Articol de Andrei Crăiţoiu, Dan Udrea - Publicat duminica, 22 septembrie 2019 20:54
Betano a devenit noul sponsor al lui FCSB! Roș-albaștrii au jucat în meciul cu CFR Cluj primul meci cu noul sponsor pe spate.
Vicecampioana a semnat un contract de sponsorizare cu Betano, iar în conturile clubului vor intra 800.000 de euro în fiecare an
Prima victorie importantă a lui Gigi Becali în fața forului condus de Răzvan Burleanu! După 4 luni în care roș-albaștri au cerut Federației Române modificarea ROAF pentru ca mai multe echipe să aibă același sponsor, acest lucru s-a întâmplat într-un final.
Azi, pentru prima dată în acest sezon, jucătorii FCSB au ieșit pe teren cu noul partener al echipei, firma de pariuri Betano, pe tricouri. Logoul a apărut pe spatele tricourilor, în partea superioară, acolo unde până aseară era inscripționat numele fotbaliștilor.
Oficialii greci au parafat un contract pe trei sezoane, iar din primele informații în conturile formației vor intra 800.000 de euro. Din anul 2017, Betano este sponsorul principal și al celor de la CS Universitatea Craiova, dar suma pe care oltenii o primesc este mai mică. Surse din piață susțin că în Bănie ajung doar 500.000 de euro.
FCSB are și cel mai vechi sponsori din fotbalul românesc! Partener principal e City Insurance, al 4-lea cel mai important "jucător" pe piaţa firmelor de asigurări din România. Colaborarea a fost intermediată în septembrie 2013, când Becali era în închisoare, de către Andrei Hrebenciuc, fiul lui Viorel Hrebenciuc, unul dintre cei mai buni prieteni ai patronului Stelei, din zona politică.
City Insurance plătește 1,5 milioane de euro pe an, acesta fiind cel mai scump contract de sponsorizare din fotbalul românesc!
În prezent, roș-albaștrii mai colaborează cu Bigotti, Medsana, DetalMed, Bucovina, Nike, Cedru și Kia.
13.494 de case de pariuri stradalesunt în acest moment în România, conform unei cifre oferite ziarului de către Oficiului Naţional pentru Jocuri de Noroc