Comentarii (34)
adriann_
adriann_  •  10 Septembrie 2014, 17:25

Pe logica asta ar trebui sa-l punem pe Vadim presedinte, ca sigur nu-i asa de rau ca Hitler... Jeez...

adriann_
adriann_  •  10 Septembrie 2014, 17:23
Postat de torque07 pe 10 Septembrie 2014, 17:04

Norocul face parte din fotbal. A fost cand am avut ghinion a fost cand am avut noroc. Nu a facut nimic care sa ne faca de rusine. (vezi Razvanel) . Piturca e la nivel cu jucatorii, si altul mai bun momentan nu este.

Sigur ca norocul face parte din fotbal, dar NU E UN MERIT. Intelegi ideea? Nu poate fi considerata o realizare calificarea la baraj cand noi am obtinut-o cu bulan nefiresc. Iar a spune chestii gen 'altul ami bun nu e' te descalifica pur si simplu ca interlocutor intr-o discutie serioasa. Ai idee ce salariu avea Mandorlini la CFR? Ai idee ce a facut in ultimele 3 sezoane in Italia? Stai jos, nota 1. Piturca e un impostor nociv, care ne impiedica sa atingem macar potentialul maxim al acestor fotbalisti modesti pe care-i avem acum. Motivele sunt expuse clar ca lumina zilei in mesajele precedente. Iar faptul ca se poate si mai rau (Razvanel) e cel mai tampit pseudo-argument posibil.

torque07
torque07  •  10 Septembrie 2014, 17:04
Postat de adriann_ pe 10 Septembrie 2014, 16:53

100% romanesc e sa sustii un impostor care a facut echipa cu curul pentru un baraj la care ajunsese din greseala. Discutia despre selectia facuta gresit e cat se poate de obiectiva cata vreme nici un om sanatos la cap nu poate sustine ca Lobont, Cocis si B.Stancu aveau ce cauta pe teren in seara aia, in vreme ce jucatori ca Maxim sau Pantilimon frecau banca. Iar calificarea la baraj a fost un accident fericit: Turcia a jucat fara antrenor jumatate din campanie (cu Terim ne-a dat cu terenul in cap la Bucuresti) iar in finalul apoteotic Olanda a avut nevoie?de victorie in Turcia si s-a dus sa joace pe bune un meci care altfel ar fi fost de vacanta. A, sa mai zic de egalul dinUngaria?

Norocul face parte din fotbal. A fost cand am avut ghinion a fost cand am avut noroc. Nu a facut nimic care sa ne faca de rusine. (vezi Razvanel) . Piturca e la nivel cu jucatorii, si altul mai bun momentan nu este.

adriann_
adriann_  •  10 Septembrie 2014, 16:53
Postat de torque07 pe 10 Septembrie 2014, 16:35

Argumentele aduse de mine sunt inexistente?? Deci tu vrei ca Piturca sa fie demis ca nu-ti convine pe cine aduce sa joace, chiar daca nu am luat bataie de la nimeni sa ne facem de rusine chiar daca am jucat un baraj pt mondial chiar daca in 2008 am facut o figura buna si chiar daca aceasta campanie pt euro 2016 am inceput-o cu dreptul castigand in fata greciei,favorita la castigarea grupei. SI mai zici ca argumentele mele sunt inexistente. Cand o sa luam bataie de la albania bulgaria moldova atunci sa vi sa spui ca nu stie sa ia jucatori. Pana atunci lasati-l sa-si faca treaba ca o face destul de bine pt resursele care le are. Nu e spectacol nu aduce pe cine vreau eu demisia. 100% romanesc

100% romanesc e sa sustii un impostor care a facut echipa cu curul pentru un baraj la care ajunsese din greseala. Discutia despre selectia facuta gresit e cat se poate de obiectiva cata vreme nici un om sanatos la cap nu poate sustine ca Lobont, Cocis si B.Stancu aveau ce cauta pe teren in seara aia, in vreme ce jucatori ca Maxim sau Pantilimon frecau banca. Iar calificarea la baraj a fost un accident fericit: Turcia a jucat fara antrenor jumatate din campanie (cu Terim ne-a dat cu terenul in cap la Bucuresti) iar in finalul apoteotic Olanda a avut nevoie?de victorie in Turcia si s-a dus sa joace pe bune un meci care altfel ar fi fost de vacanta. A, sa mai zic de egalul dinUngaria?

torque07
torque07  •  10 Septembrie 2014, 16:35
Postat de adriann_ pe 10 Septembrie 2014, 15:20

E momentul sa afli ca nu intereseaza pe nimeni ce te plictiseste pe tine sau nu, mai ales cata vreme argumentele aduse de tine sunt inexistente. Orice persoana care judeca nitel intelege imediat ca intr-o situatie in care resursele sunt putine, modul in care le gestionezi devine extrem de important. Piturca e genul de om care care se cearta cu jucatorul X si nu-l mai convoaca, nu-i place pe Y si Z si nu-i convoaca iar pe W il pune sa joace pe alt post decat cel pe care da randament maxim, ca sa-i demonstreze ca nu-i chiar asa de bun cum crede. Asa ca in turul barajului am jucat cu Lobont, Cocis si Bogdan Stancu, jocul si rezultatul fiind cele stiute. Piturca trebuia demis atunci, pe loc.

Argumentele aduse de mine sunt inexistente?? Deci tu vrei ca Piturca sa fie demis ca nu-ti convine pe cine aduce sa joace, chiar daca nu am luat bataie de la nimeni sa ne facem de rusine chiar daca am jucat un baraj pt mondial chiar daca in 2008 am facut o figura buna si chiar daca aceasta campanie pt euro 2016 am inceput-o cu dreptul castigand in fata greciei,favorita la castigarea grupei. SI mai zici ca argumentele mele sunt inexistente. Cand o sa luam bataie de la albania bulgaria moldova atunci sa vi sa spui ca nu stie sa ia jucatori. Pana atunci lasati-l sa-si faca treaba ca o face destul de bine pt resursele care le are. Nu e spectacol nu aduce pe cine vreau eu demisia. 100% romanesc

adriann_
adriann_  •  10 Septembrie 2014, 15:20
Postat de torque07 pe 10 Septembrie 2014, 13:20

Ti-am zis..discutiile cu selectia ma plictisesc. De prea multe ori am vazut inainte si dupa meciuri sute de discutii in comntarii despre cum trebuie sau cum trebuia facut primul 11. E treaba lui ce face pe cine aduce. De ce nu se vede problema de jos de la baza? Scoli de fotbal promovati tineri la cuburi, am vazut ieri, CFR aduce atacant..un expirat din CONGO. Si ai vazut care are fi solutiile in caz ca pleaca asta. Nu se anunta nimic mai bun. Grecia era cu mult peste noi si cu Mourihno sau wenger la carma. Si antrenorul are fi ultima chestie..sunt altele mult mai importante. si la U21 "demisia!" dupa 8-0 cu Ger. Chiar nu se vede problema? Doar atat se vede? Antrenorul?

E momentul sa afli ca nu intereseaza pe nimeni ce te plictiseste pe tine sau nu, mai ales cata vreme argumentele aduse de tine sunt inexistente. Orice persoana care judeca nitel intelege imediat ca intr-o situatie in care resursele sunt putine, modul in care le gestionezi devine extrem de important. Piturca e genul de om care care se cearta cu jucatorul X si nu-l mai convoaca, nu-i place pe Y si Z si nu-i convoaca iar pe W il pune sa joace pe alt post decat cel pe care da randament maxim, ca sa-i demonstreze ca nu-i chiar asa de bun cum crede. Asa ca in turul barajului am jucat cu Lobont, Cocis si Bogdan Stancu, jocul si rezultatul fiind cele stiute. Piturca trebuia demis atunci, pe loc.

torque07
torque07  •  10 Septembrie 2014, 13:20
Postat de adriann_ pe 10 Septembrie 2014, 12:33

Am zis ca aberezi cand spui ca 'poate schimba ceva, poate nu' si ti-am explicat de ce. Nu te-am insultat. Ar fi fost rational ce sustineai daca Piturca ar fi jucat de pilda cu Sanmartean in loc de Maxim, mizand pe experienta, iar noi am fi inceput discutii gen 'ala joaca in Bundesliga' samd. NU E CAZUL, selectia a fost aberanta pe cel putin 3 posturi (portar, inchizator, mijlocas de creatie\al doilea varf). La asta se adauga atmosfera proasta de la lot, povestea cu Radu Stefan etc. Bottom line, tocmai pentru ca avem prea putine valori nu ne putem permite un selectioner ca Piturca. Ne trebuie cineva care sa foloseasca la maxim ce avem, nu unu' care il pune pe Maxim la tranta cu Holebas...

Ti-am zis..discutiile cu selectia ma plictisesc. De prea multe ori am vazut inainte si dupa meciuri sute de discutii in comntarii despre cum trebuie sau cum trebuia facut primul 11. E treaba lui ce face pe cine aduce. De ce nu se vede problema de jos de la baza? Scoli de fotbal promovati tineri la cuburi, am vazut ieri, CFR aduce atacant..un expirat din CONGO. Si ai vazut care are fi solutiile in caz ca pleaca asta. Nu se anunta nimic mai bun. Grecia era cu mult peste noi si cu Mourihno sau wenger la carma. Si antrenorul are fi ultima chestie..sunt altele mult mai importante. si la U21 "demisia!" dupa 8-0 cu Ger. Chiar nu se vede problema? Doar atat se vede? Antrenorul?

adriann_
adriann_  •  10 Septembrie 2014, 12:33
Postat de torque07 pe 10 Septembrie 2014, 12:18

