GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  CM 2014 / MEDIA

Audienţă gigant la Brazilia - Germania! 8 din 10 televizoare au fost deschise pe meci în Germania

Articol de - Publicat miercuri, 09 iulie 2014 00:00 / Actualizat miercuri, 09 iulie 2014 14:17

Umilinţa incredibilă a Braziliei în faţa Germaniei, 1-7, a obţinut audienţe incredibile.

În România, postul naţional de televiziune, TVR 1, a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de măsurare. Fără nici o şansă pentru principalii urmăritori, Kanal D sau Pro TV.

Victoria la scor a nemţilor, 7-1, a fost urmărită în România de 2.291.000 de telespectatori la nivel naţional, meciul obţinînd un rating de 12,4% şi o cotă de piaţă de 38% (procentul celor care se uitau la televizor în acel moment, din toate televizoarele deschise).

Minutul de aur al meciului comentat de Marian Olaianos din Brazilia a fost înregistrat la ora 23:29, imediat după reuşita de 5-0 reuşit de Khedira. În acel moment în faţa micilor ecrane la nivel naţional se uitau 2,9 milioane de telespectatori (15,2% rating şi o cotă de piaţă de 40%).

Audienţă incredibilă la nemţi
În Germania la postul ZDF cel care a transmis meciul s-au uitat 32,6 milioane de telespectatori, fiind cea mai mare audienţă înregistrată din 2010 pînă în prezent. Din numărul de televizoare deschise în acel moment în Germania, 87.8% dintre nemţi se uitau la victoria incredibilă în faţa Braziliei!

Populaţia estimată în 2012 era de 81 de milioane de persoane.

Vechea audienţă data tot de la un joc al Cupei Mondiale, din 2010 cînd Germania a pierdut cu 1-0 în faţa Spaniei. Atunci 31,1 milioane de nemţi se uitau la meci (83.2% share)

Umilinţa incredibilă a Braziliei în faţa Germaniei, 1-7, a obţinut audienţe incredibile.

În România, postul naţional de televiziune, TVR 1, a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de măsurare. Fără nici o şansă pentru principalii urmăritori, Kanal D sau Pro TV.

Victoria la scor a nemţilor, 7-1, a fost urmărită în România de 2.291.000 de telespectatori la nivel naţional, meciul obţinînd un rating de 12,4% şi o cotă de piaţă de 38% (procentul celor care se uitau la televizor în acel moment, din toate televizoarele deschise).

Minutul de aur al meciului comentat de Marian Olaianos din Brazilia a fost înregistrat la ora 23:29, imediat după reuşita de 5-0 reuşit de Khedira. În acel moment în faţa micilor ecrane la nivel naţional se uitau 2,9 milioane de telespectatori (15,2% rating şi o cotă de piaţă de 40%).

Audienţă incredibilă la nemţi
În Germania la postul ZDF cel care a transmis meciul s-au uitat 32,6 milioane de telespectatori, fiind cea mai mare audienţă înregistrată din 2010 pînă în prezent. Din numărul de televizoare deschise în acel moment în Germania, 87.8% dintre nemţi se uitau la victoria incredibilă în faţa Braziliei!

Populaţia estimată în 2012 era de 81 de milioane de persoane.

Vechea audienţă data tot de la un joc al Cupei Mondiale, din 2010 cînd Germania a pierdut cu 1-0 în faţa Spaniei. Atunci 31,1 milioane de nemţi se uitau la meci (83.2% share)

TOP 10 MECIURI AUDIENŢĂ TVR 1

DATA MECIUL TELESPECTATORI
08.07 BRAZILIA - GERMANIA 2.291.000
17.06 BRAZILIA - MEXIC 1.792.000
12.06 BRAZILIA - CROAŢIA 1.767.000
13.06 SPANIA - OLANDA 1.737.000
04.07 BRAZILIA - COLUMBIA 1.569.000
19.06 URUGUAY - ANGLIA 1.567.000
28.06 BRAZILIA - CHILE 1.560.000
18.06 SPANIA - CHILE 1.537.000
01.07 ARGENTINA - ELVETIA 1.510.000
21.06 GERMANIA - GHANA 1.499.000

MECIURILE GERMANIEI LA CM
DATA MECIUL TELESPECTATORI
08.07 BRAZILIA - GERMANIA 2.291.000
21.06 GERMANIA - GHANA 1.499.000
16.06 GERMANIA - PORTUGALIA 1.484.000
04.07 FRANTA - GERMANIA 1.482.000
30.06 GERMANIA - ALGERIA 1.189.000
26.06 SUA - GERMANIA 790.000

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (11)
supersolo
supersolo  •  10 Iulie 2014, 02:46

Daca esti conectat pe cablu ...aia au aparate care inregistreaza vizionarea fiecarui canal pe zile , ore si asa mai departe ...dupa care se raporteaza acest coeficient companiei ...daca fiecare companie de cablu tv din Germania si-a dat cifrele statisticii a rezultat ca ZDF -ul a fost cel mai urmarit canal pe intervalul orar raportat in articol....nu e ceva extraordinar ...se pot face astfel de statistici si la telefoane fixe sau mobile ....la ziare...la cotele bursiere ...calculul e cam la fel(difera domeniul pentru care e facut ) si in cazul Germaniei ...cifrele nu se dau din burta ca in Ro...

alex23232
alex23232  •  09 Iulie 2014, 16:43
Postat de ionutddd pe 09 Iulie 2014, 16:21

bai Moflea :) bai pleaca in ungaria ca ne faci tara de rusine, cu iqu-ul de gaina. Ce intelegi tu prin telespectator?! Tele...spectator..think gaina think

Lasa-l ma :)) asta e mai prost ca primul .. si mai ma face pe mine ratat.... =)) Daca prostia ar durea, multe urlete ar mai fi.

ionutddd
ionutddd  •  09 Iulie 2014, 16:21
Postat de nemonyta pe 09 Iulie 2014, 14:10

sunteti doi ratati consecutivi care il faceti prost pe om dar nu motivati niciunul. intrebarea imi vine si mie in cap cate o data. de exemplu de la mine acasa pana in barul in care vad meciul sunt aproximativ 23 de terase care au televizoare si sunt pornite pe meciuri. sa ne imaginam ca fiecare terasa are o capacitate de .....250 de persoane, deci in total vin 5750 de posibili consumatori pe acele terase. explica si mie te rog...cum stiu cei ce fac aceste calcule faptul ca acele terase au fost pline sau goale? eu stau in chirie intr-un apartament cu inca 7 persoane. cum stiu cei ce fac acele calcule ca proprietarul se uita singur la meci ci nu ne uitam toti 7 cu el?

bai Moflea :) bai pleaca in ungaria ca ne faci tara de rusine, cu iqu-ul de gaina. Ce intelegi tu prin telespectator?! Tele...spectator..think gaina think

Vezi toate comentariile (11)
Comentează