SPORTURI  »  AUTO  »  VRUUUM

Luminiţa Paul despre prima cursă a sezonului pentru Ferrari: Roşu întrerupt

foto: Reuters
foto: Reuters

Articol de - Publicat luni, 18 martie 2013 00:00 / Actualizat luni, 18 martie 2013 13:37

Prima cursă a sezonului s-a încheiat cu Ferrari aşezîndu-şi ambele maşini sus, pe 2 şi 4.

 

Deloc rău, nu? Asta înseamnă locul întîi la constructori într-o ierarhie de care e însă prematur să se vorbească. Un semnal totuşi pentru ce va să vină. "În ultimii doi ani am avut starturi de sezon dificile. Acum e diferit", crede Fernando Alonso. "Ne simţim mult mai optimişti. Maşina a răspuns bine, sîntem competitivi, aşa că avem lucruri interesante în faţa noastră".

Ceva umbreşte însă începutul trandafiriu, punînd un rid în plus pe fruntea lui Nando: cele 12 secunde cu care a terminat cursa în urma lui Kimi Raikkonen. Nu e deloc puţin, dar Lotus a avut doar două opriri la boxe. Chestie de strategie. Şi de risc. Unul pe care cei de la Ferrari încă nu sînt pregătiţi să-l asume.

Dinamo e condamnată la retrogradare! Nici victoria cu UTA nu îi asigură barajul » Toate CALCULELE: de ce rezultate indirecte au nevoie „câinii”

În 1987 termina în fața lui Hagi în cursa pentru Balonul de Aur, acum e agent imobiliar » Și-a schimbat și look-ul: „Samuraiul a plecat în vacanță!”


Comentarii (8)
iulian099
iulian099  •  18 Martie 2013, 21:20
Postat de redgofcd pe 18 Martie 2013, 20:57

Stie cineva cand expira contractul dintre F1 si Pirelli? Pneuri de toata jena.

Din cauza pneurilor Pirelli am avut anul trecut 7 castigatori diferiti in primele 7 curse. Au transformat un sport care ajunsese mult prea plictisitor cu acelasi castigator(vettel). Pneurile Pirelli alaturi de DRS si KERS sunt ceea ce fac formula 1 mai atragatoare si pot oferi celor mai putin bogati, vezi cazul Lotus, Force India sau Sauber, un avantaj in lupta cu cei de la Red Bull, Ferrari si Mclaren.

iulian099
iulian099  •  18 Martie 2013, 21:16
Postat de nefertem pe 18 Martie 2013, 19:34

Cand safety-car-ul a intrat in ultimele 7 curse din 8, e un element de luat in calcul, nu o aberatie. De asemenea, cand a plouat tot week-end-ul si in ziua cursei se anunta ploaie o data la 30 de minute, ceea ce poate forta schimbari suplimentare de pneuri (adica dezastru pentru o strategie initiala cu doua schimburi) doua schimbari sunt de fapt tras la poarta de la mijlocul terenului, un fel de "n-avem nici o sansa decat asta". Acum fiecare cu parerea lui...

Intr-adevar australia e un circuit cu dese intrari ale safety carului dar nu ai cum sa stii daca se intampla sau nu , in ce tur, nu poti sa controlezi de asta spun ca nu poti sa faci o strategie in fctie de asta. Cat despre ploaie as dori sa te gandesti putin ca sunt sanse sa fi avantajat pe cineva cu 2 pit stopuri, tinand cont ca pneurile acestuia sunt normal mai uzate, el ar fi fost de acord sa intre toti inca o data pt pneuri noi astfel castigand ceea ce pierduse cu degradarea pneului prin folosirea altora noi. Astfel el ar fi avut 3 intrari si ceilalti 4.

redgofcd
redgofcd  •  18 Martie 2013, 20:57

Stie cineva cand expira contractul dintre F1 si Pirelli? Pneuri de toata jena.

Vezi toate comentariile (8)
Comentează