Comentarii (121)
omie90023
omie90023  •  15 Iulie 2013, 00:38

Planul de reorganizare prevede eşalonarea pe 36 de luni a datoriilor faţă de jucători, angajaţi şi instituţii de stat, ceilalţi creditori pierzându-şi dreptul de a mai primi despăgubiri Planul de reorganizare este aprobat pentru ca este constituit de un administrator judiciar desemnat de stat - obligatia societatii este sa plateasca la termen datoriile stabilite daca tribunalul audia Rapidul la termen (nu amana) aveam licenta Tribunalul nu a audiat la termen nici pe U Cluj, fapt pentru care Duru s-a gandit sa nu-I dea licenta ....

vaalah
vaalah  •  15 Iulie 2013, 00:34
Postat de omie90023 pe 15 Iulie 2013, 00:29

nu cred ca intelegi sau nu ma fac eu inteles TAS judeca potentiale abuzuri - ei nu au cum sa stie daca e abuz sau nu inainte sa judece intra pe site-ul lor si o sa vezi ca 90 la suta sunt cazuri de litigii intre cluburi si jucatori nu cred ca vor judeca sisteme de organizare ale federatiei din tara X

Citez din ROAF: PROCEDURA DE PUNERE IN EXECUTARE A HOTARARILOR PRONUNTATE DE TRIBUNALUL ARBITRAL AL SPORTULUI DE LA LAUSANNE Articolul 1 (I) Federatia Romana de Fotbal recunoaște jurisdicția Tribunalului Arbitral al Sportului, astfel cum este definita în art. 60 - 62 din Statutul FIFA §i in art. 59 - 63 din Statutul UEFA. (2) Federația Romana de Fotbal este obligata sa se asigure ca membrii afiliați, jucătorii, oficialii, precum și agenții de jucători respecta în totalitate deciziile pronunțate de Tribunalul Arbitral al Sportului. (3) Deciziile pronunțate de Tribunalul Arbitral al Sportului sunt definitive §i irevocabile, în conformitate cu dispozițiile art. R46 si R59 din Codul Trib

omie90023
omie90023  •  15 Iulie 2013, 00:33
Postat de vaalah pe 15 Iulie 2013, 00:23

Nu imi pasa de asta . Grav este ca daca Rapidul ramane ilegal in prima liga cu datoriile astea imense la bugetul de stat, toate cluburile mici vor imita metoda Rapid : nu vor mai plati datoriile , vor cere insolventa, SI FOTBALISTII VOR AVEA DE SUFERIT PT CA NU VOR MAI PRIMI SALARIILE CONTRACTUALE SI NICI NU POT PLECA LA ALT CLUB . _____ Asta inseamna disparitia totala a fotbalului doar ca sa tinem ilegal in A un Rapid evazionist fiscal!

imi pare rau, trebuia ca FRF si comisiile si meseriasul Duru sa tina cont de legea insolventei si sa se gandeasca ca un tribunal amana dupa bunul plac audierile si sa nu puna data limita martie daca tribunalul bucuresti audia Rapidul acum Rapid avea licenta (la TAS) , dar tribunalul buc a amanat ghinionul frf a fost ca U cluj a castigat licenta PE O DECIZIE A TRIBUNALULUI ULTERIOARA deciziei lui Duru asta inseamna in teorie ca si Rapid ar fi castigat - de aici tot balamucul

vaalah
vaalah  •  15 Iulie 2013, 00:32
Postat de omie90023 pe 15 Iulie 2013, 00:19

nu neg, se poate sa ai dreptate daca TAS judeca in octombrie, ce facem? se anuleaza rezultatele si mergem ..... in ce liga???? avem drept de divizia B - dar la vremea aia divizia B a inceput daca judeca in iulie, eu cred ca va judeca cererea Chiajnei de a ramane ea in A .... ATAT .. pentru ca asta cere Chiajna pe site-ul lor exista o rubrica "audieri TAS" - nu am vazut nimic - in caz ca exista un litigiu intre FRF si Chiajna - pentru ca asta ar trebui sa se judece in mod normal - Chiajna nu are litigiu cu Rapid !!

ROAF , ce obligati a semnat Rapid cand a devenit club afiliat : art 6 c) sa respecte întotdeauna statutele, regulamentele si deciziile FIFA si UEFA, precum si deciziile Tribunalului Arbitral al Sportului de la Lausanne; d) sa recunoască jurisdicția TAS astfel cum este definita de statutele FIFA si UEFA;

omie90023
omie90023  •  15 Iulie 2013, 00:29
Postat de qpax pe 15 Iulie 2013, 00:14

Nope ... cum spuneam ... cand comisia FRF a hotarat sa nu-i acorde licenta de Liga 1 lui U Cluj, planul acestora de reorganizare nu fusese aprobat de Tribunal Cluj ... pur si simplu nu indeplinea criterile la acea data ... in fereastra imediat urmatoare planul a fost aprobat, si decizuia Tribunalului Cluj (element nou) a ajuns pe masa TAS-ului, si in baza acestuia TAS-ul a hotarat ca U Cluj indeplineste criterile! Nu s-a comis nici un abuz ... de data asta! ...:))

nu cred ca intelegi sau nu ma fac eu inteles TAS judeca potentiale abuzuri - ei nu au cum sa stie daca e abuz sau nu inainte sa judece intra pe site-ul lor si o sa vezi ca 90 la suta sunt cazuri de litigii intre cluburi si jucatori nu cred ca vor judeca sisteme de organizare ale federatiei din tara X

vaalah
vaalah  •  15 Iulie 2013, 00:23
Postat de omie90023 pe 15 Iulie 2013, 00:19

nu neg, se poate sa ai dreptate daca TAS judeca in octombrie, ce facem? se anuleaza rezultatele si mergem ..... in ce liga???? avem drept de divizia B - dar la vremea aia divizia B a inceput daca judeca in iulie, eu cred ca va judeca cererea Chiajnei de a ramane ea in A .... ATAT .. pentru ca asta cere Chiajna pe site-ul lor exista o rubrica "audieri TAS" - nu am vazut nimic - in caz ca exista un litigiu intre FRF si Chiajna - pentru ca asta ar trebui sa se judece in mod normal - Chiajna nu are litigiu cu Rapid !!

Nu imi pasa de asta . Grav este ca daca Rapidul ramane ilegal in prima liga cu datoriile astea imense la bugetul de stat, toate cluburile mici vor imita metoda Rapid : nu vor mai plati datoriile , vor cere insolventa, SI FOTBALISTII VOR AVEA DE SUFERIT PT CA NU VOR MAI PRIMI SALARIILE CONTRACTUALE SI NICI NU POT PLECA LA ALT CLUB . _____ Asta inseamna disparitia totala a fotbalului doar ca sa tinem ilegal in A un Rapid evazionist fiscal!

vaalah
vaalah  •  15 Iulie 2013, 00:20
Postat de qpax pe 15 Iulie 2013, 00:14

Nope ... cum spuneam ... cand comisia FRF a hotarat sa nu-i acorde licenta de Liga 1 lui U Cluj, planul acestora de reorganizare nu fusese aprobat de Tribunal Cluj ... pur si simplu nu indeplinea criterile la acea data ... in fereastra imediat urmatoare planul a fost aprobat, si decizuia Tribunalului Cluj (element nou) a ajuns pe masa TAS-ului, si in baza acestuia TAS-ul a hotarat ca U Cluj indeplineste criterile! Nu s-a comis nici un abuz ... de data asta! ...:))

I-ai spus asta de 2 ori pana acum , sunt si o groaza de articole bine scrise care explica ca daca U Cluj nu avea decizia tribunalului de aprobare a planului de organizare nu castiga la TAS si tot nu pricepe . Lasa-l ca nu stie legislatia insolventiei si care este momentul prevazut de lege la care datoriile societatii dispar din puncte de vedere juridic . Omul nu pricepe faptul ca daca Duru primea dosarul de la U Cluj cu aceasta sentinta , U Cluj primea direct licenta in tara .

omie90023
omie90023  •  15 Iulie 2013, 00:19
Postat de vaalah pe 15 Iulie 2013, 00:10

Iar ai luat-o pe arătură în speculații fără acoperire juridica . O sa te lămurească TAS . De vina este DNA și madam Kovesi , care a trimis in tribunal pe inculpații Mircea Sandu si Mitica Dragomir pt săvârșirea infracțiunii de abuz în serviciu în dosarul U Craiova dar nu au solicitat judecarea în stare de arest asa cum procedează ei în cazul celor mărunți: medici , profesori, etc . Nu uita ca FRF are si conturile blocate .

nu neg, se poate sa ai dreptate daca TAS judeca in octombrie, ce facem? se anuleaza rezultatele si mergem ..... in ce liga???? avem drept de divizia B - dar la vremea aia divizia B a inceput daca judeca in iulie, eu cred ca va judeca cererea Chiajnei de a ramane ea in A .... ATAT .. pentru ca asta cere Chiajna pe site-ul lor exista o rubrica "audieri TAS" - nu am vazut nimic - in caz ca exista un litigiu intre FRF si Chiajna - pentru ca asta ar trebui sa se judece in mod normal - Chiajna nu are litigiu cu Rapid !!

qpax
qpax  •  15 Iulie 2013, 00:14
Postat de omie90023 pe 15 Iulie 2013, 00:00

am spus cupele europene sau abuz u cluj e caz de abuz din partea FRF

Nope ... cum spuneam ... cand comisia FRF a hotarat sa nu-i acorde licenta de Liga 1 lui U Cluj, planul acestora de reorganizare nu fusese aprobat de Tribunal Cluj ... pur si simplu nu indeplinea criterile la acea data ... in fereastra imediat urmatoare planul a fost aprobat, si decizuia Tribunalului Cluj (element nou) a ajuns pe masa TAS-ului, si in baza acestuia TAS-ul a hotarat ca U Cluj indeplineste criterile! Nu s-a comis nici un abuz ... de data asta! ...:))

omie90023
omie90023  •  15 Iulie 2013, 00:10
Postat de qpax pe 15 Iulie 2013, 00:08

TAS-ul nu poate sa-i dea dreptul Chiajnei sa joace in Liga 1 ...:)) Se poate pronunta doar pe legalitatea deciziei FRF de a programa un baraj intre o echipa care nu are drept de joc in liga 1, conform ROAF in vigoare si a unei echipe retrogradate pe plan sportiv ... considerand decizia neconforma cu regulamentele (autohtone) in vigoare, poate obliga FRF sa anuleze hotararea CEX care a dispus barajul, si efectele (ramanerea Rapidului in B) ... in cazul asta Liga 1 va continua cu 17 echipe!

se poate sa ai dreptate insa aceeasi stratagema s-a aplicat acum 2 ani cand Poli Timisoara a fost retrogradata din cauza licentei, numai ca atunci s-a jucat baraj intre echipe din B

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 13
Comentează