Comentarii (345)
robertssandu
robertssandu  •  05 Iunie 2024, 19:23
Postat de fabulos pe 05 Iunie 2024, 00:03

"Ministerul Tineretului si Sportului organizează Registrul sportiv, Registrul sportiv este public. Structurile sportive sunt supuse înregistrării în Registrul sportiv. Ca urmare a înregistrării în Registrul sportiv, structurile sportive primesc număr de identificare si Certificat de identitate sportivă." govro

Da, nu ma ajuta. Bănuiam ca e un certificat de genul asta. Un articol FRF care leagă acest certificat de continuitatea sportiva ar fi de mare ajutor. Nu cred ca exista. Am frunzarit regulamentul, nu apare nicăieri aceasta corelație. Pare ca continuitatea sportiva a fost asigurata din momentul în care FCSB a beneficiat de rezultatele Stelei din trecut. De facto. A stabilit-o dpdv sportiv FRF. Nu vad cum poate o curte civila sa intervină aici. Mi-e greu sa cred ca se va ajunge la situația în care o curte civila va ordona FRF sa retrogradeze FCSB.

mistergpt
mistergpt  •  05 Iunie 2024, 18:57
Postat de fabulos pe 05 Iunie 2024, 14:11

Doar tu spui ca au fost recunoscute. UEFA nu se ocupa cu asa ceva. Te rog sa citezi de pe site-ul UEFA ceea ce afirmi. Incepand de la ce data a inceput continuitatea Fcsb? De la cine a preluat FCSB continuitatea? In ce act emis de UEFA este stipulata continuitatea?

Conceptul de continuitate sportivă este reglementat de regulamentul FIFA privind Statutul și Transferul Jucătorilor, continuitatea sportivă este tratată prin criteriile care definesc "succesorul sportiv" al unui club. Conform acestui regulament, un club poate fi considerat succesor sportiv al altui club dacă există o continuitate a activității sportive, chiar dacă există schimbări juridice sau de proprietate. De asemenea, UEFA aplică principiile continuității sportivă atunci când evaluează eligibilitatea cluburilor pentru competițiile europene. Continuitatea sportivă este evaluată în baza menținerii activităților sportive și a participării continue în competiții. În cazul FCSB, continuitatea este recunoscută prin participarea continuă în competițiile UEFA, listarea sub același club și lipsa unei intervenții din partea UEFA care să conteste această continuitate. Un exemplu concret este cazul clubului Viitorul, care și-a schimbat numele în FCV Farul. UEFA a intervenit inițial și a interzis accesul clubului în competițiile europene, argumentând probleme de continuitate și identitate sportivă. Această decizie a fost anulată ulterior printr-un proces la TAS, demonstrând că UEFA reacționează atunci când există o problemă de continuitate sau de identitate sportivă. Nicio reactie din partea UEFA reprezinta recunoasterea implicita a palmaresului si continuitatii sportive.

robertssandu
robertssandu  •  05 Iunie 2024, 18:50
Postat de fabulos pe 05 Iunie 2024, 14:11

Doar tu spui ca au fost recunoscute. UEFA nu se ocupa cu asa ceva. Te rog sa citezi de pe site-ul UEFA ceea ce afirmi. Incepand de la ce data a inceput continuitatea Fcsb? De la cine a preluat FCSB continuitatea? In ce act emis de UEFA este stipulata continuitatea?

Tot o dai cu actele. Fotbalul are propriile regulamente și mecanisme interne, asumate de cluburi în momentul afilierii. UEFA atribuie toate rezultatele Stelei din era CSA-ului, FCSB-ului de acum. E evident. Pe pagina oficiala a Champions League scrie la CCE din 1986, FCSB - Barcelona 2-0. Tu de ce crezi ca dacă te duci în civil cu o speță sportiva ești exclus de UEFA? Fotbalul are propriile regulamente și statute care nu se regăsesc în codul Civil. Continuitatea fotbalistica este la discreția asociațiilor fotbalistice. Ca instanta juridica la care te poti duce dacă te consideri nedreptățit este TAS. Orice decide TAS, UEFA și FRF sunt obligate sa implementeze. Vad ca refuzi subiectul, poate îmi poți răspunde de ce CSA Steaua nu reclama FRF la TAS pentru înscrierea Stelei în 2003 ca echipa continuatoare direct în Divizia A?

fabulos
fabulos  •  05 Iunie 2024, 14:11
Postat de mistergpt pe 05 Iunie 2024, 08:53

Pe site-ul UEFA, istoricul participărilor echipelor în competițiile europene este listat sub numele clubului actual, FCSB, care include participările echipei sub denumirile anterioare. UEFA nu publică explicit documente care să ateste transferul palmaresului, dar recunoaște continuitatea echipei prin participarea continuă în competițiile europene. În ceea ce privește citatul direct de pe site-ul UEFA, într-adevăr, UEFA nu publică astfel de detalii explicite într-un format citabil. Continuitatea și recunoașterea echipei sunt implicite prin listarea rezultatelor și participărilor sub același club. Poți verifica istoricul participărilor echipei FCSB în competițiile UEFA direct pe site-ul lor oficial. Așadar, transferul activității sportive și continuitatea echipei au fost recunoscute de forurile sportive relevante.

Doar tu spui ca au fost recunoscute. UEFA nu se ocupa cu asa ceva. Te rog sa citezi de pe site-ul UEFA ceea ce afirmi. Incepand de la ce data a inceput continuitatea Fcsb? De la cine a preluat FCSB continuitatea? In ce act emis de UEFA este stipulata continuitatea?

Dobermannul
Dobermannul  •  05 Iunie 2024, 14:07

Ce-mi place mie cum celor cărora le miroase urat comunismul, asa zic ei, îl vor înapoi.

Dobermannul
Dobermannul  •  05 Iunie 2024, 13:41

Ai dreptate dar nu vei lamuri trollii ci doar pe cei care vor sa afle adevărul. Problema e ca aici sunt doar trolli și noi care încercăm sa-i combatem pentru ca restul au fugit oripilați de limbajul intenționat injurios al trollilor.

Dobermannul
Dobermannul  •  05 Iunie 2024, 13:30
Postat de mistergpt pe 05 Iunie 2024, 08:58

Mulțumesc pentru comentariu. Este esențial să înțelegem diferența dintre finanțarea directă de către guvern și finanțarea printr-un fond suveran. Dacă guvernul englez ar finanța direct cluburile din Anglia și le-ar permite accesul în fotbalul profesionist, ar exista o problemă de conflict de interese și de concurență neloială. UEFA interzice unui proprietar să dețină două sau mai multe cluburi în aceeași competiție pentru a preveni astfel de situații. La fel, în România ar fi problematic dacă cluburile deținute de stat ar participa în fotbalul profesionist. Acest lucru ar putea duce la o situație în care mai multe cluburi din prima ligă ar fi deținute de guvernul României, ceea ce ar încălca regulamentele UEFA. Fondurile suverane, cum ar fi PIF, funcționează autonom și au scopuri comerciale, chiar dacă sunt deținute de stat. Ele investesc în diverse active pentru a obține profit, fără a implica direct guvernul în managementul cluburilor. Diferența esențială este că fondurile suverane sunt entități comerciale separate, iar acest lucru este permis de regulamentele UEFA și FIFA. În concluzie, organizarea finanțării printr-un fond suveran nu este echivalentă cu finanțarea directă de către guvern și este conformă cu regulamentele internaționale care guvernează sportul profesionist.

Exactți dai seama ca risipești orzul pe gâște cum spune vorba romaneasca.

Dobermannul
Dobermannul  •  05 Iunie 2024, 13:07
Postat de muzzi1 pe 05 Iunie 2024, 12:24

vezi ca ai tag-at persoana gresita! eu nu am zis nici o minciuna! si nici fabulos, probabil la el te refereai! aia care sunt confuzi sunteti voi! cum am mai zis, si sa fie cum spuneti voi, sa fi avut Gigelush Steaua, de prin 2017 cand expira cedarea catre AFC, ramanea fara ea! ca CSA isi redeschisese sectia de fotbal, era putin probabil sa prelungeasca pe alti 20 de ani! deci, actuala FCSB nu e Steaua nici daca era totul legal, ceea ce nu e cazul! de acord cu tine intr-o privinta totusi, ca a fost distrus un brand! un brand cladit pe suferinta si necinste!

Bine ma, relax.

muzzi1
muzzi1  •  05 Iunie 2024, 12:24
Postat de Dobermannul pe 04 Iunie 2024, 19:08

De ce te superi. Nu ti-a mers minciuna si eu sunt de vina ca scriu mult.

vezi ca ai tag-at persoana gresita! eu nu am zis nici o minciuna! si nici fabulos, probabil la el te refereai! aia care sunt confuzi sunteti voi! cum am mai zis, si sa fie cum spuneti voi, sa fi avut Gigelush Steaua, de prin 2017 cand expira cedarea catre AFC, ramanea fara ea! ca CSA isi redeschisese sectia de fotbal, era putin probabil sa prelungeasca pe alti 20 de ani! deci, actuala FCSB nu e Steaua nici daca era totul legal, ceea ce nu e cazul! de acord cu tine intr-o privinta totusi, ca a fost distrus un brand! un brand cladit pe suferinta si necinste!

mistergpt
mistergpt  •  05 Iunie 2024, 08:58
Postat de _Adrian_1 pe 04 Iunie 2024, 23:53

Si dupa ce ai scris cearsaful asta degeaba un efort cat sa intelegi ca organizarea intr-un fond suveran nu schimba cu nimic datele problemei: tot STATUL SAUDIT detine Newcastle. Iar Premier League n-ar fi avut nici o obiectie daca in loc de PIF era Ministerul Dezvoltarii din Arabia Saudita (sau cum s-o chema la ei, e irelevanta denumirea exacta). Banii de care dispune PIF vin tot de la bugetul de stat. Ce sugerezi tu e ca nu-i OK sa dai bani din buzunarul stang, dar daca muti aceeasi suma din buzunarul stang in cel drept brusc e OK s-o dai pe fix acelasi lucru. ASA CEVA... :))

Mulțumesc pentru comentariu. Este esențial să înțelegem diferența dintre finanțarea directă de către guvern și finanțarea printr-un fond suveran. Dacă guvernul englez ar finanța direct cluburile din Anglia și le-ar permite accesul în fotbalul profesionist, ar exista o problemă de conflict de interese și de concurență neloială. UEFA interzice unui proprietar să dețină două sau mai multe cluburi în aceeași competiție pentru a preveni astfel de situații. La fel, în România ar fi problematic dacă cluburile deținute de stat ar participa în fotbalul profesionist. Acest lucru ar putea duce la o situație în care mai multe cluburi din prima ligă ar fi deținute de guvernul României, ceea ce ar încălca regulamentele UEFA. Fondurile suverane, cum ar fi PIF, funcționează autonom și au scopuri comerciale, chiar dacă sunt deținute de stat. Ele investesc în diverse active pentru a obține profit, fără a implica direct guvernul în managementul cluburilor. Diferența esențială este că fondurile suverane sunt entități comerciale separate, iar acest lucru este permis de regulamentele UEFA și FIFA. În concluzie, organizarea finanțării printr-un fond suveran nu este echivalentă cu finanțarea directă de către guvern și este conformă cu regulamentele internaționale care guvernează sportul profesionist.

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 35
Comentează