Comentarii (37)
ionica007
ionica007  •  07 Aprilie 2022, 12:38
Postat de c23655 pe 07 Aprilie 2022, 12:06

Nu, cam asa a fost la acel 2-0 din Gruia, cand kfr deschidea scorul dupa un duel asemanator intre Miron si Vojtus, la care Kovacs a dat penalty. Celebra partida la care acelasi Kovacs refuza un penalty pentru un hent clar la Camora in startul partidei. Kovacs, Balaj si Hategan, legendele kfr.

...:) Nici dupa atata timp nu te-ai convins ca la Camora nu a fost penalty?!...:) Exemple sunt cu sutele, in campionate de top, dar cred ca pentru tine este mult prea greu sa procesezi astfel de informatii...:)

ionica007
ionica007  •  07 Aprilie 2022, 12:35

Adica cum ''a dorit sa-si pastreze anonimatul''?! Isi asuma cele declarate sau nu?! De ce se acorda penalty la o ''intrare imprudenta''?! Se pot da multe exemple de actiuni imprudente care au dus la penalty-uri. Este pentru prima data cand aud asemenea ineptie...:) Cred ca dintre toate fazele de acest gen care sunt sanctionate, sub 5% sunt actiuni voite, adica lovire cu intentie, restul sunt neglijente sau imprudente...

supereduardo10
supereduardo10  •  07 Aprilie 2022, 12:12

Este corect nu e 11m pentru ca aparatorul sare normal la minge nici nu-l vede pe atacant, Mai mult atcantul in disperarea lui de a da in minge intra in aparator . Nu mai la noi exista minte in colturi care daca vad sange gata rosu si 11m :))) Ce putea face aparatorul la faza asta sa nu sara la minge ce vina are el? Va spun eu nu are nicio vina prin urmare nu poate fi penalizat

c23655
c23655  •  07 Aprilie 2022, 12:06
Postat de vasileroaita pe 07 Aprilie 2022, 11:22

Corect. Nu a fost fault. Cam asa a fost in celebrul caz Gabi Muresan - Rusescu. Si atunci, Rusescu a sarit din spate cu fatza in cotul lui Muresan, care nici nu l-a vazut! Normal, arbitrul nu a dat nimic.

Nu, cam asa a fost la acel 2-0 din Gruia, cand kfr deschidea scorul dupa un duel asemanator intre Miron si Vojtus, la care Kovacs a dat penalty. Celebra partida la care acelasi Kovacs refuza un penalty pentru un hent clar la Camora in startul partidei. Kovacs, Balaj si Hategan, legendele kfr.

849116668469409
Andrei Kolozsi  •  07 Aprilie 2022, 12:04

Unde scrie ca o lovitura trebuie sa fie intentionata pt. a fi sanctionat jucatorul ? De imprudenta , neglijenta observatorul nu a auzit? Tineti minte faz de la Young Boys a CFR- ului , Balgradean loveste mingea si doar atinge atacantul ( fara sangerari) si se dicteaza 11 m. Aici e vorba de lovirea mingii dar si a atacantului si se putea da lovitura de pedeapsa si cartonas galben.

coco1987
coco1987  •  07 Aprilie 2022, 11:57

O noua rusine de articol. Nu dati numele observatorului? E secret de stat! Sunteti penibili..

anticenzuralasport
anticenzuralasport  •  07 Aprilie 2022, 11:54

Sa ne amintim ca anul acesta in CL s a dat rosu direct pentru o intrare dura care insa nu atinsese adversarul...Cam ce a facut Grahovac la ultimul meci...Arbitrii ,, buni,, pot sa ia orice decizie pentru ca se gasesc destui ,,cunoscatori ,, sa i apere !

anticenzuralasport
anticenzuralasport  •  07 Aprilie 2022, 11:50
Postat de anticenzuralasport pe 07 Aprilie 2022, 11:42

Eu cred ca nu este nici un observator ci Balaj....Numai asta gasea motive proarbitrii indiferent de ce decizii dadeau ...

Sunt sigur ca daca arbitrul dadea penalty cu eliminare acelasi ,, observator ,, ne spunea acum ca decizia este corecta...

adriann_
adriann_  •  07 Aprilie 2022, 11:47

Daca un arbitru neamt lua aceasta decizie contra unei echipe englezesti acum chelalaielile tabloidelor din UK s-ar fi auzit din galaxiile invecinate. A fost penalty clar, evident iar tentativele de "albire" a arbitrului englez sunt penibile. OK, un "specialist in arbitraj" zice chestia asta. PAI SA INTREBAM 5 SPECIALISTI IN ARBITRAJ, CU NUME SI PRENUME, SA VEDEM CE ZIC.

cirus11
cirus11  •  07 Aprilie 2022, 11:46
Postat de Adrian Nistor pe 07 Aprilie 2022, 11:35

Si daca n-o fi fost intentie din partea spaniolului,neamtul nu s-a umplut de sange de unul singur.Nu e musai ca un fault sa fie intentionat pentru a fi sanctionat,se plateste si neglijenta.

Nu neaparat, depinde de situatie. Sa zicem ca sareau amandoi cu capul la minge, unul o loveste si apoi cei 2 se dau cap in cap iar celalalt isi sparge arcada. Se da fault?? Nu prea. Sau daca se da, se da fix impotriva celui cu sange pt ca a facut atac intarziat. Aici da, e altceva, era cu mana pe sus. Oricum, ideea este ca la faze discutabile VAR-ul nu intervine decat atunci cand arbitrului i-a scapat ceva. Aici arbitrul a vazut ce s-a intamplat, a judecat, prost sau corect, nu mai e treaba VAR.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează