptate, asa ar fi fost, probabil, dar nu sigur, insa nu acum e momentul acestei discutii. Acum e momentul de discutat cum face Steaua sa aiba 26 de campionate cand ea spune ca s-a "nascut" in 2003. Mai mult, cum a facut in 2003, ca echipa nou infiintata sa intre direct in Liga 1 ? Asta trebuie lamurita, nu crezi ?

In 2003, cand generalii au decis sa-i cedeze echipa lui Becali pentru c-o adusesera in sapa de lemn si n-o mai puteau tine, au facut-o cu scopul ca Steaua sa ramana in viata, sa nu moara cum a murit Rapidul acum. In sensul asta, in actele incheiate s-a specificat negru pe alb "noua societate va prelua locul din Liga I-a si drepturile sportive ale vechii societati". Asta ii asigura dreptul noii echipe de a continua in Liga I si ii asigura continuitatea palmaresului celei vechi chiar daca si-a schimbat stapanul si societatea care a preluat-o are o alta denumire la Registrul Comertului. Tu crezi ca daca acest lucru n-ar fi fost clar stabilit Becali ar fi acceptat sa cumpere doar un lot de jucatori cu care sa se duca direct in liga a V-a? Iti garantez eu ca nu! Mai mult, tranzactia este cunoscuta si recunoscuta si la UEFA, din cauza asta actuala Steaua este posesoarea palmaresului clubului infiintat de Armata in 1948 si detinut in prezent de Becali! De altfel, Dinamo, Rapid si multe alte cluburi au trecut pe la diversi patroni care fiecare le-au preluat pe propriile lor societati comerciale, deci si-au schimbat denumirile cu care se inscriau la Registrul Comertului de fiecare data, fara sa le afecteze locul in liga, continuitatea sportiva si implicit palmaresul!

martinpen
martinpen  •  27 August 2016, 15:48
Postat de ticbis pe 27 August 2016, 15:43

Gresesti, daca Steaua ar fi ramas pe mana Armatei la ora asta nu mai aveam despre ce vorbi acum pe net! E suficient sa vezi ce-a facut Armata din hockey, basket, handbal, polo, rugby ca sa-ti dai seama ce-ar fi facut si cu fotbalul. De altfel, Armata i-a cedat clubul lui Becali cand echipa ajunsese pe la retrogradare si cand acumulase o datorie de vreo 12 mil de dolari in doar 4 ani!!! Nu confunda rigoarea sportiva si ambitia de performanta a generalilor armatei romane de dinainte de 1989 cu golaneala unor fripturisti cu grade de general din zilele noastre, pusi pe jaf si pe capatuiala! Nu-l confunda pe Alexandrescu cu Boroi, nici pe Gatu cu Talpan si nici pe Jenei cu Zisu!

Ai dreptate, asa ar fi fost, probabil, dar nu sigur, insa nu acum e momentul acestei discutii. Acum e momentul de discutat cum face Steaua sa aiba 26 de campionate cand ea spune ca s-a "nascut" in 2003. Mai mult, cum a facut in 2003, ca echipa nou infiintata sa intre direct in Liga 1 ? Asta trebuie lamurita, nu crezi ?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează