FOTBAL  »  LIGA 2  »  GSP LIVE

EXCLUSIV VIDEO Marica, atac la adresa Dacia: „Nu e normal! Investesc în sportul din Anglia, Italia și SUA, dar în România ZERO!”

Ciprian Marica, patron Farul Constanța, a avut o reacție acidă la adresa Dacia
Ciprian Marica, patron Farul Constanța, a avut o reacție acidă la adresa Dacia

Articol de - Publicat luni, 06 aprilie 2020 13:50

Invitat în această dimineață la GSP Live, Ciprian Marica (34 de ani) a vorbit despre problemele cu care se confruntă de când este patronul Farului Constanța și a criticat dur Dacia, producător de automobile, care nu investește în sportul românesc.

„Eu am încercat și de multe ori vorbesc despre lucrul ăsta, dar întotdeauna e foarte greu să te faci auzit și oamenii să înțeleagă ceva. Am încercat să adun tot mai mulți piloni lângă club. Noi, la Farul, reușim să avem doar două contracte de publicitate, ceva infim. Nu avem o lege a sponsorizării, avem o lege care funcționează prost. 

Aici e o problemă pentru că sunt atât de mult asociații și fundații, sindicate, care beneficiază de această lege încât sportul e imposibil să se atingă de acești bani. Nu avem nicio lege pentru sport. Cred că și aici ar trebui să ne aplecăm și trebuie să spunem că avem nevoie de o lege a sponsorizării”, a spus Ciprian Marica la GSP Live.

Ciprian Marica: „Steaua lui Hagi avea Ford pe tricou! Dacia ce face?”

Marica a avut o reacție acidă la adresa brandului Dacia: „Mă uitam pe tricoul Stelei atunci când juca Gică Hagi, iar sponsor era Ford, astăzi nu mai există nicio marcă de mașină care să sponsorizeze. Ca să nu mai vorbesc de celebrul brand Dacia, care ne aparținea, iar acum îl regăsim la rugby în Anglia, construiesc stadioane la Udinese, în Italia, chiar și la baschet în America. Iar în România aproape deloc, de fapt zero în ceea ce înseamnă sport. E trist, e dureros să vezi lucrurile astea. Mi-aș fi dorit să le vadă și cei care ne conduc, lucrurile astea nu sunt normale, marile companii ar trebui să vină și lângă sport”. 

Dacia a deținut clubul FC Argeș în partea a doua a anilor '90, când echipa a atins apogeul după Revoluție. În sezonul 97/98, piteștenii au terminat pe 3 în campionat și s-au calificat în Cupa UEFA, unde au trecut de Dinamo Baku, Istanbulspor, însă au fost umiliți de Celta Vigo, 0-8 la general.

Din 2008, Dacia este sponsorul principal al italienilor de la Udinese. De patru ani, stadionul Friuli se numește Dacia Arena, denumire pe care o va purta cel puțin până în 2023. Începând cu 2019, brand-ul se va regăsi și pe tricourile selecționatei de rugby a Angliei.

Ce sponsori principali au echipele din Liga 1:

CFR ClujNTT Data 
FCSBCity Insurance 
CraiovaBetano 
DinamoUnibet 
AstraTinmar 
BotoșaniElsaco 
Poli IașiSuperBet 
Gaz MetanRomgaz 
Viitorul- 
ClinceniNicmar Prima 
ChindiaPrimăria Municipiului Târgoviște 
HemmanstadtNatur House 
SepsiDioszegi 
VoluntariWinner 

Marica: „Avem pretenții, dar realitatea ne arată că suntem foarte jos”

„Trebuie să povestesc o fază cu Florin Manea, uitându-ne la un meci Farul – Rapid. Eu eram nervos, analizam meciul, el îmi spune «Băi Cipri, cât e biletul la meci? 10 – 15 lei. Păi 10 – 15 lei dai, atât vezi, de ce te agiți atâta?». Avem pretenții, avem așteptări, dar realitatea ne arată că suntem foarte, foarte jos. Nu reușim cu sportul să fim în primele 10 priorități ale României, lucru care doare. Lumea sportului este o lume frumoasă, curată. Trebuie să se facă ceva pentru sportul românesc, care suferă groaznic din toate punctele de vedere. Un club atât de mare precum este Dinamo nu poate fi cumpărat pentru o sumă infimă” -Ciprian Marica, patron Farul Constanța

Citește alte știri din emisiunea GSP Live:

Marica despre cauzele falimentului tinerilor români: „Când am ajuns la Stuttgart am slăbit 6 kg din cauza stresului enorm”

Confesiunile lui Pantilimon. De ce nu a mai jucat în finala Cupei Angliei: „Am simțit o mare dezamăgire, aveam șansa să câștig ultimul trofeu care-mi lipstește”

Comeback neașteptat! Cristi Balaj semnează și va fi noul președinte al clubului din Superliga

Știm finala barajului de Conference League » Când și unde se va disputa


Comentarii (40)
mal.
mal.  •  06 Aprilie 2020, 17:18

Este a doua sau a treia oară când Ciprian Marica derapează in plină vară și, sper, pe negustate! Când a făcut-o prima oară l-am atenționat dat văd ca nu înțelege nimic... lucru de care nu mă mir! Sponsorizarea este un act de donație, de dăruire, el nu poate fi dictat sau dirijat de fumurile din anumite capete! Bineînțeles ca aduce ceva beneficii și celui care dă banii, pentru a stimula acțiunea. Îi spun pentru a treia și ultima oară: Dacia din poveștile din afara țării nu este Dacia de la Mioveni, Ciprian dragă! Dacia este un brand mondial, din Brazilia in Maroc, pana in îndepărtata Rusie. Dacia de la Udinese este un dealer local de autoturisme, nu are legătura cu fabrica de la Mioveni. Așa cum Ioan Vodă cel Cumplit nu este Moș Ion Roată!!! Scuze... tu nu ai de unde sa știi cine sunt aceștia din urmă... și nu au legatură cu colegul tău de meserie... Ion Ion! Dacă o viață întreagă numitul Marica Ciprian nu a căpătat darul cititului și Informării, nu e de mirare ca acum ne uimește cu cugetările sale. Cred că sunt unii care îl iau in serios...

remarque
remarque  •  06 Aprilie 2020, 22:40

Interesant popor sutem noi romanii. Avem printr-o intamplare un brand national. Cine il detine e mai putin important, societatile capitaliste sunt in general societati anonime, cotate la bursa in care se aduna o multime de detinatori. Deisgur Renault e regie nationala dar nu conteaza prea mult pentru romanul de rand. Sa revenim. Se produce in Romania o gama de masini cu raport calitate pret foarte bun. Si spun asta pentru ca de exemplu Ford-urile fabricate la Craiova sunt mai sus cu pretul. Probabil si cu calitatea, dar oricum nu se vand mai bine in Romania. Deduc deci ca romanul vrea Dacia la pret de ATV dar la calitate Mercedes. Nu exista asa ceva. Si firea romanului de carcotas il duce spre SH. Care in mintea lui e mai buna decat o Dacia noua. Asa o fi. Totusi Dacia realizeaza un procent important din PIB-ul Romaniei si aduce foarte multa valuta in tara prin exporturile pe care le face. Valuta pe care o cumpara apoi alte firme si care importa pe ea usturoi, ceapa, cartofi, fasole si carne porc, produse pe care nu suntem in stare sa le producem. De fapt noi producem gargara si ne gandim ce produceam inainte de revolutie. Pai si atunci tot gargara produceam. Vrem sa traim ca in vest, muncim ca in est si comentam non stop. Furam, ne dam destepti, nu respectam pe nimeni. Renault ca orice companie isi face calcule si isi duce profitul unde doreste. Ne doare capul de profitul lui Renault. Dar Tiriac ce face cu profitul?

vladutz13
vladutz13  •  06 Aprilie 2020, 16:59

Sunt banii lor, sponsorizeaza pe cine vor. In plus, sponsorizarile astea nu se fac pe ochi frumosi, trebuie sa le aduca si lor ceva, nu-i asa??? Pai a fi sponsor in fotbalul roman aduce doar dezavantaje... in plus nu e ca si cum Dacia are nevoie de extra notorietate in Romania

Vezi toate comentariile (40)
Comentează
Close