Comentarii (87)
gerula9mm
gerula9mm  •  16 Ianuarie 2014, 12:59

cate titluri a castigat dinamop in ultimii ani 17, 18 ? sa presupunem ca doar 17 atunci este ca si cand voi cu "aia" a voastra de 17 tot veniti si insistati sa vi-o masurati cu "aia" a Stelei de 24! si amuzant este ca voi chiar v-o vedeti mai lunga...performanta asta a voastra...mda :)

timarhac
timarhac  •  16 Ianuarie 2014, 12:58
Postat de radumare. pe 16 Ianuarie 2014, 12:54

cfr : divizia A , 1969-1976 deci 7 ani ... liga 1 , 2004 pana in prezent ... tu spui 10 sezoane in total in prima liga ... esti deficient , nu gluma ... si doar ti-am spus ca este detula informatie pe google pt prousti ca tine !

Lasa ma CFRul, a stat prin diviziile inferioare pentru ca asa a fost ordinul jegului ceausescu. De cand tin eu cu CFR? Dar, tu cu cine tineai ba, daca nu era ffoututul ceausescu, cu comunismul lui foooutut?

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  16 Ianuarie 2014, 12:57
Postat de florin8225 pe 16 Ianuarie 2014, 12:54

Eu nu te contrazic,dar de ce faceti calcule peste calcule decat pe niste intervale de ani care va convin???? Ia bai nene la fiecare in parte de cand s-au infiintat,ce naibii e asa greu..

discutiile se raportau la aceasta perioada. cineva a facut o eroare. de aceea, era necesara precizia statisticii. strict pentru aceasta perioada. intelegi ?

radumare.
radumare.  •  16 Ianuarie 2014, 12:55
Postat de unico_biancorossi pe 16 Ianuarie 2014, 12:49

te inseli. dupa 1999, in ultimele 14 sezoane, statistica la numarul de trofee interne este : campionate : dinamo 4, steaua 4, cfr 3, rapid, otelul si unirea cate 1 cupe : dinamo 6, rapid si cfr 3, steaua si petrolul 1 supercupe : rapid 4, steaua 3, dinamo si cfr 2, otelul 1 clasament general : 1. fc dinamo, 12 trofee (4/6/2) 2. fc steaua, 8 trofee (4/1/3) 3. cfr, 8 trofee (3/3/2) 4. fc rapid, 8 trofee (1/3/4) 5. cs otelul, 2 trofee (1/0/1) 6. fc unirea, 1 trofeu (1/0/0)

frumos clasament ... nu pui si unul cu performantele europene , dupa 89 ?

coszmin
coszmin  •  16 Ianuarie 2014, 12:55
Postat de unico_biancorossi pe 16 Ianuarie 2014, 12:49

te inseli. dupa 1999, in ultimele 14 sezoane, statistica la numarul de trofee interne este : campionate : dinamo 4, steaua 4, cfr 3, rapid, otelul si unirea cate 1 cupe : dinamo 6, rapid si cfr 3, steaua si petrolul 1 supercupe : rapid 4, steaua 3, dinamo si cfr 2, otelul 1 clasament general : 1. fc dinamo, 12 trofee (4/6/2) 2. fc steaua, 8 trofee (4/1/3) 3. cfr, 8 trofee (3/3/2) 4. fc rapid, 8 trofee (1/3/4) 5. cs otelul, 2 trofee (1/0/1) 6. fc unirea, 1 trofeu (1/0/0)

cu atat mai rau pentru trogloditii aia care isi dau like-uri intre ei aici. Cu atat mai mult arata bunul simt si realismul meu.Dobitocii nu inteleg ca eu nu am de ce sa ma oftic,fiind dinamovist,daca eram cfr-ist probabil,dar ca dinamovist nu te poti plange ca traditie,trofee,istorie,palmares,etc. Eu doar ii raspundeam lui analfabetu ala fan meme stoica u us la avatar. e limpede ca 95% din scursura care posteaza aici sunt suporteri stelisti cu varste intre 15-19 ani. e limpede asta. ideea e ca ar fi bine daca macar ar avea bun simt si realism. eu nu am de ce sa apar cfr-ul,eu doar constat unde se fac lucruri bune, si ca s-au mai miscat si altii in cupele europene nu doar steaua lor.

radumare.
radumare.  •  16 Ianuarie 2014, 12:54
Postat de coszmin pe 16 Ianuarie 2014, 12:39

:)) am iesit de aici ca sunteti prea imbecili. eu sunt dinamovist,nu am de ce sa incep sa ma plang de palmares, steaua si dinamo fiind echipele cu 80% din trofeele castigate intre 1950 si 2000. eu comparam doar perioada de ani a cfr-ului pentru ca ala compara ce a facut steaua si cfr . iar cfr are 10 sezoane in liga 1 in vreo 107 ani. si cu toate acestea a reusit in 10 sezoane sa castige 8 trofee. adica in ritmul asta, peste 30 de ani daca vom vorbi ,e posibil ca cfr sa mai adauge macar 5-10 trofee daca unguru mai are interes.

cfr : divizia A , 1969-1976 deci 7 ani ... liga 1 , 2004 pana in prezent ... tu spui 10 sezoane in total in prima liga ... esti deficient , nu gluma ... si doar ti-am spus ca este detula informatie pe google pt prousti ca tine !

