Articol de GSP - Publicat vineri, 09 decembrie 2022 13:50 / Actualizat vineri, 09 decembrie 2022 13:50
Noiembrie și decembrie sunt lunile în care campania globală „16 zile de activism împotriva violenței asupra femeilor” este sărbătorită în peste 100 de țări și se bucură de sprijinul a peste 1.700 de organizații. Campania a început pe 25 noiembrie, Ziua Internațională împotriva violenței asupra femeilor” și se încheie pe 10 decembrie, Ziua Internațională a Drepturilor Omului, iar compania Mozzart Bet, lider regional în organizarea de jocuri de noroc, s-a alăturat acțiunii în acest an.
Cu această ocazie, Mozzart Bet a donat 15.000 de lei asociației Casa Ioana din București. Această organizație non- guvernamentală a fost fondată în 1995 și are misiunea de a reda puterea victimelor violenței domestice. Scopul principal al acestei organizații este să ofere sprijin victimelor din momentul în care își părăsesc agresorii și să le permită să-și continue viața. Pe lângă cazarea în siguranță, li se oferă și sprijin psiho-social, precum și ajutor cu abilitățile de viață și profesionale pentru a deveni independențe financiar.
„De ani de zile, compania Mozzart organizează acțiuni ample de combatere a violenței împotriva femeilor pe toate piețele din regiune. Anul acesta, pentru prima dată, campania este implementată și în România. Scopul nostru este să ajutăm, dar și să atragem atenția asupra unui subiect foarte important pentru societatea noastră”, subliniază Stevcho Blazheski director de afaceri corporative al Mozzart Bet România.
Campania din acest an „Stop violenței asupra femeilor” este doar o continuare a acțiunilor pe care compania Mozzart Bet le desfășoară de mulți ani în majoritatea piețelor în care își desfășoară activitatea. La sfârșitul anului 2019, în Serbia a fost semnat un Protocol de colaborare cu Organul de Coordonare pentru Egalitatea de Gen privind acțiunea comună, iar numeroase echipe sportive s-au alăturat campaniei. Planul este de a continua să atragem atenția asupra importanței luptei împotriva violenței asupra femeilor în România, astfel încât acest subiect să fie activ nu doar pe parcursul celor 16 zile de activism, ci pe tot parcursul anului.