Chiar daca nu sunt de acord cu tine eu nu te-am insultat. Prin ce ai scris am observat ca totusi nu esti un maimutoi ca majoritatea de pe aici care-si baga la prima idee care nu se potriveste cu a lor. Selectia o face antrenorul, nu vad nici un sens si mereu am vazut in acelasi mod. Ce rost are? trebuia ala in locul lu gigel, trebuia 352 nu 442 trebuia cu un inchizator nu doi. Astea-s chestii care pe mine sincer nu ma intereseaza.Am zis Maxim l-as fi vazut si eu titular, o gresit omu o fi gandit-o altfel, ti-am zis gresesc al de Del Bosque, Prandelli sau Hodgson si noi vorbim de Piturca. Daca era Maxim in locul lui Stancu era altfel scorul crezi? Valoarea ne defavoriza mult in fata lor

Am zis ca aberezi cand spui ca 'poate schimba ceva, poate nu' si ti-am explicat de ce. Nu te-am insultat. Ar fi fost rational ce sustineai daca Piturca ar fi jucat de pilda cu Sanmartean in loc de Maxim, mizand pe experienta, iar noi am fi inceput discutii gen 'ala joaca in Bundesliga' samd. NU E CAZUL, selectia a fost aberanta pe cel putin 3 posturi (portar, inchizator, mijlocas de creatie\al doilea varf). La asta se adauga atmosfera proasta de la lot, povestea cu Radu Stefan etc. Bottom line, tocmai pentru ca avem prea putine valori nu ne putem permite un selectioner ca Piturca. Ne trebuie cineva care sa foloseasca la maxim ce avem, nu unu' care il pune pe Maxim la tranta cu Holebas...

torque07
torque07  •  10 Septembrie 2014, 12:18
Postat de adriann_ pe 10 Septembrie 2014, 12:08

Deja aberezi, discutam de Maxim vs Cocis sau, chiar jucand ultra-defensiv, de Maxim vs Bogdan Stancu si tu zici ca ‘poate schimba ceva, poate nu' ? Si vrei sa fii luat in serios? Nu mai zic ca orice antrenor decent ar fi jucat cu Bourceanu si Sanmartean in centru si cu Maxim in spatele varfului, asta insemna sa folosesti la maxim putinele valori pe care le ai, nu sa-ti bati joc de ele... A, sa nu uitam de Lobontin poarta etc. Oricum o dai, selectia parca a fost facuta la infrangere nu la victorie, singura scuza ar fi una de tip mafiot, ca Mircea Sandu sa fi vrut sa lase pamantul parjolit prin necalifcare iar Piturca sa fi executat. Dar nici asta nu tine, ca Popescu era inca bine-mersi...

Chiar daca nu sunt de acord cu tine eu nu te-am insultat. Prin ce ai scris am observat ca totusi nu esti un maimutoi ca majoritatea de pe aici care-si baga la prima idee care nu se potriveste cu a lor. Selectia o face antrenorul, nu vad nici un sens si mereu am vazut in acelasi mod. Ce rost are? trebuia ala in locul lu gigel, trebuia 352 nu 442 trebuia cu un inchizator nu doi. Astea-s chestii care pe mine sincer nu ma intereseaza.Am zis Maxim l-as fi vazut si eu titular, o gresit omu o fi gandit-o altfel, ti-am zis gresesc al de Del Bosque, Prandelli sau Hodgson si noi vorbim de Piturca. Daca era Maxim in locul lui Stancu era altfel scorul crezi? Valoarea ne defavoriza mult in fata lor

adriann_
adriann_  •  10 Septembrie 2014, 12:08
Postat de torque07 pe 10 Septembrie 2014, 11:53

Ok..Maxim, bine am inteles. Poate trebuia bagat. Poate schimba ceva poate nu. Rusescu, Stancu, mai zi atacanti...e asa mare diferenta de valoare? Daca era altul poate i-l baga pe Rusescu, a intrat la un amical sau chiar oficial de l-am vazut la nationala. cred ca se incaltase pe dos ca nu a reusit nimic..ceva gen Stancu. Cum am spus, maxim e baiat valoros poate peste ce era acolo in teren, dar atat. in rest ori e unu ori e celalalt tot aia e. toata lumea greseste, vezi CM 2014 vezi echipe puternice cu istorie cu antrenori cu nume grele.

Deja aberezi, discutam de Maxim vs Cocis sau, chiar jucand ultra-defensiv, de Maxim vs Bogdan Stancu si tu zici ca ‘poate schimba ceva, poate nu' ? Si vrei sa fii luat in serios? Nu mai zic ca orice antrenor decent ar fi jucat cu Bourceanu si Sanmartean in centru si cu Maxim in spatele varfului, asta insemna sa folosesti la maxim putinele valori pe care le ai, nu sa-ti bati joc de ele... A, sa nu uitam de Lobontin poarta etc. Oricum o dai, selectia parca a fost facuta la infrangere nu la victorie, singura scuza ar fi una de tip mafiot, ca Mircea Sandu sa fi vrut sa lase pamantul parjolit prin necalifcare iar Piturca sa fi executat. Dar nici asta nu tine, ca Popescu era inca bine-mersi...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează