Comentarii (88)
georgepintilii
georgepintilii  •  14 Martie 2024, 20:15

Geambasu nu poate dormi de Halep! E pe bune! :)

Toth665
Toth665  •  14 Martie 2024, 16:56
Postat de corectorul pe 14 Martie 2024, 11:33

Subscriu in totalitate! Si plusez privitor la haterul „monika”, gasind ca fiind stranie insistenta si sarguinta cu care monitorizeaza toate articolele despre Simona Halep, urmarind un singur lucru: atacarea si ofensarea Simonei Halep, catalogand-o incontinuu „dopata”, desi decizia TAS si DEx-ul (necunoscut respectivului hater) o disculpa de invinuirea de „dopat”, termen care defineste strict sportivul care îsi administreaza intentionat substanțe chimice stimulatoare spre a obține temporar mărirea randamentului fiziologic dincolo de limitele normale, într-o întrecere sportivă (decizia TAS excluzand intentia Simonei de a folosi substante stimulatoare pt obtinerea vreunui randament sportiv, retinand doar „neglijenta intr-o mica masura”).

Tot dopată rămâne. 9 luni suspendare nu le a luat ca era gravidă. Conștientă sau inconștientă sau doar *** a băgat în gură și a înghițit. Dacă în atâția ani de sport nu a înțeles ca la finalul zilei sportivul este responsabil rămâne o *** dopată.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

corectorul
corectorul  •  14 Martie 2024, 11:33
Postat de tictictic pe 14 Martie 2024, 01:55

De la momentul testului pozitiv si pana la data anuntarii suspendarii pe motiv de dopaj (2 luni), nu-mi amintesc ca Simona sa mai fi participat intr-un turneu WTA. Deci sunt ZERO puncte anulate, ZERO trofee/medalii retrase si ZERO bani din premii de restituit. Insa haterul "monika" o tine langa, ca la prostii lui merge...:))) Revenirea Simonei in arenele de tenis nu va fi usoara, probabil (avand in vedere varsta si circumstantele) nu va mai performa la nivel de top. Insa, cu siguranta, atat dl Geambasu cat si haterul "monika" vor fi geana pe televizor saptamana viitoare in miezul noptii s-o vada pe "dopata" la Miami... Deh, asa e de cand lumea; vedetele sportului mondial atrag in egala masura fani, suporteri, ziaristi de tot felul, hateri de meserie, troli de tastatura... si, pe langa dragoste, foarte multa ura! E limpede ca Simona ne-a rasfatat timp de 10 ani cu niste chestii uimitoare: 40 de finale WTA (24 castigate), 5 finale de Grand Slam (2 castigate), multe trairi si emotii in suflet. Insa e o "dopata"; ramanem cu Sorana care a facut 5 finale WTA in 12 ani, 2 castigate (pe la Tashkent), ca e "curata" si frumoasa, romancutza de-a noastra. In fine, nu ma plang; in anii '70 l-am trait pe Ilie Nastase, in anii '2000 am trait-o pe Simona Halep; peste 30 de ani nu voi mai fi prezent sa traiesc o noua sclipire romaneasca intr-o finala de GS. Poate dl. Geambasu sau haterul "monika", ca ei sunt mai tineri...

Subscriu in totalitate! Si plusez privitor la haterul „monika”, gasind ca fiind stranie insistenta si sarguinta cu care monitorizeaza toate articolele despre Simona Halep, urmarind un singur lucru: atacarea si ofensarea Simonei Halep, catalogand-o incontinuu „dopata”, desi decizia TAS si DEx-ul (necunoscut respectivului hater) o disculpa de invinuirea de „dopat”, termen care defineste strict sportivul care îsi administreaza intentionat substanțe chimice stimulatoare spre a obține temporar mărirea randamentului fiziologic dincolo de limitele normale, într-o întrecere sportivă (decizia TAS excluzand intentia Simonei de a folosi substante stimulatoare pt obtinerea vreunui randament sportiv, retinand doar „neglijenta intr-o mica masura”).

