Comentarii (58)
roja_azul76
roja_azul76  •  17 Mai 2022, 23:59
Postat de catalynn pe 17 Mai 2022, 23:51

Mă prostovane, copy/pasteurile astea obosite nu conving pe nimeni. Greșite sau nu din punctul tău de vedere, ca îți convine sau nu, deciziile instantelor se aplica, punct! Poți tu sa plângi dup’aia cât vrei, mortul de la groapa … :-))) Hai ca 6 luni trec repede, vara mai ales trece imediat!

Din punctul de vedere al UEFA sunt gresite, nu din punctul meu de vedere. Asta-i motivul pentru care, desi am pierdut numele si marca, avem palmaresul din 47 pana in prezent! Vorbim despre palmares si cei care decid sunt cei de la UEFA, nu instantele doamnei Clatita Visinescu! Cum sa imparti, mah, palmaresul in 2...in...3? Cum sa pomenesti mah despre act de vanzare-cumparare a palmaresului? E un kil de rosii? Sunteti morti si ingropati, iar colonelul nici nu mai caraie! Un inceput de sfarsit pentru clona csa 2017!:))

catalynn
catalynn  •  17 Mai 2022, 23:57
Postat de roja_azul76 pe 17 Mai 2022, 23:49

Hai ca am pus toata aberatia, in toata splendoarea ei! Poate asa vad si cei care nu au avut ocazia pana acum, cat de competente sunt instantele civile in a judeca o speta sportiva! Chiar va rog sa mergeti la TAS...maine daca se poate! In 5 min. sunteti gata! Succesuri!:))

La TAS!? Noi mergem la FRF! Ce treaba are TAS!? Ai decizia in civil TASul nu se bagă, ei sunt practic o comisie de disciplina sportiva și atât. Însă repet, noi la FRF mergem, vreau sa ii văd că refuza sa ia in considerare un act oficial emis de Justiția Romană!

catalynn
catalynn  •  17 Mai 2022, 23:51
Postat de roja_azul76 pe 17 Mai 2022, 23:45

Astfel, poziția în clasamentele anterioare nu poate fi considerată un drept asociat, accesoriu al echipei în forma actuală, ci cel mult un accesoriu al echipei în componența de la momentul câștigării poziției în respectivul clasament. Spre exemplu, presupunând transferul unei echipe sportive către un alt club sportiv și redenumirea acesteia, din orice motive, nu s-ar putea pretinde că palmaresul obținut sub titulatura anterioară să fie trecut sub noul nume ale actualei echipe, nefiind de conceput alterarea listei rezultatelor sportive, fie și numai în considerarea interesului general al existenței unor informații corespunzătoare realității în aceste clasamente. O asemenea soluție nu sfidează logica, așa cum susține apelanta invocând faptul că reclamantul nu poate deține în prezent o echipă de fotbal profesionist, potrivit art. 31 din Legea nr. 69/2000, întrucât dreptul dedus judecății a fost limitat temporal prin chiar cererea de chemare în judecată până la nivelul anului 2003, iar prin soluția instanței de apel până la nivelul anului 1998, fără implicații asupra palmaresului obținut ulterior de către echipa de fotbal, funcționarea legală a reclamantului anterior anului 1998 nefiind contestată. În concluzie, pentru perioada 1947 – 1998, titularul dreptului la palmares este reclamantul CSA”, se arată în motivare.

Mă prostovane, copy/pasteurile astea obosite nu conving pe nimeni. Greșite sau nu din punctul tău de vedere, ca îți convine sau nu, deciziile instantelor se aplica, punct! Poți tu sa plângi dup’aia cât vrei, mortul de la groapa … :-))) Hai ca 6 luni trec repede, vara mai ales trece imediat!

roja_azul76
roja_azul76  •  17 Mai 2022, 23:49

Hai ca am pus toata aberatia, in toata splendoarea ei! Poate asa vad si cei care nu au avut ocazia pana acum, cat de competente sunt instantele civile in a judeca o speta sportiva! Chiar va rog sa mergeti la TAS...maine daca se poate! In 5 min. sunteti gata! Succesuri!:))

roja_azul76
roja_azul76  •  17 Mai 2022, 23:45

Astfel, poziția în clasamentele anterioare nu poate fi considerată un drept asociat, accesoriu al echipei în forma actuală, ci cel mult un accesoriu al echipei în componența de la momentul câștigării poziției în respectivul clasament. Spre exemplu, presupunând transferul unei echipe sportive către un alt club sportiv și redenumirea acesteia, din orice motive, nu s-ar putea pretinde că palmaresul obținut sub titulatura anterioară să fie trecut sub noul nume ale actualei echipe, nefiind de conceput alterarea listei rezultatelor sportive, fie și numai în considerarea interesului general al existenței unor informații corespunzătoare realității în aceste clasamente. O asemenea soluție nu sfidează logica, așa cum susține apelanta invocând faptul că reclamantul nu poate deține în prezent o echipă de fotbal profesionist, potrivit art. 31 din Legea nr. 69/2000, întrucât dreptul dedus judecății a fost limitat temporal prin chiar cererea de chemare în judecată până la nivelul anului 2003, iar prin soluția instanței de apel până la nivelul anului 1998, fără implicații asupra palmaresului obținut ulterior de către echipa de fotbal, funcționarea legală a reclamantului anterior anului 1998 nefiind contestată. În concluzie, pentru perioada 1947 – 1998, titularul dreptului la palmares este reclamantul CSA”, se arată în motivare.

roja_azul76
roja_azul76  •  17 Mai 2022, 23:44

”De fapt, întreaga construcție logică a apelantei pornește de la ideea că palmaresul este unic și indivizibil, ceea ce ar justifica faptul că titularul său este entitatea care administrează echipa sportivă în prezent. Or, Curtea nu poate reține o asemenea concluzie dată fiind realitatea competițiilor sportive care se derulează succesiv, în multiple forme. Altfel spus, întrucât lista victoriilor sportive are în mod natural o derulare cronologică, dreptul la palmares poate fi divizat în raport de fiecare competiție sportivă la care se obține o asemenea victorie și în situația sporturilor de echipă poate fi alocată atât clubului sportiv la care funcționează respectiva echipă în momentul obținerii victoriei, cât și unei anumite componențe a echipei la un anumit moment în timp. Tot pentru a justifica preluarea palmaresului, apelanta-pârâtă a susținut că transferul a fondului de comerț, reprezentat de echipa de fotbal, locul în grupe de la momentul respectiv, drepturile federative ale jucătorilor, „istoria și trecutul glorios”, include și transferul palmaresului clubului, potrivit principiului de drept „accesorium sequitur principale” (accesoriul urmează principalul). Cu privire la acest aspect, în considerarea calificării ca drept nepatrimonial a dreptului la palmares, Curtea apreciază că acesta nu poate reprezenta un element al fondului de comerț, înțeles ca universalitate de drepturi patrimoniale afectată desfășurării unei activități profesionale. Chiar și într-o accepțiun

roja_azul76
roja_azul76  •  17 Mai 2022, 23:34
Postat de catalynn pe 17 Mai 2022, 22:49

Cum trage mă tantalaule Talpan de timp când Boglea a făcut Recurs!? In fine, tu o știi foarte bine, însă îți bati joc de ăștia gen Titi care te iau in serios și îți rostogolesc minciunile la 3 dimineața. Nu ne folosește la nimic “constatarea”!? Mai sa fie! Pai atunci pt ce ati mai dat 50 de lei pe timbru pt a fi parte in proces!? Pt ce ati făcut mă cerere proprie de constatare!? Știi tu, “cererea conexă” care mințeai cu nerușinare sa nu exista! :-))) Chiar nu ai pic de bun simt venind cu aberațiile astea!? In fine, e retorica întrebarea … Vedem in Noiembrie!

Cine crezi ca va ia pe voi in seama? Tu esti "bine"? Cum sa te duci mah cu asta la TAS? "În 1998, fără ca palmaresul anterior să fie transferat (în absența unui act din care să rezulte acest lucru și în considerarea puterii de lucru judecat a deciziei 3425/2014), echipa de fotbal profesionist a fost transferată și și-a continuat activitatea (obținând noi rezultate sportive și un nou palmares) unei terțe persoane – Asociația Fotbal Club Steaua, asociație cu personalitate juridică distinctă de reclamantul CSA, astfel încât această entitate este titulara dreptului la palmares pentru perioada 1998 – 2003”, se arată în motivarea deciziei" Bai, vecine, te rad si curcile! O sa se stearga aia la "spate" cu hartiile voastre, exact cum au facut si cu alta ocazie!:)) Instantele civile din Romania nu au habar ce inseamna un palmares: in 98...fara sa fie palmaresul transferat...un nou palmares...:))) Te umfla rasul! Decizia normala era declinarea competentei si sa lase TAS-ul sa decida! Decizie de 5 min! Pe diletantismul instantelor s-a bazat si pitigaiatul, in momentul in care a deschis actiunea in constatare. Daca el nu era constient ca palmaresul este al nostru si la TAS nu are nicio sansa de izbanda, de ce a incercat sa elimine AFC-ul din ecuatie("proxy"!!!) si sa obtina anularea art.1 din Statutul AFC? Pentru ca prin asta demonstra ca CSA, nu a cedat echipa! Din pacate pentru el si inca vreo cativa ametiti, acest lucru nu s-a intamplat! Wake

catalynn
catalynn  •  17 Mai 2022, 23:17
Postat de roja_azul76 pe 17 Mai 2022, 23:04

Da, bah, o actiune inseamna tragere de timp, tinand cont ca nu schimba cu nimic datele problemei! Stii foarte bine decizia celor de la UEFA: palmaresul este la noi. Si incetati cu intoxicari de genul: "UEFA nu a fost informata in legatura cu palmaresul"! Sa fie informata despre ce? A fost informata de catre FRF in legatura cu deciziile din dosarele "marca" si "numele" si a luat masurile de rigoare! Ei nu se amesteca in procesele pe drept comercial, pentru ca nu e treaba lor. Cu palmaresul e cu totul altceva: aici au tinut cont de "continuitatea sportiva", motiv pentru care FCSB-Barcelona 2-0!:)) Intrebare: care ar fi urmatorul pas in situatia(ipotetica) in care ati avea castig de cauza in instantele civile? Unde veti merge?:))))

Mă tu acum încerci sa faci pe prostu’, sau cum!? E Steaua afiliata la UEFA!? Nu! E FC fcsb!? Nu! E însă FRF! Odată rămasă definitiva “constatarea” mergem cu ea la FRF care vor fi obligați sa facă modificările și evident sa informeze și forul european unde e afiliat. Refuza FRF sa respecte un act oficial emis de Justiția Romană și îl ignora pur și simplu !? Mai sa fie … De ce ar face-o!? Repet, dacă era așa lipsită de importantă aceasta “constatare”, pt ce v-ati băgat in proces și atu mai făcut și recurs!? Ba io știu ca fcsbistii tai sunt bătuți in cap și cred orice prostie sau minciuna le spui dacă asta le ajuta cauza, dar tu sfidezi nu doar bunul simt ci și logica elementara!

roja_azul76
roja_azul76  •  17 Mai 2022, 23:08
Postat de roja_azul76 pe 17 Mai 2022, 23:04

Da, bah, o actiune inseamna tragere de timp, tinand cont ca nu schimba cu nimic datele problemei! Stii foarte bine decizia celor de la UEFA: palmaresul este la noi. Si incetati cu intoxicari de genul: "UEFA nu a fost informata in legatura cu palmaresul"! Sa fie informata despre ce? A fost informata de catre FRF in legatura cu deciziile din dosarele "marca" si "numele" si a luat masurile de rigoare! Ei nu se amesteca in procesele pe drept comercial, pentru ca nu e treaba lor. Cu palmaresul e cu totul altceva: aici au tinut cont de "continuitatea sportiva", motiv pentru care FCSB-Barcelona 2-0!:)) Intrebare: care ar fi urmatorul pas in situatia(ipotetica) in care ati avea castig de cauza in instantele civile? Unde veti merge?:))))

...in constatare

roja_azul76
roja_azul76  •  17 Mai 2022, 23:08
Postat de roja_azul76 pe 17 Mai 2022, 23:04

Da, bah, o actiune inseamna tragere de timp, tinand cont ca nu schimba cu nimic datele problemei! Stii foarte bine decizia celor de la UEFA: palmaresul este la noi. Si incetati cu intoxicari de genul: "UEFA nu a fost informata in legatura cu palmaresul"! Sa fie informata despre ce? A fost informata de catre FRF in legatura cu deciziile din dosarele "marca" si "numele" si a luat masurile de rigoare! Ei nu se amesteca in procesele pe drept comercial, pentru ca nu e treaba lor. Cu palmaresul e cu totul altceva: aici au tinut cont de "continuitatea sportiva", motiv pentru care FCSB-Barcelona 2-0!:)) Intrebare: care ar fi urmatorul pas in situatia(ipotetica) in care ati avea castig de cauza in instantele civile? Unde veti merge?:))))

PS. "Palmareeeesul eeeeeee....legat de marca!" Cu asta ai pretentia sa castigi ceva? Si te rog nu-mi da exemple *** din urma, pentru ca acolo s-a judecat fondul, desi nu era de competenta ICCJ! Fara sprijin politic, colonelul pitigaiat este o mare ***!:))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează