Comentarii (148)
timm
timm  •  03 Aprilie 2017, 18:25
Postat de grandetorito pe 03 Aprilie 2017, 18:15

Care e legea care spune ca o echipa care continua activitatea sportiva a alteia, nu preia si palmaresul. Daca sectia de fotbal ramanea activa din 2003 incoace eram de acord cu tine. Oare titlul cucerit in 2000-2001 cui apartine? AFC-ului?!

1) Legea civila, drepturile patrimoniale intelectuale. Pot fi inchiriate sau instrainate, au valoare pecuniara. Ca sa se fi instrainat palmaresul trebuie sa ai actul de instrainare si pretul pentru care a fost instrainat. CSA in protocolul din 1998 doar inchiriaza dreturile sale patrimoniale. In 2003 CSA nu e parte in contractul cu fcsb asa ca nu da nimic nici macar nu inchiriaza.2)Apartine titlul CSA deoarece a avut folosinta palmaresului,siglei,marcii, numelui Steaua care apartine CSA.

lapusneanul
lapusneanul  •  03 Aprilie 2017, 18:23
Postat de timm pe 03 Aprilie 2017, 18:14

Actele au fost publicate si pe GSP. Ai protocol 1998 intre CSA si Societatea lu Paunescu. CSA instraineaza lotul de jucatori si dreptul de joc in divizia 1 si inchirieaza palmares, nume, marca, sigla. Ai actul dintre Societatea lu Paunescu si fcsb. Paunescu in 2003 a instrainat lotul de jucatori si dreptul de joc in liga 1. Nu a putut nici macar sa-i inchirieze palmaresul, numele, marca si sigla Steaua. Asa ca fcsb face cerere in 2004 catre CSA sa-i lase sa foloseasca palmares, nume, marca, sigla Steaua. Cerere respinsa de CSA. La dosarul cauzei de la ICCJ se gasesc toate aceste acte.

asta stiu, e zic de 2003 cand a intrat becali, nu stim daca a participat si csa -ul sau a fost doar intre paunescu si becali...depinde ce au stipulat cei de la csa in actele facute cu paunescu...voi nu vedeti ca nea viorel paunescu tace ca ala in papusoi ?

legendavisinie
legendavisinie  •  03 Aprilie 2017, 18:20

Este ilegal ca echipa armatei să joace direct în liga a 4-a. În prezent există liga a 5-a, organizată de AMFB. Dacă vor mai exista echipe nou înfiinţate la toamnă, e posibil să se organizeze şi L6, în caz contrar echipa armatei va activa în liga a 5-a.

ultras.
ultras.  •  03 Aprilie 2017, 18:18
Postat de lapusneanul pe 03 Aprilie 2017, 18:12

nu e nimeni bolnav, poate tu esti de gigism :)...nu ai inteles nici acum ca legile din romania sunt facute in asa fel incat pot fi fentate ?

Si cine le fenteaza? Armata sau ciobanetele?

timm
timm  •  03 Aprilie 2017, 18:17
Postat de red.blue pe 03 Aprilie 2017, 18:13

la noi orice este posibil dar vezi cand mergi acolo la uefa cu o echipa departamentala detinuta de un minister nu prea mai merge

Alte echipe departamentale joaca in Europa au si castigat cupa UEFA. Care-i problema?

grandetorito
grandetorito  •  03 Aprilie 2017, 18:15
Postat de timm pe 03 Aprilie 2017, 17:52

Eu poti sa-ti spun ce prevede legea. Nu sunt in tabara. Palmares 1947-2003, sigla, marca, nume Steaua apartin CSA. Pentru ca nu le-a vandut aceste drepturi. CSA se asociaza cu cine doreste si infiinteaza echipa Steaua. fcsb are palmares 2003-2017 si un risc mare de faliment. Pentru ca are un proces de daune in valoare de 37 de milioane.