ceaiuri.
ceaiuri.  •  14 Martie 2024, 08:58

un jurnalist face mai mult decat 10 chimisti,un articol greu de inteles,pt dopaj sanguin se pare ca probele au picat ,au fost recoltate dupa operatia facuta si cand nu mergea la turnee(ramane proba 44 dim martie pe care toti o fac uitata,nimeni nu mai aminteste de ea )cat despre contaminarea cu Roxadustat in urma unei analize calitative (pozitiv/negativ)tb o analiza cantitativa(banuiesc legat de concentratia din sange)apoi ceata ,erorile probelor ,unele sub forma de solutii,altele pulberi(cazul lui Halep)numai C.G.poate explica iar diferentele de concentratii dintre proba A si B poate sa fie numai in urma unei erori umane(izomerizarea e intalnita numai la alcani)dar poate urmeaza un articol mult mai clar

MaxiP
MaxiP  •  14 Martie 2024, 08:30
Postat de rumunek pe 13 Martie 2024, 23:18

ITIA este o agenție care funcționează pe bani, iar acești bani trebuie să producă niște rezultate. Mai mult, probabil nevoile ITIA cresc, prin urmare trebuie să și livreze, pentru a justifica cumva fondurile cheltuite. Cam ca la ANAF sau alte agenții, trebuie să prindă pe cineva din când în când, nu pentru că asta le e menirea, ci pentru a justifica salariile și existența. Acest caz, plecat de la niște probleme mărunte dar care se legau de un nume important din tenis, era cazul perfect pentru a scoate în evidență munca importantă a celor de la ITIA. Că sunt unii care cred că trebuie să fie circumspecți, spun ei curioși, în ce privește orice performanță reușită de vreun conațional, e ceva normal. Nu e cazul să fim fals patriotici, așa cum l-am tăvălit și pe Mutu, pe merit. Acum am devenit și eu curios și voi urmări subiectul și comunicatele, să văd dacă există acea probă 44 din martie sau e doar o notă cu impresie de informație exactă, care să dea seriozitate întregului articol. Dar nu cred că va mai fi atunci vreun editorial pe acest subiect, in care să pot comenta.

Mutu a fost tavalit pentru testul la cocaina pe care o consumase in scopuri legate de viata personala, pentru "distractie". Sigur ca e condamnabil. Mutu insa a avut o a doua suspendare, pentru dopaj, pentru care a fost tavalit mult mai putin, desi atunci chiar o facuse in scopuri de performanta sportiva. Cam atat inteleg oamenii aceste subiecte, totul devine un can-can ieftin. Sigur ca raman semne de intrebare legate si de cazul Halep, sigur ca iti poti pune 1000 de intrebari, sigur ca necondamnat nu inseamna neaparat nevinovat, poate insemna lipsa dovezilor de vinovatie, la fel de bine cum totusi exista oricand posibilitatea unei contaminari accidentale cu orice. Un lucru totusi este cert si am spus-o din start: daca Halep si-a mascat un dopaj intentionat si existent, pai cel mai probabil e o practica uzuala in circuitele ATP si WTA. Ca facem noi pe interesantii si pe denigrarea sportivilor romani, daca ne uitam pe cazurile de dopaj descoperite in ultimii 15-20 de ani, sunt efectiv din toate sporturile si toate tarile posibile. Ba chiar unele sporturi au retras mai multe medalii decat au ramas la momentul competitiilor (cum sunt Halterele) din cauza faptului ca nu prea gaseai sportiv care sa nu se dopeze. Mai exista si tendinta asta de a-i face trisori. Esti trisor cand iti creezi un avantaj ilegal fata de altii, cand nu poti concura cu altii ca fiind singurul care nu triseaza, e greu sa mai fi acuzat ca trisezi.

neutrino
neutrino  •  14 Martie 2024, 04:33

erare humanum est, perseverare diabolicum... Nu știu dacă consternarea ar trebui să mă facă să tac, ori să comentez în continuare. Aș propune să mai căutați specialiști cu CV-ul în regulă (la aprecierea dumneavoastră), până găsiți unul care să vă dea satisfacție. Problema celor cu CV acordat pe speță este că sunt deja partizani domeniului lor de activitate (deși nu neg că unii dintre ei și-ar asuma partizanatul și ar reuși să judece fără prejudecăți). Despre anomalia 'calității cantitative' am comentat și eu (fără CV), cu mult înaintea deciziei TAS, doar pe baza lecturării informate a deciziei SR, decizie care menționează acest aspect ca obiecție de reținut. Am scris și despre inepția numită ABP, o invenție cvasi-diabolică care utilizează știința medicală în mod non-medical, amoral, contrar eticii și împotriva intereselor persoanei ale cărei date biologice sunt "analizate" (o altă dovadă că un CV impresionant nu te salvează de la a emite inepții). O doamnă de-aici sugera să cereți și părerea unui hematolog, dar ce să analizeze acesta?! Un tabel cu peste 50 de rânduri în care absolut toate valorile sunt eliminate? Nici experții aleși de ITIA/SR nu ar comenta un tabel gol! Așadar, rămânem exclusiv cu comentariile SR (vizavi de aceste date ascunse), așa cum apar în decizia pe care s-a bazat suspendarea de 4 ani. Nu cumva aceasta unilateralitate ar trebui să ne facă să ne abținem de la a persista în a o susține? Paragrafele 258 & 286 trebuie citite și recitite.

tictictic
tictictic  •  14 Martie 2024, 01:55

De la momentul testului pozitiv si pana la data anuntarii suspendarii pe motiv de dopaj (2 luni), nu-mi amintesc ca Simona sa mai fi participat intr-un turneu WTA. Deci sunt ZERO puncte anulate, ZERO trofee/medalii retrase si ZERO bani din premii de restituit. Insa haterul "monika" o tine langa, ca la prostii lui merge...:))) Revenirea Simonei in arenele de tenis nu va fi usoara, probabil (avand in vedere varsta si circumstantele) nu va mai performa la nivel de top. Insa, cu siguranta, atat dl Geambasu cat si haterul "monika" vor fi geana pe televizor saptamana viitoare in miezul noptii s-o vada pe "dopata" la Miami... Deh, asa e de cand lumea; vedetele sportului mondial atrag in egala masura fani, suporteri, ziaristi de tot felul, hateri de meserie, troli de tastatura... si, pe langa dragoste, foarte multa ura! E limpede ca Simona ne-a rasfatat timp de 10 ani cu niste chestii uimitoare: 40 de finale WTA (24 castigate), 5 finale de Grand Slam (2 castigate), multe trairi si emotii in suflet. Insa e o "dopata"; ramanem cu Sorana care a facut 5 finale WTA in 12 ani, 2 castigate (pe la Tashkent), ca e "curata" si frumoasa, romancutza de-a noastra. In fine, nu ma plang; in anii '70 l-am trait pe Ilie Nastase, in anii '2000 am trait-o pe Simona Halep; peste 30 de ani nu voi mai fi prezent sa traiesc o noua sclipire romaneasca intr-o finala de GS. Poate dl. Geambasu sau haterul "monika", ca ei sunt mai tineri...

tictictic
tictictic  •  14 Martie 2024, 01:47
Postat de rumunek pe 13 Martie 2024, 23:18

ITIA este o agenție care funcționează pe bani, iar acești bani trebuie să producă niște rezultate. Mai mult, probabil nevoile ITIA cresc, prin urmare trebuie să și livreze, pentru a justifica cumva fondurile cheltuite. Cam ca la ANAF sau alte agenții, trebuie să prindă pe cineva din când în când, nu pentru că asta le e menirea, ci pentru a justifica salariile și existența. Acest caz, plecat de la niște probleme mărunte dar care se legau de un nume important din tenis, era cazul perfect pentru a scoate în evidență munca importantă a celor de la ITIA. Că sunt unii care cred că trebuie să fie circumspecți, spun ei curioși, în ce privește orice performanță reușită de vreun conațional, e ceva normal. Nu e cazul să fim fals patriotici, așa cum l-am tăvălit și pe Mutu, pe merit. Acum am devenit și eu curios și voi urmări subiectul și comunicatele, să văd dacă există acea probă 44 din martie sau e doar o notă cu impresie de informație exactă, care să dea seriozitate întregului articol. Dar nu cred că va mai fi atunci vreun editorial pe acest subiect, in care să pot comenta.