florin8225
florin8225  •  16 Ianuarie 2014, 12:54
Postat de unico_biancorossi pe 16 Ianuarie 2014, 12:49

te inseli. dupa 1999, in ultimele 14 sezoane, statistica la numarul de trofee interne este : campionate : dinamo 4, steaua 4, cfr 3, rapid, otelul si unirea cate 1 cupe : dinamo 6, rapid si cfr 3, steaua si petrolul 1 supercupe : rapid 4, steaua 3, dinamo si cfr 2, otelul 1 clasament general : 1. fc dinamo, 12 trofee (4/6/2) 2. fc steaua, 8 trofee (4/1/3) 3. cfr, 8 trofee (3/3/2) 4. fc rapid, 8 trofee (1/3/4) 5. cs otelul, 2 trofee (1/0/1) 6. fc unirea, 1 trofeu (1/0/0)

Eu nu te contrazic,dar de ce faceti calcule peste calcule decat pe niste intervale de ani care va convin???? Ia bai nene la fiecare in parte de cand s-au infiintat,ce naibii e asa greu..

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  16 Ianuarie 2014, 12:49
Postat de coszmin pe 16 Ianuarie 2014, 12:02

pai si ce vi se par asa senzational , ca lauda cupa luata acum 35 de ani si numarul de campionate luate in decurs de 70 de ani? Steaua moderna de dupa 2000 are 3 campionate castigate.adica extrem de putin.in ultimii 10 ani Cfr cluj are vreo 15 trofee castigate cupe,campionate,supercupe ,in timp ce steaua a reusit dupa 10 ani sa castige titlul anu trecut. Nu vad nimic ce au laudat in privinta lui Steaua actuala.

te inseli. dupa 1999, in ultimele 14 sezoane, statistica la numarul de trofee interne este : campionate : dinamo 4, steaua 4, cfr 3, rapid, otelul si unirea cate 1 cupe : dinamo 6, rapid si cfr 3, steaua si petrolul 1 supercupe : rapid 4, steaua 3, dinamo si cfr 2, otelul 1 clasament general : 1. fc dinamo, 12 trofee (4/6/2) 2. fc steaua, 8 trofee (4/1/3) 3. cfr, 8 trofee (3/3/2) 4. fc rapid, 8 trofee (1/3/4) 5. cs otelul, 2 trofee (1/0/1) 6. fc unirea, 1 trofeu (1/0/0)

radumare.
radumare.  •  16 Ianuarie 2014, 12:44
Postat de coszmin pe 16 Ianuarie 2014, 12:39

:)) am iesit de aici ca sunteti prea imbecili. eu sunt dinamovist,nu am de ce sa incep sa ma plang de palmares, steaua si dinamo fiind echipele cu 80% din trofeele castigate intre 1950 si 2000. eu comparam doar perioada de ani a cfr-ului pentru ca ala compara ce a facut steaua si cfr . iar cfr are 10 sezoane in liga 1 in vreo 107 ani. si cu toate acestea a reusit in 10 sezoane sa castige 8 trofee. adica in ritmul asta, peste 30 de ani daca vom vorbi ,e posibil ca cfr sa mai adauge macar 5-10 trofee daca unguru mai are interes.

mai paduche , nu mai discuta pe aici degeaba ... acum vorbesti de 8 trofee , dupa ce te-am atentionat , pt ca vorbeai de 15 trofee castigate de cfr ...

gerula9mm
gerula9mm  •  16 Ianuarie 2014, 12:44
Postat de polistul68 pe 16 Ianuarie 2014, 12:20

Ma bag si eu in discutie ca tanga intre....totul depinde la ce te raportezi, ce scara de valori ai. Daca compari rezultatele actuale ale Stelei, cu anul 1986 si finala CCE de dupa, normal ca steaua a realizat putin in ultimii 10 ani...daca te compari cu Dinamo, e clar ca a realizat mult. Daca te raportezi la toata isotira, da, a facut mai mult ca CFR...daca iei doar ultimii 6 ani, a facut mai putin ca CFR....la voi totul pelaca de la Mimi si Reghe, care au reusit sa va indobitoceasca ina sa hal, ca voi chiar credeti ca puteti cistiga grupa, puteti bate pe Shalcke...dar ati avea o scara de valori normala, apropiata de adevar, si v-ati comporta ca atare, ar fi mai bine pt toti.

vezi tu, datorita performanteleor sale IMENSE de la mijlocul anilor '80 Steaua de astazi se raporteaza doar la ea insasi si la istoria ei, pe cand voi restul echipelor din campionat, va raportati si va comparati doar cu Steaua performantele obtinute sau nu in europa, o alta scara de valori mai mare nu aveti si nu o sa aveti si nu veti avea niciodata! si a pune in balanta ce a reusit CFR'ul vs Steaua in ultimii 10 ani, da CFR a rupt pe blaturi campionatul nostru si a reusit 1 singura data sa faca 10 pct in UCL vs o echipa care acum inoata pe la mijlocul clasamentului in anglia si o alta care a fost batuta mar pana si de Pandurii vs o semifinala de E.L in 2006..mda

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 9
Comentează