Care e legea care spune ca o echipa care continua activitatea sportiva a alteia, nu preia si palmaresul. Daca sectia de fotbal ramanea activa din 2003 incoace eram de acord cu tine. Oare titlul cucerit in 2000-2001 cui apartine? AFC-ului?!

anti_mititelu
anti_mititelu  •  03 Aprilie 2017, 18:14
Postat de ketass pe 03 Aprilie 2017, 18:11

1.Cluburile de fotbal se pot organiza potrivit Legii nr. 21/1924 ca asociatii dara scop lucrativ sau patrimonial si in conformitate cu prevederile Decretului 31/1954 privind persoanele juridice. 2.Cluburile de fotbal profesioniste se pot organiza ca societati comerciale in conformitate cu Legea nr. 31/1990. Acestor cluburi li se aplica dispozitiile art. 9 din Legea nr. 12/1991, privind impozitul pe profit. 3.Cluburile de fotbal constituite conform art.3 alin.1 se pot asocia cu persoane fizice sau alte persoane juridice in vederea constituirii de societati comercial potrivit legii nr. 31/1990.” Punctele 1 si 3 spun tot ce e de spus. Accentul este pus insa pe un singur cuvant: POT! Si pe asta punem si noi accent. Pentru ca presa si “oamenii de fotbal” ar fi vrut sa lase de inteles ca acest cuvant e “trebuie”. Nu, nu e asa. Cluburile sportive nu erau obligate de nimeni sa se asocieze cu vreun privat. Puteau sa faca asta, dar nu erau obligate sa ajunga automat pe mana lui Becali, a lui Mititelu sau a oricarui alt investitor. Era la alegerea cluburilor cu cine vor face asocierea. Si lucrul asta l-au spus si judecatorii, chiar in dosarul care i-a dat o lovitura dura lui Mititelu, dosarul “marca Universitatea Craiova”.

In sfârșit unul mai deștept si care pe deasupra mai si citește actele

timm
timm  •  03 Aprilie 2017, 18:14
Postat de lapusneanul pe 03 Aprilie 2017, 18:01

bre eminenta, matale de unde stii ca a fost o preluare din moment ce nici cei de la csa si nici becali nu prezinta actele intocmite atunci....matale nu vezi ca astia aburesc opinia publica ? e ceva la mijloc, ce nu trebuie sa stim noi, sau nu trebuie sa se afle sa nu intre multi la mititica....becali, dupa cum stim, e un mare laudaros, crezi ca daca detinea TOT palmaresul, nu punea actele la dispozitia presei ? sau csa nu demonstra ca pana in 2003 detine palmaresul ?.... sunt sigur ca sunt chestii pe care prostimea nu trebuie sa le afle..

Actele au fost publicate si pe GSP. Ai protocol 1998 intre CSA si Societatea lu Paunescu. CSA instraineaza lotul de jucatori si dreptul de joc in divizia 1 si inchirieaza palmares, nume, marca, sigla. Ai actul dintre Societatea lu Paunescu si fcsb. Paunescu in 2003 a instrainat lotul de jucatori si dreptul de joc in liga 1. Nu a putut nici macar sa-i inchirieze palmaresul, numele, marca si sigla Steaua. Asa ca fcsb face cerere in 2004 catre CSA sa-i lase sa foloseasca palmares, nume, marca, sigla Steaua. Cerere respinsa de CSA. La dosarul cauzei de la ICCJ se gasesc toate aceste acte.

red.blue
red.blue  •  03 Aprilie 2017, 18:13
Postat de anti_mititelu pe 03 Aprilie 2017, 18:10

Unde scrie ca nu-si pot face echipa?? Unde scrie ca nu pot promova. Din contra, citește actele postate chiar de mititelu in câte scrie ca sunt acceptate orice forma de organizare. Federația a întrebat dacă este posibil, cine vrea, sa se transforme in societate comercială. Răspunsul, este oosibil.

la noi orice este posibil dar vezi cand mergi acolo la uefa cu o echipa departamentala detinuta de un minister nu prea mai merge

lapusneanul
lapusneanul  •  03 Aprilie 2017, 18:12
Postat de red.blue pe 03 Aprilie 2017, 18:04

Echipa aia CSA Steaua e moarta din start ei nu pot promova in prima liga nu pot vinde procente din ea nu o pot inchiria singura chestie e sa o vanda total sau sa o cedeze gratis ceea ce e imposibil .Si daca credeti ca in Romania exista un om care sa cumpere o echipa de fotbal la pretul cerut de armata unul probabil astronomic si imposibil si dupa aia sa mai bage vreo 10 mil pe an in echipa va inselati.Si daca credeti ca vine cine stie ce arab plin de bani sau seic sa preia CSA sunteti bolnavi

nu e nimeni bolnav, poate tu esti de gigism :)...nu ai inteles nici acum ca legile din romania sunt facute in asa fel incat pot fi fentate ?

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 15
Comentează