Comentarii (17)
tiberiunaga
tiberiunaga  •  28 Februarie 2012, 18:23

II. Penibil, tupeul antrenorului Voina care a transferat fără ruşine toată vina asupra echipei. El se conisderă exonerat orişice vină. Este nu doar o mitocănie ci un semnal clar al viitoarelor eşecuri. Depunerea demisiei era un gest, normal , responsabil, de neevitat. Domnule Voina ,dacă ai, măcar, puţină demnitate, demisionează!

tiberiunaga
tiberiunaga  •  28 Februarie 2012, 18:13

I. Spuneam după meciul cu Buducnost că Olthimul este în degringoladă, că managementul sportiv este defectuos şi că antrenorul Voina a fost, este şi va fi un antrenor modest. Spuneam că rezultatele bune la Vâlcea şi la naţională s-au datorat valorilor individuale şi nu performanţelor strategice şi tactice ale antrenorului. Avem jucătoare dar nu avem echipă. Criticam decizia readucerii Luminiţei Huţupan şi-mi exprimam nedumerirea faţă de încăpăţânarea conducerii clubului de-al păstra pe Voina . O soluţie fără viitor. În fine, nu vreau să insist asupra multelor greşeli din acest meci dar, trebuie să spun că principala vină o are banca tehnică. A fost lipsită, evident, de profesionalism

vera_rapid
vera_rapid  •  28 Februarie 2012, 11:24

Ursescule, esti un ziarist indoielnic, dar problema este ca esti si un om de nimic. La fel ca marele strateg. Pai "salvatorul Oltchimului" dupa "cosmarul Anja" era iertat cand dadea declaratii de genul : anja sa isi rupa gatul pana la capat, eu asa am gasit echipa, nu sunt vinovat. Acum sa ne explice cauzele esecului. Si de ce mass-media nu il critica mai dur pe acest pseudo-antrenor care ne-a distrus nationala si acum o face si cu Oltchimul? Conducatorii clubului culeg ceea ce merita.

angeladeva
angeladeva  •  28 Februarie 2012, 08:32
Postat de fiesta pe 27 Februarie 2012, 22:10

Ok, daca zici tu, te cred, e posibil sa te fi asociat cu celalalt suporter care are "Deva" in nick si sa va pun pe amandoi intr-o oala. Oricum, pasiunea voastra pentru echipa asta, de cand a venit Voina, nu mi s-a parut niciodata de ajutor! Ati sustinut-o neconditionat, chiar platind deplasarile din banii vostri, pentru ce?! Mult mai de folos ar fi fost un boicot al suporterilor, o forma de protest care poate ar fi atras atentia conducerii ca Voina nu are ce cauta acolo! Acum chiar nu mai conteaza! Si daca intr-adevar nu l-ai sustinut pe Voina ai scuzele mele! Sunt destui altii care au facut-o si care ar trebui acum sa-si dea seama cat de fraieri au fost!

Esti intr-o grava eroare. Noi grupul de la Deva am venit la Valcea de cand a venit Elisei la acest club, nu are legatura cu venirea d-lui Voina. Ma bucur ca suntem atat de atent monitorizati eu si Dorin, dar iti spun ca el este mult mai dur in comentarii vis-a-vis de Voina, i-a spus mereu cand a gresit , inclusiv cu selectia la nationala, cu faptul ca nu are curajul sa joace cu tinere precum Geiger, Babeanu, Holfos...hohoho daca toata lumea ar fii ca Dorin, handbalul din Romania ar fi departe. Oricum noi ardelenii nu ne suparam asa usor, stim sa ascultam parerile tuturor, iar daca avem ceva de invatat o facem cu placere.

fiesta
fiesta  •  27 Februarie 2012, 22:10
Postat de angeladeva pe 27 Februarie 2012, 21:33

Cred ca ma confunzi, te rog sa dai pe arhiva mea, niciodata nu i-am luat apararea d-lui Voina. Eu tot timpul le-am incurajat pe fete, daca vrei sa te convingi uita-te in arhiva mea.Repet, ma confunzi. Si inca ceva, disperata nu am fost niciodata, lucida sunt tot timpul, nu imi permit sa te jignesc, nu imi sta in caracter sa fac asta. Eu nu reprezint pe suporterii Oltchimului, scriu in numele meu, si atat. Astept sa imi arati unde am sustinut eu tampeniile pe care le face domn antrenor, si cu ce am distrus noi echipa.Noi am mers peste tot in Europa sa le incurajam? gresesti enorm, o facem din placere si numai pe banii nostri. Poti sa spui ce vrei, dar astept scuze. Citeste comentariile mele.

Ok, daca zici tu, te cred, e posibil sa te fi asociat cu celalalt suporter care are "Deva" in nick si sa va pun pe amandoi intr-o oala. Oricum, pasiunea voastra pentru echipa asta, de cand a venit Voina, nu mi s-a parut niciodata de ajutor! Ati sustinut-o neconditionat, chiar platind deplasarile din banii vostri, pentru ce?! Mult mai de folos ar fi fost un boicot al suporterilor, o forma de protest care poate ar fi atras atentia conducerii ca Voina nu are ce cauta acolo! Acum chiar nu mai conteaza! Si daca intr-adevar nu l-ai sustinut pe Voina ai scuzele mele! Sunt destui altii care au facut-o si care ar trebui acum sa-si dea seama cat de fraieri au fost!

angeladeva
angeladeva  •  27 Februarie 2012, 21:33
Postat de fiesta pe 27 Februarie 2012, 19:40

In sfarsit un comentariu corect si ultra realist din partea ta. Ma bucur ca si suporterii ultrasi ai Oltchimului ajung in sfarsit, in disperare, sa fie lucizi si sa perceapa adevarul! Voina e o nulitate iar fata de Anja ne-am comportat mizerabil, nedrept si nedemn. O multipla castigatoare de Champions League nu poate fi in veci comparata cu maimutoiul asta frustrat si impotent! Negarea realitatii in care ati trait pana acum nu avea cum sa rezolve problema reala de la echipa. Doar v-ati mintit pe voi, i-ati umflat gusa lui "dom' profesor" si ati incurajat distrugerea echipei de catre incompetent. Oare Dorin Deva ce are de zis? Multumit in continuare?

Cred ca ma confunzi, te rog sa dai pe arhiva mea, niciodata nu i-am luat apararea d-lui Voina. Eu tot timpul le-am incurajat pe fete, daca vrei sa te convingi uita-te in arhiva mea.Repet, ma confunzi. Si inca ceva, disperata nu am fost niciodata, lucida sunt tot timpul, nu imi permit sa te jignesc, nu imi sta in caracter sa fac asta. Eu nu reprezint pe suporterii Oltchimului, scriu in numele meu, si atat. Astept sa imi arati unde am sustinut eu tampeniile pe care le face domn antrenor, si cu ce am distrus noi echipa.Noi am mers peste tot in Europa sa le incurajam? gresesti enorm, o facem din placere si numai pe banii nostri. Poti sa spui ce vrei, dar astept scuze. Citeste comentariile mele.

fiesta
fiesta  •  27 Februarie 2012, 19:40
Postat de angeladeva pe 27 Februarie 2012, 09:45

Ursescule, anul trecut dupa un astfel de esec o faceai pe Anja praf si pulbere. Voina spunea ca o lasa sa isi rupa singura gatul, tu o faceai lesbianca, iar la scurt timp a fost demisa. Nu l-am criticat niciodata pe d-nul Voina, dar acum m-am saturat ca numai fetele sa fie vinovate. Anul trecut singurul vinovat era antrenorul, că fetele nu joaca nimic, ca le-a mutat de pe posturi, ca e un haos la echipa. Daca tot te dai mare ziarist de handbal, fa-o corect. Cate scheme ai vazut la nationala sau la Oltchim? Haos mai mare nu am vazut in viata mea. Pacat de aceasta generatie, ca d-nul Roibu a demis-o pe Anja ascultandu-i pe toti nestiutorii. Sunt convinsa ca regreta acum, dar e tarziu.

In sfarsit un comentariu corect si ultra realist din partea ta. Ma bucur ca si suporterii ultrasi ai Oltchimului ajung in sfarsit, in disperare, sa fie lucizi si sa perceapa adevarul! Voina e o nulitate iar fata de Anja ne-am comportat mizerabil, nedrept si nedemn. O multipla castigatoare de Champions League nu poate fi in veci comparata cu maimutoiul asta frustrat si impotent! Negarea realitatii in care ati trait pana acum nu avea cum sa rezolve problema reala de la echipa. Doar v-ati mintit pe voi, i-ati umflat gusa lui "dom' profesor" si ati incurajat distrugerea echipei de catre incompetent. Oare Dorin Deva ce are de zis? Multumit in continuare?

varanga53
varanga53  •  27 Februarie 2012, 12:25

Antrenor slab,jucatoare cu o valoare discutabila ,vise desarte !

suporter_valcean
suporter_valcean  •  27 Februarie 2012, 11:59

Ursescu nu-si tradeaza sursele ( ca sa nu zic ciripitorii din echipa). Voina nu a fost "mana moarta" a fost mai mult de atat, Luminita insa DA ( cu reflexe dupa jumatate de ora dupa ce intra mingea-n poarta). Antrenorul sa ne traiasca este un geniu in rugby, nu are nevoie decat de doua jucatoare ca sa treaca mingea in terenul advers in ultimele 7 secunde!!!. Si pentru asta mai cere si time out. A dejucat si jocul om la om al adversarului la Ozel: a scos-o pe Ozel!!! Buducnost nu stie sa faca asta cu Bojana. Avantaj noi. Despre schimbarile facute nici nu mai discutam. Daca ar fi vrut sa le faca pe invers si nu-i ieseau asa bine. Sa ne traiasca! Un geniu neinteles pe banca noastra te

ludovic
ludovic  •  27 Februarie 2012, 11:24

aceias parere cu cei care au scris ca voina e de vina-habar nu are sa antreneze.pina nu a inceput cu schimbarile de la nationala echipa de start mergea bine-la echipa de start trebuiau doar doua schimbari in aparare :bradeanu si manea.

  • 1
  • 2
Comentează