Comentarii (169)
ticbis
ticbis  •  09 Februarie 2017, 21:18
Postat de bvd_magheru pe 09 Februarie 2017, 20:38

Bai demagogu '!! Esti romanache deci damovitean cu patalama la mina . Ghinion !! *** nu a bagat Dinamo in faliment a doua zi dupa ce a preluat actionariatul majoritar ca batea la " ochi" . A incercat sa intre in insolventa si a reusit cam la 7-8 luni duopa ce a preluat actiunile ca majoritar .

Bai amaratule; eu scriu si explic pentru destupati la creier nu pentru orice ***! Eu cand am scris ca "a doua zi dupa ce a cumparat clubul a bagat societatea in insolventa" n-am exagerat si nici n-am facut o figura de stil. In termeni fiscali, daca ai cumparat o firma si peste 6 luni ai bagat-o in faliment se numeste ca ai facut-o chiar a doua zi. De ce? Iti explic simplu: pentru ca fiscul nu-ti cere zilnic sa faci dovada ca ti-ai platit impozitele si darile, ci doar o data la 6 luni. Din punct de vedere fiscal si juridic, daca ai cumparat o firma si ai bagat-o in faliment dupa 6 luni este acelasi lucru ca si cum ai fi bagat-o a doua zi. Nu stiu ce macini tu pe acolo prin America, dar daca nici atata lucru n-ai deprins de la sistemul fiscal american in atatia ani, imi cam inchipui cam despre ce e vorba. In fine, ti-am mai zis de cateva ori si iti repet: eu nu sunt trolii aia pe care ii prostesti tu pe aici, sunt mai in varsta decat tine si cand comentez ceva si despre ceva nu o fac ca sa-mi bat joc si nici ca sa-mi pierd timpul. Imi plac comentariile tale nostalgice despre viata aia boema a Bucurestilor anilor 70-80, am trait-o din plin, urasc comunismul din toti porii mei, insa amintirile tineretii nu se compara cu nimic, nici macar cu banii multi pe care-i am acum. De aceea te rog sa te limitezi la subiectele alea frumoase si foarte dragi mie si sa nu te mai bagi in chestiuni ce-ti depasesc limitele. No offence!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ticbis
ticbis  •  09 Februarie 2017, 20:51

Badea i-a dat lui Negoita clubul cu active si cu pasive, adica cu bunuri si cu datorii. Cand a deschis dosarul de insolventa, Negoita a trebuit sa declare ce buburi detine societatea si ce datorii are. El a declarat toate datoriile, insa cand a facut lista cu bunuri a omis o parte care valoreaza cam 4 mil de euro. Deci balanta activ-pasiv s-a facut eronat. La insolventa se achita datoriile creditorilor din valoarea activelor societatii. Daca societatea avea active (bunuri) de 6 mil si datoriile erau de 12 mil, atunci se plateste fiecarui creditor 50% din datorii si se termina povestea. Daca insa societatea a ascuns faptul ca avea bunuri nu de 6 mil, ci de 10 mil, inseamna ca creditorii au fost trasi pe sfoara pentru ca ar fi trebuit sa primeasca 85% din ceea ceea ce au creditat, nu doar 50%. In fine, eu am explicat empiric, procesul e mult mai complex si calculele mult mai complicate, insa asta e ideea de baza. Pe scurt, creditorii clubului Dinamo detinut de catre Negoita au fost pacaliti pentru ca prin procesul insolventei li s-au restituit sume mult mai mici decat ar fi trebuit, datorita faptului ca societatea detinea si alte active pe care nu le-a declarat la judecator cu scopul evident de a micsora masa credala. Pe Badea nu-l intereseaza si nu-l afecteaza absolut deloc chestiile astea; pentru el e simplu, daca Negoita nu-i da cele 2 mil pe actiuni, primeste clubul asa cum e el acum. Povestea insolventei si ancheta celor 4 mil active lipsa ramane la societatea lui Negoita!

bvd_magheru
bvd_magheru  •  09 Februarie 2017, 20:38
Postat de ticbis pe 09 Februarie 2017, 20:06

Badea avea o societate care detinea Dinamo si care era inglodata in datorii. A vandut-o cu datorii cu tot unei alte societati, cea patronata de Negoita, in schimbul a 2 mil de euro (din cauza datoriilor mari a cedat clubul pe o suma atat de mica). Negoita a luat-o pe societatea lui si a doua zi a bagat-o in insolventa ca sa scape de datoriile mostenite. In dosarul insolventei au fost evaluate activele si datoriile societatii, s-a constituit masa credala din care s-au scazut 80% din datorii pentru ca, conform legii, daca creditorul majoritar renunta la 80% din pretentii (asta fiind Negoita), atunci toti ceilalti creditori minoritari sunt obligati sa renunte la randul lor la sumele datorate cu acelasi procent (aici erau ANAF, jucatori, salariati, firme care au prestat servicii, furnizori, etc). Pe durata insolventei conducerea societatii a fost delegata prin hotarare judecatoreasca unui administrator judiciar care a gestionat finantele si bugetul pana la acoperirea completa a datoriilor (adica cele 20% validate juridic), deci pana la iesirea din insolventa. Numai ca Negoita nu si-a platit datoria catre Badea si acesta, stiind ca de la dosarul insolventei au fost ascunse active de 4 mil de euro (stia de ele pentru ca le-a avut el, pe societatea lui si i le-a dat lui Negoita o data cu clubul), l-a dat in gat la politie. Urmeaza ancheta si urmatoarele variante: Dinamo fie revine la Badea, fie ramane la Negoita si se reia procesul de insolventa sau se declara direct in faliment.

Bai demagogu '!! Esti romanache deci damovitean cu patalama la mina . Ghinion !! *** nu a bagat Dinamo in faliment a doua zi dupa ce a preluat actionariatul majoritar ca batea la " ochi" . A incercat sa intre in insolventa si a reusit cam la 7-8 luni duopa ce a preluat actiunile ca majoritar .

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

grandetorito
grandetorito  •  09 Februarie 2017, 20:17
Postat de ticbis pe 09 Februarie 2017, 20:06

Badea avea o societate care detinea Dinamo si care era inglodata in datorii. A vandut-o cu datorii cu tot unei alte societati, cea patronata de Negoita, in schimbul a 2 mil de euro (din cauza datoriilor mari a cedat clubul pe o suma atat de mica). Negoita a luat-o pe societatea lui si a doua zi a bagat-o in insolventa ca sa scape de datoriile mostenite. In dosarul insolventei au fost evaluate activele si datoriile societatii, s-a constituit masa credala din care s-au scazut 80% din datorii pentru ca, conform legii, daca creditorul majoritar renunta la 80% din pretentii (asta fiind Negoita), atunci toti ceilalti creditori minoritari sunt obligati sa renunte la randul lor la sumele datorate cu acelasi procent (aici erau ANAF, jucatori, salariati, firme care au prestat servicii, furnizori, etc). Pe durata insolventei conducerea societatii a fost delegata prin hotarare judecatoreasca unui administrator judiciar care a gestionat finantele si bugetul pana la acoperirea completa a datoriilor (adica cele 20% validate juridic), deci pana la iesirea din insolventa. Numai ca Negoita nu si-a platit datoria catre Badea si acesta, stiind ca de la dosarul insolventei au fost ascunse active de 4 mil de euro (stia de ele pentru ca le-a avut el, pe societatea lui si i le-a dat lui Negoita o data cu clubul), l-a dat in gat la politie. Urmeaza ancheta si urmatoarele variante: Dinamo fie revine la Badea, fie ramane la Negoita si se reia procesul de insolventa sau se declara direct in faliment.

Da, sunt de acord pentru ca asa gandesc si eu. (desi nu stiam ca cele 4 mil ascunse erau de la Badea). Si.. .revenind la intrebarea mea... in cazul in care clubul revine la Badea... revine cu datorie de 4 mil?!

lucian000
lucian000  •  09 Februarie 2017, 20:15

Ia zi desteptule dacă ești așa bun de ce nu reprezinți clubul Dinamo și stai pe internet ?

ticbis
ticbis  •  09 Februarie 2017, 20:06
Postat de grandetorito pe 09 Februarie 2017, 18:52

Deci sa inteleg ca in cazul in care Badea preia actiunile lui Negoita, devine practic posesorul unui club falimentar?! Incerc sa fac o paralela cu evaluarea marcii Stelei si sa inteleg implicarea clubului. Daca evaluarea marcii Steaua s-a facut in conditii suspecte de catre o societate cercetata pt ilegalitati, CSA-ul nu are nicio problema. La dinamo, clubul a apleat la o societate de profil care se pare ca a a comis-o. Ce vina are clubul?! Cel mai probabil, toate partile implicate si care au beneficiat de aceasta ilegalitate vor fi nevoite sa plateasca prejudiciul... nu doar clubul dinamo.

Badea avea o societate care detinea Dinamo si care era inglodata in datorii. A vandut-o cu datorii cu tot unei alte societati, cea patronata de Negoita, in schimbul a 2 mil de euro (din cauza datoriilor mari a cedat clubul pe o suma atat de mica). Negoita a luat-o pe societatea lui si a doua zi a bagat-o in insolventa ca sa scape de datoriile mostenite. In dosarul insolventei au fost evaluate activele si datoriile societatii, s-a constituit masa credala din care s-au scazut 80% din datorii pentru ca, conform legii, daca creditorul majoritar renunta la 80% din pretentii (asta fiind Negoita), atunci toti ceilalti creditori minoritari sunt obligati sa renunte la randul lor la sumele datorate cu acelasi procent (aici erau ANAF, jucatori, salariati, firme care au prestat servicii, furnizori, etc). Pe durata insolventei conducerea societatii a fost delegata prin hotarare judecatoreasca unui administrator judiciar care a gestionat finantele si bugetul pana la acoperirea completa a datoriilor (adica cele 20% validate juridic), deci pana la iesirea din insolventa. Numai ca Negoita nu si-a platit datoria catre Badea si acesta, stiind ca de la dosarul insolventei au fost ascunse active de 4 mil de euro (stia de ele pentru ca le-a avut el, pe societatea lui si i le-a dat lui Negoita o data cu clubul), l-a dat in gat la politie. Urmeaza ancheta si urmatoarele variante: Dinamo fie revine la Badea, fie ramane la Negoita si se reia procesul de insolventa sau se declara direct in faliment.

lucian000
lucian000  •  09 Februarie 2017, 19:58

Sunt mai mult de calm decât crezi , dacă ar durea prostia , imbecilismul și idiotismul te-ai tăvăli de durere și ar veni extratereștrii sa te ridice din podea desteptule ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1048432045196571
Neculaescu Mircea  •  09 Februarie 2017, 19:58

da nu mai existe insolventa in fotbal. sa fie urmarsita situatia lor financiara.

1048432045196571
Neculaescu Mircea  •  09 Februarie 2017, 19:55

sa dispara din fotbal definitiv. ***,

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ticbis
ticbis  •  09 Februarie 2017, 19:19
Postat de lucian000 pe 09 Februarie 2017, 18:48

Ticbis ești anonim și aici și realitate așa că M U C L E S , de ce investești tu la Dinamo de exemplu in locul lui Negoiță sau la Steaua sau Rapid ? , ia zi îți permiți ? , poate de jucărie sa fii investitor de jucărie , te pricepi ? , este frumos sa fii anonim nu ? , Este frumos in Romania ?

Te rog frumos sa te calmezi; spre deosebire de tine eu comentez aici ca sa-mi expun pareri insotite de argumente, nu sa trolez cum faci tu. Nu-mi pierd vremea troland; cu asta se ocupa doar cei de teapa ta, fie ei de o parte sau de alta a baricadei, in egala masura. Cat priveste anonimatul, te asigur ca postez la fel de anonim ca si tine sau ca si ceilalti useri; am aceleasi drepturi si ma supun acelorasi reguli. In ceea ce priveste investitorii din fotbal, ai dreptate; dar ar trebui sa recunosti (asta daca ratiunea ta iti permite sa depasesti nivelul unui troll oarecare) ca cel mai mare investitor din fotbalul romanesc este Gigi Becali. Nu-l suport pe cioban, nu-mi convine nici mie, dar nu sunt chiar atat de *** incat sa neg o evidenta atat de clara. Am pierdut cateva ore din viata ca sa polemizez cu unul ca tine (sunteti sute pe aici, dar te-ai nimerit tu) pentru ca sa-ti dovedesc ca net-ul nu e chiar sat fara caini asa cum te-ai obisnuit tu si nu e chiar loc de joaca pentru oricine n-are treaba si-si pierde timpul sa troleze prosteste. Exista oricand riscul sa fii pus la punct de cineva informat, de cineva citit, de cineva cu minte in cap, de cineva care comenteaza pentru ca are ceva de spus. Asta este si va fi spaima voastra, a trolilor care au mii de postari fara sa spuna nimic, doar injuraturi si ironii de gradinita. Astazi ai cazut in plasa tu, maine va fi altul... si tot asa! Ti-am servit o lectie, sper ca ai inteles ceva din ea; daca nu, continua!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 17
Comentează