Comentarii (57)
florar
florar  •  14 August 2018, 14:33
Postat de adriann_ pe 14 August 2018, 13:36

Sezi bland *** ca de Iasi am scris in PRIMA FRAZA din mesajul eu :))) Esti haios cum incerci s-o dai cotita (sunt dusmanul lui dar ii dau dreptate etc :)))) problema nu e ca jucatorul venea cu un moldovean dubios dupa el, problema e ca MOLDOVEANUL ALA A DETINUT PROCENTE DIN DREPTURI CAND FIFA NU MAI PERMITEA ASTA. Vrajelile voastre de *** tin doar la aia care n-au negociat in viata lor nimic. Niciodata nu accepti sa fie de fata persoane care nu au interes direct in tranzactia aia, punct. Iar becali macar in domeniul asta chiar are experienta, sa fim seriosi lucrurile sunt super-clare pentru orice om normal ***.

Si daca erai tu in locul lui Becali dupa ce cunosti firea omului?Avea ala scris pe frunte?Sau Becali trebuia sa vina cu Biblia?

7martie2018
7martie2018  •  14 August 2018, 14:32

Nu ne-ati spus ce s-a mai intamplat cu oficialii Romei care ieri erau la palat. Sunt inca acolo, joaca barbut cu Gigi? L-a pierdut pe Man sau ia 15 meleoane pe el?? :)))) Hai mai baga un peste aici!

mixmax
mixmax  •  14 August 2018, 14:24
Postat de adriann_ pe 14 August 2018, 14:02

mimi, tu esti ma? Ca altfel nu e clar de unde ai sti tu ce scrie in actele alea :)))) Poate Stucan stie mai bine ca tine ce scrie pe-acolo, ti-a trecut vreo clipa gandul asta prin tartacuta?

ia arata tu bah unde scrie cine are voie sa participe la o negociere! habar n-ai de nimic, minti de rupi. Rapidul a promovat pe *** prin *** in acte ignorate de frf, aceiasi frf care a modificat in mod ilegal regulamentul in timpul competitiei ca sa favorizeze promovarea echipei psd.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adriann_
adriann_  •  14 August 2018, 14:08
Postat de mixmax pe 14 August 2018, 14:00

hahaha...ia mai citetste odata cine l-a adus pe tertzul ala: impresarul zaporojeanu care reprezinta jucatorul. Pe tine te roade ca becali n-a interzis pe unul la negocieri dar esti comfortabil cu faptul ca rapizii tai au semnat contracte ilegal cu mai multi jucatori, care prin urmare au jucat pe fals si ca frf a modoficat regulamntul in timpul competitiei ca sa va favorizeze sa promovati. Vai de capul tau de "justitiar" certat cu legea!

Negocierile se poarta strict intre oameni care au un interes in tranzactia respectiva. Cand becali l-a acceptat pe ala a admis ca respectivul e parte la negociere, chestie complet ilegala, ala nu era impresar, nu era de la Iasi, pur si simplu nu avea ce cauta acolo. Decat daca becali a acceptat sa faca o tranzactie ilegala cu un interlop... Lasa fumigenele cu Rapidul, ca nu tine, s-a discutat subiectul ala si in dunga.

adriann_
adriann_  •  14 August 2018, 14:02
Postat de mixmax pe 14 August 2018, 13:45

bre nea pseudo-jurnalist, ai tu acte care sa arate ca becali a rascumparat procente de la un tertz? Actele arata ca becali a platit iasiului 375 000 de euro plus tva. Cum a impartit iasiul banii de transfer e problema iasiului nu a lui becali. Schimba titlul repejor ca te faci de ras si cazi in cel mai fericit caz de mincinos cu tenta de penal!

mimi, tu esti ma? Ca altfel nu e clar de unde ai sti tu ce scrie in actele alea :)))) Poate Stucan stie mai bine ca tine ce scrie pe-acolo, ti-a trecut vreo clipa gandul asta prin tartacuta?

mixmax
mixmax  •  14 August 2018, 14:00
Postat de adriann_ pe 14 August 2018, 13:36

Sezi bland *** ca de Iasi am scris in PRIMA FRAZA din mesajul eu :))) Esti haios cum incerci s-o dai cotita (sunt dusmanul lui dar ii dau dreptate etc :)))) problema nu e ca jucatorul venea cu un moldovean dubios dupa el, problema e ca MOLDOVEANUL ALA A DETINUT PROCENTE DIN DREPTURI CAND FIFA NU MAI PERMITEA ASTA. Vrajelile voastre de *** tin doar la aia care n-au negociat in viata lor nimic. Niciodata nu accepti sa fie de fata persoane care nu au interes direct in tranzactia aia, punct. Iar becali macar in domeniul asta chiar are experienta, sa fim seriosi lucrurile sunt super-clare pentru orice om normal ***.

hahaha...ia mai citetste odata cine l-a adus pe tertzul ala: impresarul zaporojeanu care reprezinta jucatorul. Pe tine te roade ca becali n-a interzis pe unul la negocieri dar esti comfortabil cu faptul ca rapizii tai au semnat contracte ilegal cu mai multi jucatori, care prin urmare au jucat pe fals si ca frf a modoficat regulamntul in timpul competitiei ca sa va favorizeze sa promovati. Vai de capul tau de "justitiar" certat cu legea!

ares123
ares123  •  14 August 2018, 13:51
Postat de hitman222 pe 14 August 2018, 12:33

AApar si gigistii obedienti sa bata campii.

Vai ce usurare, ieri eram convins ca ai dat coltu'' ...lipsa ta era ingrijoratoare...chiar ma gandeam sa aprind niste lumanari..ceva. Pana la urma am deschis o cutie de bere...de bucurie, dar soc...vad ca esti viu.

adriann_
adriann_  •  14 August 2018, 13:36
Postat de florar pe 14 August 2018, 13:07

Esti rau intentionat!!!!Ma faci pe mine ,,inamicul,,lui ticbis sa-i iau apararea!!!!Faptul ca cineva a fost prezent la semnarea actelor,cineva apropiat jucatorului,asta nu este inputabil Stelei!Ca sa intelegi....Sa ne gandim ca toata treaba se intampla in curtea Rapidului...Ce treaba ar avea Rapidul daca un jucator vine la semnarea contractuluicu un om apropiat lui?Un judecator poate fi cosiliat de cine vrea muschii lui daca-l reprezinta!!!!Steaua nu are politie propie ca sa stie care om este in culpa cu ceva...De fapt nu ma mira ca ai cazut pe fenta si nu spui nimic despre ieseni unde jurnalistul documenteaza ceva...

Sezi bland *** ca de Iasi am scris in PRIMA FRAZA din mesajul eu :))) Esti haios cum incerci s-o dai cotita (sunt dusmanul lui dar ii dau dreptate etc :)))) problema nu e ca jucatorul venea cu un moldovean dubios dupa el, problema e ca MOLDOVEANUL ALA A DETINUT PROCENTE DIN DREPTURI CAND FIFA NU MAI PERMITEA ASTA. Vrajelile voastre de *** tin doar la aia care n-au negociat in viata lor nimic. Niciodata nu accepti sa fie de fata persoane care nu au interes direct in tranzactia aia, punct. Iar becali macar in domeniul asta chiar are experienta, sa fim seriosi lucrurile sunt super-clare pentru orice om normal ***.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ticbis
ticbis  •  14 August 2018, 13:26
Postat de florar pe 14 August 2018, 13:07

Esti rau intentionat!!!!Ma faci pe mine ,,inamicul,,lui ticbis sa-i iau apararea!!!!Faptul ca cineva a fost prezent la semnarea actelor,cineva apropiat jucatorului,asta nu este inputabil Stelei!Ca sa intelegi....Sa ne gandim ca toata treaba se intampla in curtea Rapidului...Ce treaba ar avea Rapidul daca un jucator vine la semnarea contractuluicu un om apropiat lui?Un judecator poate fi cosiliat de cine vrea muschii lui daca-l reprezinta!!!!Steaua nu are politie propie ca sa stie care om este in culpa cu ceva...De fapt nu ma mira ca ai cazut pe fenta si nu spui nimic despre ieseni unde jurnalistul documenteaza ceva...

Nu am si nu am avut niciodata inamici; cel mult, parteneri de polemici pe idei si principii; mie asa imi place sa cred si asta inseamna democratie. Daca cineva a inteles altceva, e strict problema lui, nu a mea. Pe chestiunea asta, ai perfecta dreptate; jucatorul se prezinta la negocieri cu cine vrea el: avocati, impresari, tata, mama, presedinti de club, prietenul din copilarie, nevasta sau finul. Nu intereseaza pe nimeni; discutiile acolo se poarta cam asa: eu vreau sa-mi platesti suma asta, sa-i dai jucatorului salariul asta si sa-i mai platesti lui x, y sau z sumele astea. Atat si nimic mai mult; daca cumparatorul este de acord, plateste ce i s-a cerut si se semneaza actele. Nicio lege din lume nu-l obliga sa faca anchete ca sa vada cine sunt aia care au venit la negocieri cu jucatorul. Doar pentru Stucan pare a fi ceva mai complicat... dar asta nu e ceva nou pentru cei ce-l cunosc. Daca ancheta lui ajunge printr-un astfel de ghiveci la Gigi Becali, e suficient ca sa se simta implinit ca jurnalist si sa creada ca-si merita salariul...

ticbis
ticbis  •  14 August 2018, 13:09
Postat de adriann_ pe 14 August 2018, 13:01

Sau mai simplu zis nu te duce capul sa intelegi articolul :)))) Chestia e foarte simpla: cand fotbalistul s-a transferat la Iasi o parte din drepturi erau detinute de un tert (lucru interzis de FIFA). Iar acel tert A FOST PREZENT SI LA SEMNAREA CONTRACTULUI CU FCSB desi cei implicati sustin ca nu ar mai detine procente din drepturile jucatorului. Tertul cu pricina fiind un individ implicat in trafic de masini furate. Nu e prea complicat, daca nu esti postac becalist desigur :))

Mda... ai dreptate, tu ai mintea mai odihnita... :)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează