Comentarii (112)
valeriu_doaga
valeriu_doaga  •  07 Noiembrie 2012, 15:58

Dacă Ioan Nicolae are dovezi să spună lucrurilor pe nume. În ziar ar fi trebuit să scrie : "x, y, şi z au trântit meciul cu Steaua şi începând din data de nu mai sunt la Astra! Altfel e de vină luna, soarele , alinierea planetelor sau ziariştii de doi lei care atacă Steaua!

tandd
tandd  •  07 Noiembrie 2012, 15:23
Postat de glasgrove pe 07 Noiembrie 2012, 15:11

Da, da! Din tot ce a cerut Dinamo, cel mai mult a avut un caz cu Chiriches. Circumstante atenuante: - era cu spatele la dinamovist si fata la minge (avea voie sa "se bage", sa protejeze, etc. se putea spune ca avea prim-planul) - mingea era cam departe sa mai fie in posesia cuiva. . Insa! poate se poate spune ca nu era nici in posesia lui Chiriches, deci... Oricum e gri pentru mine, nu stiu cum e regula. . Poate ce am spus la circumstante atenuante a fost diferenta pentru care nu s-a acordat penalty. Sigur asta nu s-a intalnit la Chipciu in careul dinamovist.

pai vezi?eu despre asta vorbeam nu depsre penalty-urile in sine,ci despre fa[ptul ca se folosesc 2 masuri diferite,daca la una nu dai.....la celalalt cum poti da???e mai penalty ala la chiriches si curtean de 10 ori decat la munteanu cu chipciu,dar atunci cand nu s-a dat nu am fost prea imacientat,m-am gandit ca asat e maniera omului de arbitraj si pana la urma e corect.Problemele apar dupa juma de ora cand la un duel mai mult decat dubios,cu o minge undeva pe sus si greu de crezut ca chipciu poate ajunge acea minge la un metru juma a lui dai penalty.Eu zic ca exceptand jocul mai bun(dar nu stralucit al stelei) asta a facut diferenta,dinamo putea castiga acest meci,nemeritat ofcourse

glasgrove
glasgrove  •  07 Noiembrie 2012, 15:11
Postat de tandd pe 07 Noiembrie 2012, 14:53

deci evident e la chipciu,pe cand cele de la dinamo sunt asa si-asa,exact ce spueam:)))))

Da, da! Din tot ce a cerut Dinamo, cel mai mult a avut un caz cu Chiriches. Circumstante atenuante: - era cu spatele la dinamovist si fata la minge (avea voie sa "se bage", sa protejeze, etc. se putea spune ca avea prim-planul) - mingea era cam departe sa mai fie in posesia cuiva. . Insa! poate se poate spune ca nu era nici in posesia lui Chiriches, deci... Oricum e gri pentru mine, nu stiu cum e regula. . Poate ce am spus la circumstante atenuante a fost diferenta pentru care nu s-a acordat penalty. Sigur asta nu s-a intalnit la Chipciu in careul dinamovist.

tandd
tandd  •  07 Noiembrie 2012, 14:53
Postat de glasgrove pe 07 Noiembrie 2012, 14:49

Stii, recunosc! desi eu am vazut penalty la Chipciu, nu ma asteptam sa il acorde. Mi s-a parut ca era un stil mai englezesc de arbitraj. . La Chiriches eu zic ca a fost singura alta faza care am vazut ca a aratat intentia de a juca jucatorul si nu mingea (cum a fost la singurul penalty acordat). Insa, poate a considerat ca mingea era cam departe sa mai fie in posesia cuiva. . Dar la Chipciu era evident ca astepta mingea. Si Munteanu a fost evident ca nu avea intentia sa o joace si ca s-a impins (nu violent dar hotarat) in stelist.

deci evident e la chipciu,pe cand cele de la dinamo sunt asa si-asa,exact ce spueam:)))))

glasgrove
glasgrove  •  07 Noiembrie 2012, 14:49
Postat de tandd pe 07 Noiembrie 2012, 14:39

jocul e asa cum e in romania,nu prea ai ce comenta de altfel despre el,iar discutiile pe tema arbitrajului vand cel mai bine.Nu e vorba e procente ptr penalty-uri,e vorba de tenta de arbitraj,eu de fapt nici nu ma luasem de faza de la urma cu tucudean si matei,eu m-am luat de judecarea unor faze cu 2 masuri diferite,asta m-a frapat,nu dai penalty la curtean in prima repriza....e ok total de acord,dar cum poti da la munteanu cu chipciu la o faza dubioasa?ori lasi jocul mai liber ca balaj(care orice s-ar spune dar cand vrea arbitreaza perfect,cu jocul liber barbatesc la limita regulamentului) ori fluieri ca tudor si dai 5 penalty intr-un meci la faze de acest gen

Stii, recunosc! desi eu am vazut penalty la Chipciu, nu ma asteptam sa il acorde. Mi s-a parut ca era un stil mai englezesc de arbitraj. . La Chiriches eu zic ca a fost singura alta faza care am vazut ca a aratat intentia de a juca jucatorul si nu mingea (cum a fost la singurul penalty acordat). Insa, poate a considerat ca mingea era cam departe sa mai fie in posesia cuiva. . Dar la Chipciu era evident ca astepta mingea. Si Munteanu a fost evident ca nu avea intentia sa o joace si ca s-a impins (nu violent dar hotarat) in stelist.

tandd
tandd  •  07 Noiembrie 2012, 14:39
Postat de glasgrove pe 07 Noiembrie 2012, 14:34

corect. asa si avea sa se termine. fiecare cu parerea lui. ca nu traim in alb si negru. Eu nu am vazut destul, tu ai vazut destul pentru a se acorda penalty. Cine stie, poate suntem la 49% vs 51% adica nu prea departe pana la urma. . Si chiar poate in tari diferite eg (Anglia vs nu dau nume) era sau nu penalty. . Totusi nu cred ca este destul ce s-a intamplat sa incrimnam arbitrul. El a luat o decizie. Nu spune ca era gol careul dar ca nu a fost destul pentru el. Ar trebui sa acceptam asta. Pentru ca sigur nu a fost un penalty de 90plus%. Daca tu ai ceva cu arbitajul, eu de fapt am o mare problmea cu mocirla tiganeasca zugravita de asa zisii ziaristi ai Romaniei.

jocul e asa cum e in romania,nu prea ai ce comenta de altfel despre el,iar discutiile pe tema arbitrajului vand cel mai bine.Nu e vorba e procente ptr penalty-uri,e vorba de tenta de arbitraj,eu de fapt nici nu ma luasem de faza de la urma cu tucudean si matei,eu m-am luat de judecarea unor faze cu 2 masuri diferite,asta m-a frapat,nu dai penalty la curtean in prima repriza....e ok total de acord,dar cum poti da la munteanu cu chipciu la o faza dubioasa?ori lasi jocul mai liber ca balaj(care orice s-ar spune dar cand vrea arbitreaza perfect,cu jocul liber barbatesc la limita regulamentului) ori fluieri ca tudor si dai 5 penalty intr-un meci la faze de acest gen

glasgrove
glasgrove  •  07 Noiembrie 2012, 14:34
Postat de tandd pe 07 Noiembrie 2012, 14:22

nu mi-am permis sa te fac prost,dar pur si simplu n-ai nici un pic de urma de obiectivitate in tine si nu mai poti fi luat in serios in cazul asta.In rest...succes cu molde ca despre fazele respective nu avem capacitatea sa le judecam corect se pare

corect. asa si avea sa se termine. fiecare cu parerea lui. ca nu traim in alb si negru. Eu nu am vazut destul, tu ai vazut destul pentru a se acorda penalty. Cine stie, poate suntem la 49% vs 51% adica nu prea departe pana la urma. . Si chiar poate in tari diferite eg (Anglia vs nu dau nume) era sau nu penalty. . Totusi nu cred ca este destul ce s-a intamplat sa incrimnam arbitrul. El a luat o decizie. Nu spune ca era gol careul dar ca nu a fost destul pentru el. Ar trebui sa acceptam asta. Pentru ca sigur nu a fost un penalty de 90plus%. Daca tu ai ceva cu arbitajul, eu de fapt am o mare problmea cu mocirla tiganeasca zugravita de asa zisii ziaristi ai Romaniei.

tandd
tandd  •  07 Noiembrie 2012, 14:23
Postat de lucian_melb_au pe 07 Noiembrie 2012, 14:17

Hai ca GSP e penal acu...gasiti tot felul de asa zisi patroni si mari cunoscatori sa zica de steaua. Arbitrajul de la asa-zisul derby e intors pe toate fetele etc... Anul trecut CFR a fost facuta campioana de arbitrii.... asa pe fata, iar arbitru strain din ultima etapa le-a dat un penalty ca sa fie siguri ca castiga. Steaua joaca, si o arata si in EL si in campionat. DA, arbitrajul in meciul cu Dinamo a avantajat Steaua, dar nu cred ca exista discutii in privinta calitatii jocului. Steaua in ultimii ani a fost intr-o continua criza, in sfarsit si-a revenit si acuma gata: hai sa-i dam in cap. Penibil Penibil

absolut perfect ce spui,de acord in totalitate cu tine

tandd
tandd  •  07 Noiembrie 2012, 14:22
Postat de glasgrove pe 07 Noiembrie 2012, 14:18

Si unde sunt raspunsurile? Da, sunt prost, nu am ce ii face. Daca am o nedreptate ma lupt pana in panzele albe. Lumea e atat de meshina incat lupta mea ma baga in pamant. Pana la urma tot nu ai contra-argumentat ceva, m-ai facut doar prost. Precum Ioanitoaia fanatic. Sunt si fanatic, da, dupa dreptate. Mai degraba a fost penalty in prima repriza la soldul lui Chiriches. Desi era cu fata la minge si spatele la jucator, e discutabila totusi distanta fara de mingea care o proteja. Nu prea arata in posesia lui... Insa... tot pe atat de mult a fost si penalty la Costea care a fost pus jos in careul dinamovist fara sa i se ia mingea care a ramas in fata lui. Dar in min 80 nu a fost nimic.

nu mi-am permis sa te fac prost,dar pur si simplu n-ai nici un pic de urma de obiectivitate in tine si nu mai poti fi luat in serios in cazul asta.In rest...succes cu molde ca despre fazele respective nu avem capacitatea sa le judecam corect se pare

glasgrove
glasgrove  •  07 Noiembrie 2012, 14:18
Postat de tandd pe 07 Noiembrie 2012, 14:08

inchisesesi discutia mai inainte,dar fiindca nu-i cineva de acord cu tine e normal ca e grav.Mai baiatule bati campii in continuare,ala e penalty dupa orice manual ai vrea tu sa judeci,mai ai un pic si uzezi reluarea respectiva doar daor gasesti un subterfugiu de tot rasul sa spui ca nu e,OK poate a fost iarba prea inalta,poate era intuneric acolo.....reghe e baiat destept c-a recunoscut sa inchida subiectul,restul is ori ba prosti ori subiectivi.Tu nu vezi ca singurii care sustin ineptia asta sunteti 2-3-4 useri de pe aici,in rest chiar si restul stelistilor(ma refer la cei obiectivi nu genul tau) spun ca e penalty indiscutabil>Repet,eu nu am acuzat steaua,a jucat mai bine dar arbitrajul

Si unde sunt raspunsurile? Da, sunt prost, nu am ce ii face. Daca am o nedreptate ma lupt pana in panzele albe. Lumea e atat de meshina incat lupta mea ma baga in pamant. Pana la urma tot nu ai contra-argumentat ceva, m-ai facut doar prost. Precum Ioanitoaia fanatic. Sunt si fanatic, da, dupa dreptate. Mai degraba a fost penalty in prima repriza la soldul lui Chiriches. Desi era cu fata la minge si spatele la jucator, e discutabila totusi distanta fara de mingea care o proteja. Nu prea arata in posesia lui... Insa... tot pe atat de mult a fost si penalty la Costea care a fost pus jos in careul dinamovist fara sa i se ia mingea care a ramas in fata lui. Dar in min 80 nu a fost nimic.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 12
Comentează