Comentarii (254)
alex_1973
alex_1973  •  05 Mai 2018, 12:56
Postat de valeri.gazaev pe 05 Mai 2018, 11:33

Domnule, ai o parere pe care ti-o exprimi corect si civilizat, si ai toata stima din partea mea. Doar ca trebuie sa va spun ca nu pot sa fiu de acord, cu ultima parte cel putin. Pentru acel interval de 7-8 ani de care amintiti, dvs. faceti cea mai sumbra previziune posibila. Si de ar fi asa, ce facem? stergem cu buretele ce a insemnat Steaua 86 ? ne falim cu ce avem in prezent ? uitam de trecut ? sunt de acord sa fim ancorati la realitatea prezentului, insa domnule, Iorga avea o vorba : "Un popor care nu îşi cunoaşte istoria este ca un copil care nu îşi cunoaşte părinţii." Un suporter care nu cunoaste istoria Stelei,nu poate fi suporterul Stelei.

Mai corect și civilizat nu se putea exprima decât un Stelist adevarat.Respect pentru adevărul spus.Sa nu asociem CSA Steaua București cu o mana de huligani de care ne dezice toți stelistii.Nu noi putem facem ordine pe stadioane ci autoritatile.Bravo aveți respectul unui Stelist care mergea pe Ghencea încă din vremea când Galeria stătea deasupra Tribunei a 2 a

martinpen
martinpen  •  05 Mai 2018, 12:56
Postat de rumunek pe 05 Mai 2018, 12:14

Poate greșesc, dar prejudiciul încă nu e stabilit, prin urmare nu poate fi recuperat. Din punctul meu de vedere, atâta timp cât instituția de drept a acordat o înregistrare pe o marca unui utilizator, el nu poate fi acuzat de folosire frauduloasa. Daca exista un prejudiciu, atunci el trebuie plătit de cel care a făcut greseala, in cazul asta OSIM. Sau de cei care nu au făcut totul pentru a demonstra mai repede aceasta eroare, adică CSA. Domnul Talpan exagerează, epateaza, dar e normal, e pe cai mari. Ieri nu a fost nicio victorie, el nefiind implicat. Se judeca doar corectitudinea modului in care s-a judecat și s-a dat sentința. Palmaresul nu poate fi in momentul de fata decât al CSA, cel pana la cedarea definitiva a lotului echipei de fotbal și a locului in liga (citiți documentele ca au fost publicate pe toate site-urile). Asta ca sa înțelegem de ce echipa Asociației lui Păunescu a preluat locul de prima liga al desfiintatei secții de fotbal a CSA, reînființată acum. Unde are dreptate Dl. Talpan e când spune ca GB a avut avocați slabi. Scumpi probabil dar slabi. De fapt in domeniul asta se plătesc relațiile nu nivelul de pregătire, de aici și numeroasele decizii ciudate, care sunt apoi anulate prin străinătate. In condițiile astea poți sa te aștepți ca și campionatele lui Olaroiu, Reghecampf sau Gâlcă vor fi atribuite CSA, cu toate ca nu avea echipa. E țara in care totul e posibil și nimic nu surprinde.

Nu e de vina Osim pentru ca a gresit. E o inducere in eroare, osim are rolul sa ia act de ce declari tu... Daca nu e in regula, sau minti, vine altcineva si te ia... Osim nu are corp de control sau de investigatie, nimeni nu are.\Totul functioneaza pe declaratii pe propria raspundere. daca cineva sesizeaza o problema, abia atunci apar controalele. Asa a fost si la fcsb. Cand s-a inscris in Liga 1, nimeni nu a reclamat ca nu au dreptul sa intre direct in Liga 1... Daca nimeni nu a reclamat (nu discut acum motivele) e si normal sa se ia de buna echipa fcsb... Asa a facut si Uefa... Dar daca CSA devine membru FRF, atunci are posibilitatea sa reclame la Uefa, atunci vom vedea ce spune Uefa despre palmares...

adi_stelistul
adi_stelistul  •  05 Mai 2018, 12:54
Postat de alex_1973 pe 05 Mai 2018, 12:47

Nu ăsta este adevarat.chiar dacă sustin CSA trebuie sa recunosc ca o parte din ce spune Talpa este adevarat.Știm cu toți Cum a prelua Becali echipa împrumutând ca un cămătar și apoi venind și luând cu japca dacă nu îmi se restituie banii.Problema este ca nu a știut sa o ia și de la CSA .Ăsta se făcea printr un audit iar la vremea a eea se putea face foarte usor.Dar dorința de a pune mana pe echipa a fost prea mare ca sa gandeasca corect.Oricum el nu asculta de nimeni.De aceea a pierdut și o sa piardă totul.

"chiar dacă sustin CSA trebuie sa recunosc ca o parte din ce spune Talpa este adevarat" e cam fara sens. Cei ce sustin CSA sustin si ca tot ce spune Talpan e adevarat, deci nu inteleg acel "trebuie sa recunosc". Ma rog... Ideea ca Becali a imprumutat (ca un camatar, spui) statul e de pus in rama. Poti sa dai mai multe detalii? Sau pe cine anume a imprumutat? Si mai ales tradu acel "Știm cu toți Cum a prelua Becali echipa"... Fii mai explicit, eu chiar nu stiu, si ti-as fi recunoscator daca ai veni cu amanunte.

hiuman
hiuman  •  05 Mai 2018, 12:49

fcsb e steaua se lupta la titlu csa e nou infiintata in ligile noilor infiintate

adi_stelistul
adi_stelistul  •  05 Mai 2018, 12:48
Postat de respect2014 pe 05 Mai 2018, 12:41

Iti imaginezi tu ca cineva din *** o sa ajunga sa traga la raspundere niste generali? Pentru ca ai perfecta dreptate. Daca ala a furat echipa, nu a luat-o singur de nebun. A avut complici. DIN ARMATA! Unde sunt? Ca sa se faca cu adevarat dreptate in totalitate! Dar...cati gandesc atat de departe?

