Articol de GSP - Publicat joi, 26 ianuarie 2012 00:00 / Actualizat joi, 26 ianuarie 2012 17:08
Partidele dintre Real Madrid şi FC Barcelona sînt ideale pentru a călca strîmb într-o relaţie. Ideea este susţinută de agenţia matrimonială ”Ashley Madison”. Potrivit acesteia, numărul infidelităţilor se măreşte semnificativ cînd se dispută El Clasico.
Ca exemplu e dat duelul dintre cei doi granzi din decembrie trecut, cîştigat de catalani cu 3-1. ”Ashley Madison” a indicat că în timpul jocului, între orele (locale) 22:00 şi 24:00, numărul aventurilor amoroase a crescut cu 280 la sută! ”Femeile din Spania au profitat să fie infidele atîta vreme cît partenerii lor erau preocupaţi total cu meciul”, a precizat agenţia, care îşi îndeamnă clienţii (peste două milioane de ”prieteni” în toată lumea) să fie infideli sub sloganul ”Viaţa este scurtă, să ai o aventură”.
În acelaşi context, ”Ashley Madison” a publicat, în timpul lui El Clasico de miercuri, un anunţ inteligent: ”Tu te uiţi la meci, dar ştii unde e soţia ta?”.
Anul trecut, a făcut oferte de sponsorizare pentru FC Sevilla şi Atletico Madrid. Nu s-a ajuns la nici un acord.
„Traduceri avem?” » Cum se comportă „Hagi” Luțu la cursurile de director sportiv: „E disperat!”