SPORTURI  »  NOUTATI AUTO  »  BMW

BMW, schimbare istorică » Așa va arăta noul logo al producătorului auto german

Sursă foto: Guliver/Getty Images
Sursă foto: Guliver/Getty Images

Articol de GSP - Publicat vineri, 06 martie 2020 15:55

BMW, al doilea producător auto german de pe piață, e în curs să facă o schimbare istorică: își schimbă logo-ul pentru prima oară în ultimii 20 de ani.

Compania nemțească a renunțat la efectul tridimensional existent până acum, întorcându-se la aspectul plat pe care-l lansase în 1963. Precedentul logo fusese inaugurat în 1997, notează Mediafax. 

„Am făcut aceste schimbări pentru a evidenția o deschidere mai mare a brandului, dar și o claritate mai bună”, a punctat Jens Thiemer, vicepreședintele BMW. 

Vezi și: 

BMW i4: răzbunarea gigantului german! Cum arată și ce specificații are „nava spațială” de la BMW

Noul model Dacia Spring » Cât costă mașina după aplicarea eco-voucher-ului de 10.000 de euro

VIDEO + FOTO Asta nu e mașină, e un monstru! Koenigsegg Gemera, hibridul care atinge 100 km/h în 1.9 secunde și are 1.700 de cai putere

„Urmează producții de un mare impact, participă și el ...” » Soția unui fost star de la PSG, decizie controversată: „Planul e un milion de dolari în 6 luni”

L-a rugat să nu joace, fiindcă are o presimțire rea, dar el a marcat în poarta Romei! Așa că a schimbat abordarea: „Hai să mai facem copii”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează