Comentarii (148)
lapusneanul
lapusneanul  •  03 Aprilie 2017, 18:51
Postat de adrians0923 pe 03 Aprilie 2017, 18:40

Interesant de dat un raspuns la doua intrebari : - ce pregatire au avut avocatii care l-au aparat pe GB de nu au avut cunostinta de aceste doua documente care sint publice pt ca evident ca au publicate si in MO. - cum justifica judecatorul care a dat verdict favorabil armatei prin prisma documentelor publicate astazi de Mititelu ? Daca aceste documente sint inca valabile si ele nu au fost intre timp anulate,cine raspunde pt omiterea lor in cadrul repetatelor procese dintre CSA si FC Steaua ? Poate ne ajuta Catalin Tolontan cu o ancheta jurnalistica in acest sens.

aceste documente EXPLOZIVE sunt un mare fas.....daca le citesti, te convingi, cu conditia sa intelegi :) .....nu citi numai ce spune jurnalistul...

grandetorito
grandetorito  •  03 Aprilie 2017, 18:48
Postat de roja_azul76 pe 03 Aprilie 2017, 18:42

Greșești ca il bagi in seama, grande.

Sal Roja! Eu am parerea mea personala, formata dupa ce am studiat cam tot ce am gasit online: articole, afirmatii, documente publicate, decizii si pareri ale unor specialisti. Vreau doar sa aflu si opinia unuia ca mine, dar din tabara opusa (sa zic asa). Pana acum nu m-a convins niciunul ca am o parere eronata si statutul curent al echipei de fotbal mi-o demonstreaza.

roja_azul76
roja_azul76  •  03 Aprilie 2017, 18:42
Postat de grandetorito pe 03 Aprilie 2017, 18:37

Este undeva publicat acel acord intre CSA si AFC care precizeaza inchirierea drepturilor patrimoniale? Si totusi nu vad legatura intre civil si sport. ICCJ nu poate lua decizii pe ramura sportiva. Doar TAS-ul stiu ca poate face asta. Gresesc?

Greșești ca il bagi in seama, grande.

adrians0923
adrians0923  •  03 Aprilie 2017, 18:40

Interesant de dat un raspuns la doua intrebari : - ce pregatire au avut avocatii care l-au aparat pe GB de nu au avut cunostinta de aceste doua documente care sint publice pt ca evident ca au publicate si in MO. - cum justifica judecatorul care a dat verdict favorabil armatei prin prisma documentelor publicate astazi de Mititelu ? Daca aceste documente sint inca valabile si ele nu au fost intre timp anulate,cine raspunde pt omiterea lor in cadrul repetatelor procese dintre CSA si FC Steaua ? Poate ne ajuta Catalin Tolontan cu o ancheta jurnalistica in acest sens.

grandetorito
grandetorito  •  03 Aprilie 2017, 18:37
Postat de timm pe 03 Aprilie 2017, 18:25

1) Legea civila, drepturile patrimoniale intelectuale. Pot fi inchiriate sau instrainate, au valoare pecuniara. Ca sa se fi instrainat palmaresul trebuie sa ai actul de instrainare si pretul pentru care a fost instrainat. CSA in protocolul din 1998 doar inchiriaza dreturile sale patrimoniale. In 2003 CSA nu e parte in contractul cu fcsb asa ca nu da nimic nici macar nu inchiriaza.2)Apartine titlul CSA deoarece a avut folosinta palmaresului,siglei,marcii, numelui Steaua care apartine CSA.

Este undeva publicat acel acord intre CSA si AFC care precizeaza inchirierea drepturilor patrimoniale? Si totusi nu vad legatura intre civil si sport. ICCJ nu poate lua decizii pe ramura sportiva. Doar TAS-ul stiu ca poate face asta. Gresesc?

ultras.
ultras.  •  03 Aprilie 2017, 18:33
Postat de lapusneanul pe 03 Aprilie 2017, 18:29

toti, cei mai tari sunt avocatii cu cerebel :)....un exemplu minor, un var a avut probleme cu legea, el se numeste marian, dar in actele intocmite a fost trecut marianA....avocatul a demonstrat ca varul are alt organ genital..:)

Si atunci noi de ce ne ambalam?! Adevarul nu exista, el este fabricat. Fiecare credea ce vrea si este fericit.

timm
timm  •  03 Aprilie 2017, 18:32
Postat de lapusneanul pe 03 Aprilie 2017, 18:29

toti, cei mai tari sunt avocatii cu cerebel :)....un exemplu minor, un var a avut probleme cu legea, el se numeste marian, dar in actele intocmite a fost trecut marianA....avocatul a demonstrat ca varul are alt organ genital..:)

A castigat procesul pe vicii de procedura. Nu a ajuns la fond unde ar fi pierdut.

grandetorito
grandetorito  •  03 Aprilie 2017, 18:31
Postat de lapusneanul pe 03 Aprilie 2017, 18:23

asta stiu, e zic de 2003 cand a intrat becali, nu stim daca a participat si csa -ul sau a fost doar intre paunescu si becali...depinde ce au stipulat cei de la csa in actele facute cu paunescu...voi nu vedeti ca nea viorel paunescu tace ca ala in papusoi ?

CSA-ul i-a dat AFC-ului tot. Conducerea AFC-ului a fost schimbata "peste noapte" si a aprobat cedarea catre FCSB. CSA-ul a luat inapoi (ei stiu cum) ce puteau sa ia: marca si stadionul. Restul a ramas la FCSB: echipa si palmaresul acesteia. Palmaresul nici nu trebuie adus in discutie. Pentru mine e clar ca el este legat de activitatea echipei.. oriunde s-ar desfasura ea.

lapusneanul
lapusneanul  •  03 Aprilie 2017, 18:29
Postat de ultras. pe 03 Aprilie 2017, 18:18

Si cine le fenteaza? Armata sau ciobanetele?

toti, cei mai tari sunt avocatii cu cerebel :)....un exemplu minor, un var a avut probleme cu legea, el se numeste marian, dar in actele intocmite a fost trecut marianA....avocatul a demonstrat ca varul are alt organ genital..:)

grandetorito
grandetorito  •  03 Aprilie 2017, 18:27
Postat de timm pe 03 Aprilie 2017, 18:17

Alte echipe departamentale joaca in Europa au si castigat cupa UEFA. Care-i problema?

Imi poti da un exemplu?

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 15
Comentează