Comentarii (45)
cornelconasu
cornelconasu  •  08 Februarie 2020, 11:56

Nu ar fi o rușine dacă prietenul ar fi un om cinstit , dar cum popescu e un infractor.... Dacă faza asta e trimisă la UEFA, rezultatul va fi 100% offside !!! De ce ?! Pentru că fundașul Iașiului, doar deviază mingea, nu o are niciodată ...sub control , nu e o pasă sau o lovitură de cap concretă, e o DEVIERE !!! Balaj a fost umflat mereu de Crăciunescu dar a fost un arbitru -bandit care a fluierat după interese !! Îmi aduc aminte de un meci Dinamo-Astra 3-3, în care Balaj ajută cu un penalty și un henț, ambele inventate , pe Astra să egaleze în minutele 91 și 92 ! Acum probabil de când e șef pe la ANAD, o fi rămas singur prin laborator și o fi *** ” ! Oricum a fost un arbitru care a arbitrat jmecherește și a favorizat mereu o echipă, aceeași care a favorizat-o toată viața și Tudor !!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

2254271094823421
Michele Marinela  •  08 Februarie 2020, 11:15

De data asta nu ai dreptate, domnule Cristi Balaj. Se vede ca nu ai jucat fotbal ori este subiectiv, asa cum spune Mircea Rednic, din cauza prieteniei cu Gica Popescu. Faza este simpla, daca vrei sa fii corect. In momentul centrarii, jucatorul Viitorului era in pozitie de ofsaid. Faptul ca mingea este atinsa de un fundas advers, nu anuleaza pozitia de ofsaid. Atentie, te rog sa nu creezi confuzie. In aceasta faza, asa zisa discutabila, nu este vorba de o pasa de la adversar, care anuleaza pozitia de ofsaid. Asta doar daca dadea mingea cu capul, pe spate, la portar si intercepta adversarul. Dar in aceasta faza este vorba de o deviere, fundasul a vrut sa respinga mingea, in fata sau lateral dar, fiind sutata tare si cu un timming gresit din partea fundasului, nu a reusit. Deci adversarul care primeste mingea, isi creaza un avantaj din pozitia de ofsaid avuta. Este o situatie clara de ofsaid. Nu exista dubii. Si orice arbitru respectabil stie acest lucru. Si e valabil si pentru marele Craciunecu, `amicul` tau. Asa ca fii modest si obiectiv, cum te stie toata lumea! Sau te-ai schimbat acum, de cand lucrezi la Guvern.

valyomanid4
valyomanid4  •  08 Februarie 2020, 10:47

Cam are dreptate strambul..Pai nea Nelu, de cate ori are ocazia , il lauda pe Hagi, iar la majoritatea fazelor litigioase din meciurile Viitorului verdictul e mai mereu in favoarea regelui neincoronat

2254271094823421
Michele Marinela  •  08 Februarie 2020, 13:16

Tu asta, care ai comentat afirmatiile facute de mine. Sa-ti fie rusine! Adica, asa cum spune Rednic, cei din Belgia care au analizat faza sunt prosti si voi astia din Romania sunteti experti. Citeste regulamentul in limba engleza si tradu textul cum trebuie, daca stii cu adevarat engleza si o sa vezi cum trebuie interpretata aceasta speta. Avem un arbitraj jalnic. Niste marionete, care actioneaza la ***. Noroc cu Rednic, ca este orgolios si tine la statutul lui, ca altfel nimeni nu zicea nimic. Nici noul presedinte, marele Ciprian Paraschiv, omul FRF, nu a indraznit sa se puna cu Hagi. Daca era Teja antrenor, aceasi liniste. In tur au pierdut cu Viitorul dintr-un gol din ofsaid, la Rivaldinho. Si nimeni nu a mai comentat. Nu mai este nicio intamplare asa ca stai in banca ta cu explicatiile fanteziste, cum ca nu a fost ofsaid. Pentru ca, vorba lui Sumudica, nu ati inventat voi apa calda si gaura de la macaroana. Fiti corecti, ca de aia nu vine lumea la stadioane! Manipulati totul, nerusinatilor. Nu va pasa de nimeni si de nimic. Fotbalul nu este al vostru. Lasati-ne sa ne bucuram de el.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

raikkonen79
raikkonen79  •  08 Februarie 2020, 12:40
Postat de cornelconasu pe 08 Februarie 2020, 11:56

Nu ar fi o rușine dacă prietenul ar fi un om cinstit , dar cum popescu e un infractor.... Dacă faza asta e trimisă la UEFA, rezultatul va fi 100% offside !!! De ce ?! Pentru că fundașul Iașiului, doar deviază mingea, nu o are niciodată ...sub control , nu e o pasă sau o lovitură de cap concretă, e o DEVIERE !!! Balaj a fost umflat mereu de Crăciunescu dar a fost un arbitru -bandit care a fluierat după interese !! Îmi aduc aminte de un meci Dinamo-Astra 3-3, în care Balaj ajută cu un penalty și un henț, ambele inventate , pe Astra să egaleze în minutele 91 și 92 ! Acum probabil de când e șef pe la ANAD, o fi rămas singur prin laborator și o fi *** ” ! Oricum a fost un arbitru care a arbitrat jmecherește și a favorizat mereu o echipă, aceeași care a favorizat-o toată viața și Tudor !!!

Tehnici militienesti! Dinamo-Astra 3-3 meci fictiv. Singurul 3-3 intre ele a fost in 2010, arbitrat de Comanescu, cu Dinamo egaland.

raikkonen79
raikkonen79  •  08 Februarie 2020, 12:01
Postat de Michele Marinela pe 08 Februarie 2020, 11:15

De data asta nu ai dreptate, domnule Cristi Balaj. Se vede ca nu ai jucat fotbal ori este subiectiv, asa cum spune Mircea Rednic, din cauza prieteniei cu Gica Popescu. Faza este simpla, daca vrei sa fii corect. In momentul centrarii, jucatorul Viitorului era in pozitie de ofsaid. Faptul ca mingea este atinsa de un fundas advers, nu anuleaza pozitia de ofsaid. Atentie, te rog sa nu creezi confuzie. In aceasta faza, asa zisa discutabila, nu este vorba de o pasa de la adversar, care anuleaza pozitia de ofsaid. Asta doar daca dadea mingea cu capul, pe spate, la portar si intercepta adversarul. Dar in aceasta faza este vorba de o deviere, fundasul a vrut sa respinga mingea, in fata sau lateral dar, fiind sutata tare si cu un timming gresit din partea fundasului, nu a reusit. Deci adversarul care primeste mingea, isi creaza un avantaj din pozitia de ofsaid avuta. Este o situatie clara de ofsaid. Nu exista dubii. Si orice arbitru respectabil stie acest lucru. Si e valabil si pentru marele Craciunecu, `amicul` tau. Asa ca fii modest si obiectiv, cum te stie toata lumea! Sau te-ai schimbat acum, de cand lucrezi la Guvern.

Toata constructia dumitale se bazeaza pe niste premise false, ingropate cu maiestrie intr-un text lung si sforaitor, care are caracteristicile unei manele despre prieteni, dusmani, legaturi dubioase. Practic, este un sofism imbracat in straie de manea. Regulamentul spune clar faptul ca respingere este considerata actiunea care deturneaza o minge ce altfel ar ajunge in poarta sau foarte aproape de aceasta. Cum mingea ar fi cazut undeva in apropierea punctului cu var, la o distanta considerabila fata de poarta, toata analiza dumitale este inutila.

catalin.palcu
catalin.palcu  •  08 Februarie 2020, 16:04

Rednic are multe defecte si el, dar aici are dreptate. Viitorul e proptit bine de arbitraje de ani de zile, nu cred ca gasim 3 greseli serioase impotriva lor in ultimii 5 ani. Iar Craciunescu si Balaj de cand au devenit mari simboluri ale arbitrajului? Ca au facut amandoi o sumedenie de erori in cariera, sa nu zic de arbitraje vadit partinitoare

raikkonen80
raikkonen80  •  08 Februarie 2020, 21:32
Postat de cornelconasu pe 08 Februarie 2020, 20:55

***

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

raikkonen79
raikkonen79  •  08 Februarie 2020, 21:27
Postat de bigbolo pe 08 Februarie 2020, 20:55

Atentie, gigist!

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

cornelconasu
cornelconasu  •  08 Februarie 2020, 20:55
Postat de raikkonen79 pe 08 Februarie 2020, 20:07

***

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează