Comentarii (6)
mihai231
mihai231  •  15 Februarie 2017, 18:15

Mai mult sunt convins.. Ca... A fost întrebat de Negoiță.. Despre.. Lazăr.. El, cum are gura mare..a zis.. Lasă l sa plece ca ma descurc... Ce sa zic.. Am încredere. În Contra dar as fi prefetat.. Niculescu. .. Conttra cred eu.. Va juca pe stilul lui Rednic.. Niculescu ar fi preferat.. 4-3-3..

calinescu_
calinescu_  •  15 Februarie 2017, 17:58

AM AFIRMAT INCA DE LA INSTALAREA LUI LA DINAMO CA E O SOLUTIE GRESITA SI CA CA RISCAM RATAREA PLAYOFFULUI ....!!!!! DIN PACATE S-A INTAMPLAT ....!!!!! CONTRA CA ANTRENOR ESTE EXCAT UCENICUL LUI ANDONE , EI SUNT AMATORI SI NICIODATA "MESERIASI" ....!!!!! IN VARA SPUNEAM DE CUPLUL FLORIN PRUNEA -NICOLO NAPOLI , IAR ACUM AM AFIRMAT CA DOAR NICOLO NAPOLI MAI POATE SALVA CEVA ....!!!!!! CONTRA VA FI O CATASTROFA MAI MARE CA ANDONE PENTRU DINAMO ........!!!!!!! DAR DACA NEGOITA VREA SA PIARDA TOT , ESTE ALEGEREA LUI ....!!!!! MARILE ERORI ALE LUI ANDONE : 1. CEDAREA LUI ANDREI MARC ; 2.CEDAREA LUI VALI LAZAR ; 3.NU A ADUS LA ECHIPA INCA 2 INCHIZATORI ; 4. NU A JUCAT CU HANCA FUNDAS DREAPTA; 5.IN IARNA DACA ADUCEA PE: BUNOZA ; GABY MURESAN SI TUCUDEAN , NE LUPTAM LA TITLU . ATENTIE , ERAU LIBERI DE CONTRACT .....!!!!!

dinamo_fan
dinamo_fan  •  15 Februarie 2017, 16:32
Postat de mariuss72 pe 15 Februarie 2017, 16:19

Nimic despre talentul de antrenor si echipele pe care le trimitea in teren?

in teren ii baga pe aia pe care ii avea...nu era nici un messi sau ronaldo lasat pe banca de rezerve. problema e ca din start nu a dat credit tinerilor si nu a gandit pe termen lung. strategia pe termne scurt e falimentara, mai ales cand o faci cu toate epavele refuzate de afara.

mariuss72
mariuss72  •  15 Februarie 2017, 16:19

Nimic despre talentul de antrenor si echipele pe care le trimitea in teren?

dinamo_fan
dinamo_fan  •  15 Februarie 2017, 16:13