Corect! ITIA este un organism infiintat de ITF in anul 2021, finantat de WTA si ATP. Tribunalul Sports Resolution functioneaza sub tutela ITIA, deci numai independent nu este. Laboratoarele acreditate de ITIA sunt finantate de acesta, n-au nicio legatura cu laboratoarele acreditate WADA. Sunt stat-in-stat si fac ce vor, nu dau socoteala nimanui. Este o anomalie... bine totusi ca exista pe lume si TAS...

rumunek
rumunek  •  13 Martie 2024, 23:23
Postat de monika. pe 13 Martie 2024, 22:56

Din pacate, unii nu inteleg nici acum sau fac gaslighting. Ambele tribunale au dat decizia de condamnare pentru folosire de substante dopante, adica suspendarea, pierderea punctelor, medaliilor,etc. Practic, nu conteaza ce a obtinut avocatul . ( Aici vad ca se spun lucruri nementionate in comunicatul de presa CAS, decizia integrala nu este publica.) Reducerea nu a ajutat prea mult. Ni se spune ca suplimentul nementionat initial, era amestecat cu suc...de ambrozie?, de parca n-am sti sa citim. Ha, ha! Ei au declarat ( vezi decizia) ca au comandat 3 lucruri: bautura electrolitica, bautura de refacere si supliment keto... , nu au vorbit de "amestecuri". Interesant, suplimentul nu era contaminat cu vitamine ( care nu ajuta), sedative/ hipnotice ( care te adorm), ci cu Rox, care creste toleranta la efort, si este un medicament foarte rar. Nu s-au spus la noi multe lucruri, care in presa externa erau la indemana. Sunt multe articole despre metodele folosite, inventivitate, scheme complicate care au scopul de a da ajutor ilegal , in acelasi timp cu ascunderea acestui fapt ( de ex. prin repaus competitional, etc). Insa dupa ce ai fost prins, pedepsit, urmeaza declinul ireversibil, fara exceptie. Fair play in sport & viata!

Ce e bine de precizat, s-au retras doar punctele și premiile de la momentul testului pozitiv cu Roxadustat și până la suspendare, adică vreo 2 luni. Nici nu putea să dispară această decizie, atâta timp cât nu a fost negată prezența substanței în organismul sportivului, ci doar motivația pentru care a ajuns acolo.

rumunek
rumunek  •  13 Martie 2024, 23:18

ITIA este o agenție care funcționează pe bani, iar acești bani trebuie să producă niște rezultate. Mai mult, probabil nevoile ITIA cresc, prin urmare trebuie să și livreze, pentru a justifica cumva fondurile cheltuite. Cam ca la ANAF sau alte agenții, trebuie să prindă pe cineva din când în când, nu pentru că asta le e menirea, ci pentru a justifica salariile și existența. Acest caz, plecat de la niște probleme mărunte dar care se legau de un nume important din tenis, era cazul perfect pentru a scoate în evidență munca importantă a celor de la ITIA. Că sunt unii care cred că trebuie să fie circumspecți, spun ei curioși, în ce privește orice performanță reușită de vreun conațional, e ceva normal. Nu e cazul să fim fals patriotici, așa cum l-am tăvălit și pe Mutu, pe merit. Acum am devenit și eu curios și voi urmări subiectul și comunicatele, să văd dacă există acea probă 44 din martie sau e doar o notă cu impresie de informație exactă, care să dea seriozitate întregului articol. Dar nu cred că va mai fi atunci vreun editorial pe acest subiect, in care să pot comenta.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează