GSP SPECIAL  »  DIVERSE  »  REPORTAJ

Ultraşii din galerii au rămas fără singurul magazin dedicat » Shopping interzis

Articol de - Publicat luni, 23 aprilie 2012 00:00 / Actualizat luni, 23 aprilie 2012 14:14

Pînă vineri, 20 aprilie, cînd şi-a tras definitiv obloanele, ”Hooligan-Shop” din Bucureşti a fost primul şi singurul magazin din România destinat facţiunilor dure din cadrul galeriilor. De aici se puteau cumpăra haine şi obiecte personalizate cu simboluri ultras şi reviste de profil. Business-ul a rămas numai în magazinul online, pe adresa www.hool.ro


Calea Moşilor e, la fel cum îi zice şi numele, un loc mult prea bătrînesc pentru acest tip de magazin. La parterul unei case vechi, care tremură din toate încheieturile cînd mai trece un tramvai, se afla şi primul magazin din ţară destinat ultraşilor: Hooligan Shop.

Fără fumigene şi torţe
Te aşteptai la un loc întunecat, poate un subsol, vînzători laţi în spinare şi cu o cagulă pe faţă. Nu! Spaţiul este mic, luminos, iar cei doi proprietari, vînzători în acelaşi timp, sînt paşnici şi răspund deschis la întrebări. "Magazinul se adresează suporterilor, boxerilor, bodyguarzilor şi altor subculturi. În ciuda sonorităţii, nu găzduim materiale pirotehnice. Am avut şi probleme cu poliţia din această cauză: într-o zi, cineva ne-a reclamat că am ţine sub tejghea petarde şi fumigene. Au percheziţionat tot, dar, bineînţeles, nu au găsit nimic", spune Cristi, unul din cei doi vînzători.

Ultraşii au şi 80 de ani!
În ciuda aşteptărilor, magazinul nu este însă foarte populat. "Acesta este şi motivul pentru care închidem. Nu prea aveam clienţi. Dar măcar erau speciali", surîde celălalt băiat, Claudiu. "Într-o zi, a intrat în magazin un bătrîn, avea peste 80 de ani. I-a plăcut mult o şapcă în carouri, nu s-a lăsat pînă nu şi-a cumpărat-o", se amuză cei doi.

Însă afacerea lor nu s-a desfiinţat pe 20 aprilie, adică vinerea trecută, cînd au tras definitiv obloanele. Ea se mută în mediul virtual, iar produsele vor putea fi achiziţionate online, la adresa www.hool.ro.

Scot şi singura revistă de gen din ţară
Deţinătorii "Hooligan Shop" tipăresc singura revistă destinată ultraşilor români, denumită "ULTRA". "E prima de acest gen din România. Colaborăm cu fani din toate ţările, care ne trimit materiale: la rîndul nostru, îi ajutăm cu articole", a punctat unul din vînzători.

"Unii ultraşi veneau la cumpărături alături de soţii, care decideau pentru ei ce vor cumpăra. E extrem de amuzant cînd vezi un munte de om ghidat de partenera sa" - Cristi, proprietar "Hooligan-Shop"

Preţuri
Tricouri cu însemne ultras: 50-109 RON
Pantaloni: 79-139 RON
Jachete: 149-299 RON
Adidaşi: 240-369 RON
Tricouri/fulare Steaua: 14-50 RON
Şepci/tricouri Dinamo: 15-70 RON
Sprayuri Montana: 16-22 RON
Căciuli ultras: 60-80 RON
Inel Hooligan: 130 RON
Mănuşi: 40 RON
Revista "ULTRA": 6 RON

A uitat-o pe Ghenea? » Dimitrov are o nouă cucerire celebră: filmați pe străzile din Monte Carlo

„Dacă mănânci o lună de la penitenciar, dai colțul!” » Dănuț Lupu, despre condițiile de la Rahova: „Să mă ierte doamna Rodica, dar la Marriott era mai ieftin ...”


Comentarii (6)
zbang
zbang  •  23 Aprilie 2012, 17:32

m-am uitat putin pe la preturi. extrem de mari. cred ca asta e cea mai simpla explicatie ca afacerea nu a reusit. cand te adresezi unui segment de piata extrem de restrans, nu poti sa pui asemenea preturi. mai ales ca majoritatea ultrasilor din romania sunt elevi de liceu sau studenti.

steaua.libera
steaua.libera  •  23 Aprilie 2012, 14:00
Postat de steaua.libera pe 23 Aprilie 2012, 13:59

Reclamele lor sunt pe site-uri destinate ultrasilor. Din pacate, observ ca nici site-ul lor nu mai functioneaza!

A, si inca ceva: nu cred ca acest articol reprezinta o reclama mascata! Daca era sa le faca reclama, o faceau cand s-a deschis magazinul, nu cand s-a inchis!

pancone84
pancone84  •  23 Aprilie 2012, 13:59

Pacat ca s-a inchis. Chiar aveau produse tari, dar e ok ca au ramas macar online. Intr-adevar zona era cam proasta, fara vad si plina de indieni. Poate reusesc totusi sa deschida in alta parte.

Vezi toate comentariile (6)
Comentează