Comentarii (90)
bvd_magheru
bvd_magheru  •  30 Iulie 2016, 01:11

Bai gigi nu stiu ce problema sunt la tine in custodie si nu ma interseaza dar dnamo nu mai e in insolventa asa ca obisnuieste-te cu ideea .

utilizator șters
utilizator șters  •  30 Iulie 2016, 01:10
Postat de tzusti_reloaded pe 30 Iulie 2016, 00:59

NU PREA CRED CA TI POT FACE..CHIAR DIN NIMIC..IN LUMEA BANULUI GRAS.. E APROAPE IMPOSIBIL..SA NU CALCI PE BEC..SO? TE BAGI IN JIR..CA JIJI..CANTA..SAU DANSEAZA,,DUPA POSIBILITATI..DOSARUL CU ARMATA..CE E? CARLIG? :)

Coane, scuza-ma ca iti spun, dar tu ai plecat demult din Romanika ... De vreo 4-5 ani incoace in numele "luptei impotriva corupției" se fac niste abuzuri de iti sta mintea-n loc. E lupta pt putere intre anumite cercuri la vârf, iar omul de rând, ala care nu știe nici care e prima zi a săptămânii, se bucura si zice: bine i-a făcut, mama lui de hot! Insa de fapt este o lupta intre tâlhari ... Daca jiji a fost luat la ochi de cine nu trebuie il termina.

utilizator șters
utilizator șters  •  30 Iulie 2016, 01:01
Postat de tzusti_reloaded pe 30 Iulie 2016, 00:26

:) CORECT STEAUA DA..DAR STEAUA BUCURESTI..NEVER EVER..POATE FI MOGOSHOAIA SAU ORICE? SAU NU ?:)

E asa cum zici: "Steaua Bucuresti" e a CSA si înregistrată la OSIM. jiji ii poate zice cum vrea el, inclusiv Steaua Mogosoia sau Fotbal Steaua dar nu "Steaua Bucuresti". El a încercat o șmecherie ieftină zicând: stați asa ca nu e "Steaua Bucuresti" ci "Fotbal Club Steaua Bucuresti". Aici trebuie sa decidă judecătorul daca e corect sau nu sa folosesca sintagma ca parte a alteia ...

tzusti_reloaded
tzusti_reloaded  •  30 Iulie 2016, 00:59
Postat de utilizator șters pe 30 Iulie 2016, 00:51

Aveți dreptate amândoi, într-adevăr prejudiciul e stabilit de terță parte, dar ... La noi e ca la nimeni, acuzarea (procuratura) este "partener" cu judecătorul dupa spusele Liviei Stanciu. Ma voi referi iar la procesul Varanului pt ca e mai cunoscut. Acolo prejudiciul a fost scos din pix de una care nici macar firma independenta nu era. Desi era clar ca 60 de milioane este o cifra trasa de par, uite ca Judecătorul si-a insusit-o si a dat pedepse in consecință. Asa cum am spus la noi e ca la nimeni, daca vor astia din servicii sa te faca, te fac si gata, n-ai scăpare . Cred ca știți de ala de la BNR arestat pt o mita luată acum 8 ani, denunțat de SOV tocmai acum :-) Cand vor băieții sa te faca iti fac dosar din nimic. Metoda e simpla, conform noului cod penal poti beneficia de reducerea pedepsei daca "torni". Si vine băiatul de la SRI si zice: "nea cutare, il vrem pe X. Ni-l dai te ajutam, nu ni-l dai avem noi grija sa iti para rau." Si uite asa, in baza unei declarații, respectivul e arestat. In ce priveste numele, pt ca Steaua este substantiv comun, nu poate fi blocat ca trade mark. Dinamo de exemplu se poate, fiind nume propriu. Insa CSA au înregistrată sintagma "Steaua Bucuresti", deci nu o,pot folosi decat ei ca atare. Treaba e ca întrega poveste cu CSA si FCSB e un talmes balmeș, nu prea se mai înțelege nimic. Trebuia un cap limpede care sa negocieze cum trebuie. Părerea mea e ca jiji va ajunge sa vrea sa dea si mai mult, dar nu

NU PREA CRED CA TI POT FACE..CHIAR DIN NIMIC..IN LUMEA BANULUI GRAS.. E APROAPE IMPOSIBIL..SA NU CALCI PE BEC..SO? TE BAGI IN JIR..CA JIJI..CANTA..SAU DANSEAZA,,DUPA POSIBILITATI..DOSARUL CU ARMATA..CE E? CARLIG? :)

utilizator șters
utilizator șters  •  30 Iulie 2016, 00:51
Postat de 7mai1986 pe 30 Iulie 2016, 00:03

Am postat amandoi in acelasi timp.Pai cine sa plateasca,noi.De fapt ar trebui sa plateasca Talpan si boroi.Dar talpa iute,de cand oprica a plecat din functii,mai latra si el din cand in cand,ca sa nu il uite lumea.Dar pana acum nu a venit cu nici un act valabil,cu nimic.Numai cu vorbe,ca minte jiji ca are palmaresul.Ma ala de bine de rau a aratat ceva o hartie igienica, talpan nu a aratat nimic ,numai vorbe goale,ca la congres.

Aveți dreptate amândoi, într-adevăr prejudiciul e stabilit de terță parte, dar ... La noi e ca la nimeni, acuzarea (procuratura) este "partener" cu judecătorul dupa spusele Liviei Stanciu. Ma voi referi iar la procesul Varanului pt ca e mai cunoscut. Acolo prejudiciul a fost scos din pix de una care nici macar firma independenta nu era. Desi era clar ca 60 de milioane este o cifra trasa de par, uite ca Judecătorul si-a insusit-o si a dat pedepse in consecință. Asa cum am spus la noi e ca la nimeni, daca vor astia din servicii sa te faca, te fac si gata, n-ai scăpare . Cred ca știți de ala de la BNR arestat pt o mita luată acum 8 ani, denunțat de SOV tocmai acum :-) Cand vor băieții sa te faca iti fac dosar din nimic. Metoda e simpla, conform noului cod penal poti beneficia de reducerea pedepsei daca "torni". Si vine băiatul de la SRI si zice: "nea cutare, il vrem pe X. Ni-l dai te ajutam, nu ni-l dai avem noi grija sa iti para rau." Si uite asa, in baza unei declarații, respectivul e arestat. In ce priveste numele, pt ca Steaua este substantiv comun, nu poate fi blocat ca trade mark. Dinamo de exemplu se poate, fiind nume propriu. Insa CSA au înregistrată sintagma "Steaua Bucuresti", deci nu o,pot folosi decat ei ca atare. Treaba e ca întrega poveste cu CSA si FCSB e un talmes balmeș, nu prea se mai înțelege nimic. Trebuia un cap limpede care sa negocieze cum trebuie. Părerea mea e ca jiji va ajunge sa vrea sa dea si mai mult, dar nu

osergentu
osergentu  •  30 Iulie 2016, 00:40

Poate fi considerat caracterul războiului purtat de „Cartelul generalilor” prin intermediul CSA Steaua București la adresa FC Steaua București o amenințare la adresa societății românești? Indiscutabil, da. În primul rând, rațiunea generalilor se întemeiază pe coerciție scriptică, instituționalizată și o formă de șantaj camuflată. La diverse dezbateri publice am întâlnit pe unii generali care făceau confuzii legate de tactica și straegia militară, operând cu mituri legate asupra conceptelor războiului contemporan, vulnerabili în argumente și scenarii. O armată care își depășește atribuțiile și intervine flagrant în viața civilă, amenință societatea civilă și ordinea de drept a statului, inclusiv în cazul sportiv, nu mai este o armată respectabilă, ci una confiscată de „o mafie cu epoleți”. În ultimul deceniu statul român a produs la „foc automat”, pe conveier, generali și ofițeri care nu dispun de o minimă verticalite militară, ce dezonorează haina militară românească. Dacă vor fi temperate astfel de ieșiri a unor militari, care nu au treabă cu istoria și tradiția militară, ci cu frauda și corupția, atunci e grav. La pușcărie cu corupții- că sunt sau nu sunt cu epoleți de 1,2,3,4,5 stele...

702249676568603
Ovidiu Pas  •  30 Iulie 2016, 00:34

Sunt rapidist de mic, dar cred ca prea se baga in seama armata cu denumirea, marca, etc. Jiji e fraier, sa fiu ca el as da in judecata armata, ca el a adus bani de acasa, a tinut echipa, a crescut-o, si as cere despagubiri difeventa cat valoreaza marca acum, fata de cat valora atunci. Sa vad atunci generalii cum s-or apuca de evaluarea armatei romane si nu de fotbal

tzusti_reloaded
tzusti_reloaded  •  30 Iulie 2016, 00:30
Postat de Adi Adi pe 30 Iulie 2016, 00:25

la dinamo e la fel pai borcea a facut banii astia numa din evaziune

ATI VREA VOI..DA..NASPA..E FAR FAR AWAY FROM..*** :)

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

osergentu
osergentu  •  30 Iulie 2016, 00:28

Se pare că celora din „cartelul generalilor” (Cătălin Ștefăniță Zisu, Ilie B(..), Gh.Boroi, Fl.Talpan, Gh.Oprea, etc.) nu le-a ieșit pasența cu armamentul din Siria și au considerat că în acest mod pot să-și tragă niște bani, care le-ar intra în conturile lor. Fraudulos? Păi ce fac generalii se cheamă șantaj, conform afirmațiilor finanțatorului echipei FC Steaua, trafic de influență și litera legii sancționează drastic astfel de ieșitri comportamentale neavenite ale înalților funcționari ai statului român. 1. CSA Steaua își depășește misiunea, atribuțiile și responsabilitățile sale intervening în mod flagrant în viața civilă. Societatea civilă nu este o cazarmă militară și echipa FC Steaua București nu poate fi însumată atribuțiilor și responsabilităților MAPN, conform punctului 2.b) înfiinţarea, desfiinţarea, dislocarea şi redislocarea de unităţi şi formaţiuni. NU este pentru prima oară când militari din unitățile MAPN au inistat în diferite dezbateri să acrediteze idei legate de subordonare a societății civile, conform prevederilor militare: liderii politici și a societății civile să fie selectați și numai cei care au acces la informațiile clasificate să răzbească. Ce a făcut Armata Română, implicit CSA Steaua București pentru echipa de fotbal FC Steaua și cu câți bani, logistică (gratis) a contribuit la performanțele echipei din ultimele decenii? În afară că a încasat bani din închirerea stadionului Ghencea și a taxat mereu echipa. Pentru ce banii respectivi? Este hoție

tzusti_reloaded
tzusti_reloaded  •  30 Iulie 2016, 00:26
Postat de gerulozaurus pe 30 Iulie 2016, 00:22

"i s-a dat dreptul de a utiliza substantivul comun "steaua" in orice denumire doreste si care respecta legislatia marcilor. Cum cele doua denumiri Steaua si Steaua Bucuresti" pai vezic a prima denumire "Steaua" bate ce ai scris mai sus

:) CORECT STEAUA DA..DAR STEAUA BUCURESTI..NEVER EVER..POATE FI MOGOSHOAIA SAU ORICE? SAU NU ?:)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează