Comentarii (352)
timm
timm  •  21 Septembrie 2016, 14:10
Postat de ticbis pe 21 Septembrie 2016, 13:21

Daca la prima infatisare a procesului deschis de Talpan judecatorul va dispune o noua expertiza de evaluare, ce-o sa faci? O sa-ti bagi unghia in gat? PAPAGALULE!

Cu cat prejudiciul e mai mare e mai bine pentru CSA. Nu strica 50 de milioane in loc de 37.

sorin965
sorin965  •  21 Septembrie 2016, 14:09
Postat de adrian008 pe 21 Septembrie 2016, 13:57

Serios?Ok atunci aveti 5 titluri ,fara CC fara supercupa Europei fara U.S. 27.Fara jde cupe.Sa nu va mai aud gurita.Alea au fost castigate de burtosi.In plus din cate inteleg Becali isi cere inapoi:liftul,nocturna,tabela si banii de investitie.Cum vine asta?Eu sunt neutru in chestia asta.Nu am parti-pris-uri .Dar de atunci am spus ca va veni o vreme cand il va trage cineva de maneca pe Becali.De cand a schimbat societatea.E ,nasol am avut dreptate.Mai ales ca un coleg de-al meu a jucat la Steaua .Mai devreme cu 10 ani decat ,,era Becali,, dar sti cum e :oamenii se cunosc si vorbesc intre ei.Cojocaru iti spune ceva?Era un varf de pe la Corvinul.A jucat o semifinala cu Benfica ;)

De unde ai scos asta cu 5 titluri fara cc.... , ala e palmaresul care e al stelei si nu al lui becali sau armata sau oricui . Asta nu intra in discutie decat daca dispare total steaua , lucru pe care nu il cred iar daca se va intampla cred ca fotbalul nostru va fi dezastru mai mult cu mult fata de cum e acum . Sa te intreb o chestie simpla , becali zici tu, nu a platit nimic , si-a batut joc de armata . ok . De ce armata nu l-a dat in judecata in 2000 , 2001....2000 țșpe cat vrei tu ci abia cand nu si-au mai primit mita ? In principiu , in toata chestia asta, asa cum mai spunea cineva nu e vorba de becali , armata oricine e vorba doar de steaua , de clubul asta , de palmares de tot ce inseamna steaua in rest nu ma intereseaza . De ce vrem distrugerea Stelei ? ca avem noi un dinte impotriva lui becali sau unii impotriva armatei ? Cert este ca becali investeste cel mai mult in fotbalul romanesc , isi plateste oamenii la timp si pe merit si atunci de ce sa nu il lasam pe el sa se ocupe de cea mai titrata echipa ? pentru ca vrem noi sa dam dreptate burtosilor care din lipsa de ocupatie si prea mari salarii nu au ce face si altceva ?

1502241916738818
Ion-Nelu Nistor  •  21 Septembrie 2016, 14:09

Sunt curios in ce secol se va termina porcaria asta! Cum se va termina... putin imi pasa.

timm
timm  •  21 Septembrie 2016, 14:07

ticbis Uite cum sta treaba cu tranzactionarea palmaresului. Poate pricepi si tu „Am informat de mai multe ori, multă lume nu a înțeles exact, că palmaresul, dreptul asupra numelui, asupra culorilor alb-violet în fotbal, aparțin clubului ACS Poli Timișoara, dar dreptul de a le utiliza e doar temporar la ACS Poli Timișoara, având în vedere un contract care a fost încheiat între AFC Politehnica Timișoara și societatea comercială a lui Marian Iancu pe termen foarte lung. spune Robu primarul Timisoarei

catalynn
catalynn  •  21 Septembrie 2016, 14:03
Postat de gerulozaurus pe 21 Septembrie 2016, 13:20

Negoita a platit pentru Dinamo din cele 17,5 mil de euro datorii, doar 4,5% si i-a platit esalonat in 2/3 ani. Gigi Becali a castigat recent un proces cu statul nsotru de la care are de primit vreo 70 de milioane de euro; aflu ca statul roman ii va palti acesti bani in decursul a 10 ani si daca Gigi va trebui sa plateasca cele 36 de mil de euro, nu cred ca le va achita pe toate odata

Asa cum am spus si ieri, jiji, desi a fost la facultate, nu a învațat tabla împărțirii! Nu câștigi procese din astea cu Statul , sau faci milioane pe spatele Stelei care pana la urma tot a Statului Roman aparține via MApN, fara sa împarți cu cine trebuie. Io stiu ca si zestrea fetelor e importantă, insa baietii din servicii sunt niste nesimțiți, nu sunt părinți, nu pot intelge! :-))) Ca ramane fara Steaua e cert, insa e la latitudinea lui daca decarteaza unde trebuie si cand trebuie, sau mai e nevoie sa aprofundeze cursul de tabla împărțirii la Poarta Alba pt ca e clar ca desi in teorie a iesi de acolo smerit si tăcut, cu frica de Dumnezii cu ochi albaștri, practica ultimilor luni l-a cam omorât, nu înțeles probabil ca e an electoral si cheltuielile mari, ca deh, democrația costa ... :-))) Nu cred ca exista sau existat personaj pe care sa urasc mai mult decat pe acest ojer, ca urmare desi dezavuez practicile serviciilor, in cazul asta ma fac frate cu draq pana trecem lacu'! :-)))

timm
timm  •  21 Septembrie 2016, 14:00
Postat de ticbis pe 21 Septembrie 2016, 13:36

Bati campii! Patrimoniul unei societati reprezinta activele si pasivele pe care le poate valorifica pe piata! palmaresul nu face parte din patrimoniu pentru ca nu se poate tranzactiona, nu se poate vinde si nici diviza; palmaresul urmareste continuitatea sportiva si competitionala indiferent sub ce societate comerciala se desfasoara aceasta. Societatile comerciale isi pot schimba patronii, denumirile si siglele, se pot vinde si instraina; dar palmaresul ramane langa echipa care continua traditia. Daca maine FC Steaua Bucuresti se va inscrie in campionatul Bulgariei, va activa acolo cu palmaresul din 1948 neintrerupt, cu toate titlurile castigate in Romania si cu coeficientul UEFA intact. Numai ca steagul sub care va concura si va fi reprezentata international nu va mai fi tricolorul romanesc, ci cel bulgaresc. Sincer, mi-e mila de tine si eu iti inteleg ura si frustrarile; dar sa versi tone de prostii si sa te faci de ras in public in numele acestora mi se pare cam prea mult. Nimic in lume nu justifica o fiinta umana sa se faca de ras si sa devina pacaliciul site-ului, nici macar cea mai cumplita ura pe care o poarta in suflet! Esti un om de nimic! Nu dau doi bani pe tine!

Nu ai auzit inca de drepturi de proprietate intelectuala? Vezi, le zice de proprietate. Nasol. Nu mai bea, citeste. Ai carte ai parte. Nu e cazul tau.

adrian008
adrian008  •  21 Septembrie 2016, 13:57
Postat de sorin965 pe 21 Septembrie 2016, 13:36

Deci suma de 900 mii e transformarea leu-euro nu am socotit in dolari . In plus euro a fost introdus in 1999 deci ... Asa , bun , becali s-a anajat sa plateasca datoria catre bancorex in valoare de 900 mii euro si sa investeasca in stadionul ghencea lucru pe care chiar l-a facut daca ne amintim ca a fost primul stadion de nivel european , stadion unde puteau avea loc competitii europene . Daca pentru jucatori nu a platit este probabil pentru ca armata avea restante catre acestia si a preferat sa ii predea sau pur si simplu nu s-au cerut bani . Daca te informazi corect vei vedea ca unii din cei care vor acum uium au votat atunci in favoarea lui becali . In plus cel mai contestat lucru este valoarea ca si prejudiciu , valoare total nejustificata de unde poti intelege extrem de usor jocul de culise . Uite stii ce ? eu , noi platim armata sa ne apere nu sa se ocupe de subterfugii avocatesti si eu sunt total impotriva ca armata sa faca si altceva inafara pregatirii militare pentru care imi ia banii . OK ? Sa il lase pe ala sa faca fotbal , pentru ca hai sa fim iar cinstiti din banii castigati de el cu steaua impozitele tot acolo se duc si se intorc catre armata , someri , diversi birocrati si burtosi functionari .

Serios?Ok atunci aveti 5 titluri ,fara CC fara supercupa Europei fara U.S. 27.Fara jde cupe.Sa nu va mai aud gurita.Alea au fost castigate de burtosi.In plus din cate inteleg Becali isi cere inapoi:liftul,nocturna,tabela si banii de investitie.Cum vine asta?Eu sunt neutru in chestia asta.Nu am parti-pris-uri .Dar de atunci am spus ca va veni o vreme cand il va trage cineva de maneca pe Becali.De cand a schimbat societatea.E ,nasol am avut dreptate.Mai ales ca un coleg de-al meu a jucat la Steaua .Mai devreme cu 10 ani decat ,,era Becali,, dar sti cum e :oamenii se cunosc si vorbesc intre ei.Cojocaru iti spune ceva?Era un varf de pe la Corvinul.A jucat o semifinala cu Benfica ;)

ticbis
ticbis  •  21 Septembrie 2016, 13:50
Postat de catalynn pe 21 Septembrie 2016, 13:33

Personal ma lipsesc cu mare plăcere de cele 11 trofee câștigate de jiji, asa cum nu mi-a trebuit nici Cupa aia câștigată in '88, n-are decat sa si le ia cu el la noua lui echipa, mai bine "săraci dar cinstiti"! In ce-l priveste pe Talpan e ... cute! Auzi la el "cu ajutorul lui Dumnezeu"! :-))) SRI e Dumnezeu?! :-))) adevarul e ca in Romania cam sunt, fac absolut ce vor, tizul Tolontan publica azi un blog cu mânării la scara mare, pt ei jiji e un dumicat ....

Nu ia nimeni nimic cu el: toate trofeele Stelei sunt ale echipei, nu ale Armatei si nici ale lui Paunescu sau Becali! Asta n-ai inteles! Palmaresul este al echipei de fotbal Steaua, care a fost infiintata in 1948 de Armata, care a fost privatizata la asociatia lui Paunescu in 1998, care a fost cumparata de societatea lui Becali in 2003, care va fi.... vom vedea! Este aceeasi echipa, o spune si o recunoaste si UEFA! Daca Becali o va lichida la presiunea Armatei, abia atunci putem sa-i punem punct. Atunci va muri si palmaresul, ne vom aduce aminte de el cu nostalgie, dar atat. Probabil o vom lua de la capat, dar vom fi nevoiti sa incepem o noua istorie, cu un palmares virgin. Iar UEFA va consemna asta, fara discutie; daca crezi ca aia vor sta sa recalculeze coeficientul Stelei pornind de prin 2003 te inseli; pentru aia e clar ca luminea zilei: palmaresul e unul singur; il ai, bine, nu-l ai, o iei de la inceput! Ori Steaua actuala il are, iar Armata nu, deci o va lua de la inceput ca asa va decide UEFA! Eu nu va inteleg, il urati pe Becali, dar cu Steaua ce aveti???

sorin965
sorin965  •  21 Septembrie 2016, 13:49
Postat de cobra_z pe 21 Septembrie 2016, 13:35

luciferul fotbalului romanesc care se crede luceafarul razboinic al luminii va sfarsi prin a pierde palmaresul , locul in liga rusinii si isi va linge ranile printr-o puscarie...Dumnezeu pe care el il invoca la fiecare furaciune nu sta cu mainile in san...va face dreptate

iar tu vei fi fericit pana la adanci batraneti alaturi de hotii vostri care desi sunt la fel de hoti nu mai impart cu altii nici macar cu jucatorii lor . Penibil !

ticbis
ticbis  •  21 Septembrie 2016, 13:49

Nu ia nimeni nimic cu el: toate trofeele Stelei sunt ale echipei, nu ale Armatei si nici ale lui Paunescu sau Becali! Asta n-ai inteles! Palmaresul este al echipei de fotbal Steaua, care a fost infiintata in 1948 de Armata, care a fost privatizata la asociatia lui Paunescu in 1998, care a fost cumparata de societatea lui Becali in 2003, care va fi.... vom vedea! Este aceeasi echipa, o spune si o recunoaste si UEFA! Daca Becali o va lichida la presiunea Armatei, abia atunci putem sa-i punem punct. Atunci va muri si palmaresul, ne vom aduce aminte de el cu nostalgie, dar atat. Probabil o vom lua de la capat, dar vom fi nevoiti sa incepem o noua istorie, cu un palmares virgin. Iar UEFA va consemna asta, fara discutie; daca crezi ca aia vor sta sa recalculeze coeficientul Stelei pornind de prin 2003 te inseli; pentru aia e clar ca luminea zilei: palmaresul e unul singur; il ai, bine, nu-l ai, o iei de la inceput! Ori Steaua actuala il are, iar Armata nu, deci o va lua de la inceput ca asa va decide UEFA! Eu nu va inteleg, il urati pe Becali, dar cu Steaua ce aveti???

  • 1
  • •••
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • •••
  • 36
Comentează