Talpan sustine ca el e cel ce se ocupa de recuperarea prejudiciului produs activelor statului. Perfect, jos palaria! Dar daca nu ne spune si cum a putut unul de pe strada sa fure statul si nimeni de acolo sa nu reactioneze, nu e niciun justitiar, e un simplu slujbas pus de sefi sa faca ceva sa iasa bine. Inca il mai astept, dar ma tem ca degeaba. Sa-l bage la puscarie pe Becali sau sa-i ia bunurile care sa acopere prejudiciul, dar sa-i demaste si pe sefii lui ce l-au ajutat. Aici sa-l vad! Pentru ca pe aceia as vrea sa-i stiu. Ei sunt de vina pentru ce i se intampla Stelei, nu Becali. Asta a actionat dupa interesul lui personal si sa ramane ca o instanta sa stabileasca daca a facut-o legitim sau nu. Dar cei din MApN ce l-au ajutat au pus umarul la ce i se intampla acum Stelei.

alex_1973
alex_1973  •  05 Mai 2018, 12:47
Postat de adi_stelistul pe 05 Mai 2018, 12:37

Ideea ca Becali a bagat echipa in Liga 1, fara ca cei de la MApN (recte, CSA) sa observe, e de cascadorii rasului. Adica omul iti intra in casa, iti fura echipa, se plimba cu ea nestingherit in vazul tuturor, mai mult, tu ii inchiriezi ani de zile stadionul pe care a jucat echipa ce se presupune ca a uzurpat dreptul echipei armatei si totusi nimeni din MApN si CSA nu are vreo vina, doar Becali. Daca tot a sapat atat de mult Talpan va trebui sa ne spuna si numele celor din MApN si CSA care i-au fost complici lui Becali in acest proces. Ca daca tot o tine cu faptul ca Becali le-a furat echipa de sub nas din nebagare de seama si niciunul de pe acolo n-a stiut nimic, sincer, poate sunt unii care pot sa inghita gogorita asta, dar totusi...

Nu ăsta este adevarat.chiar dacă sustin CSA trebuie sa recunosc ca o parte din ce spune Talpa este adevarat.Știm cu toți Cum a prelua Becali echipa împrumutând ca un cămătar și apoi venind și luând cu japca dacă nu îmi se restituie banii.Problema este ca nu a știut sa o ia și de la CSA .Ăsta se făcea printr un audit iar la vremea a eea se putea face foarte usor.Dar dorința de a pune mana pe echipa a fost prea mare ca sa gandeasca corect.Oricum el nu asculta de nimeni.De aceea a pierdut și o sa piardă totul.

respect2014
respect2014  •  05 Mai 2018, 12:41
Postat de adi_stelistul pe 05 Mai 2018, 12:37

Ideea ca Becali a bagat echipa in Liga 1, fara ca cei de la MApN (recte, CSA) sa observe, e de cascadorii rasului. Adica omul iti intra in casa, iti fura echipa, se plimba cu ea nestingherit in vazul tuturor, mai mult, tu ii inchiriezi ani de zile stadionul pe care a jucat echipa ce se presupune ca a uzurpat dreptul echipei armatei si totusi nimeni din MApN si CSA nu are vreo vina, doar Becali. Daca tot a sapat atat de mult Talpan va trebui sa ne spuna si numele celor din MApN si CSA care i-au fost complici lui Becali in acest proces. Ca daca tot o tine cu faptul ca Becali le-a furat echipa de sub nas din nebagare de seama si niciunul de pe acolo n-a stiut nimic, sincer, poate sunt unii care pot sa inghita gogorita asta, dar totusi...

Iti imaginezi tu ca cineva din *** o sa ajunga sa traga la raspundere niste generali? Pentru ca ai perfecta dreptate. Daca ala a furat echipa, nu a luat-o singur de nebun. A avut complici. DIN ARMATA! Unde sunt? Ca sa se faca cu adevarat dreptate in totalitate! Dar...cati gandesc atat de departe?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alex_1973
alex_1973  •  05 Mai 2018, 12:39
Postat de Gheorghe Popescu pe 05 Mai 2018, 12:26

Da, frate. Tu dute sa sustii echipa aia care mai are de jucat 4-6 ani pe terenurile facute din boscheti si imasuri cu echipe de sate si comune. Si dupa, poate poate, in 10 ani o vezi in liga 1. Si poate poate in 20-30 ani o sa vezi pe CSA castigand un trofeu cand o sa fii bunic.

Spiritul Stelist înseamnă CSA Steaua Bucuresti.indiferent în ce liga sau pe ce maidane joaca.ăsta nu schimba nimic.Voi sunteți suporteri de rezultat și nici măcar de asta.Dacă FCSB ul retrogradează sau desființează nu mai țineți cu el.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  05 Mai 2018, 12:37

Ideea ca Becali a bagat echipa in Liga 1, fara ca cei de la MApN (recte, CSA) sa observe, e de cascadorii rasului. Adica omul iti intra in casa, iti fura echipa, se plimba cu ea nestingherit in vazul tuturor, mai mult, tu ii inchiriezi ani de zile stadionul pe care a jucat echipa ce se presupune ca a uzurpat dreptul echipei armatei si totusi nimeni din MApN si CSA nu are vreo vina, doar Becali. Daca tot a sapat atat de mult Talpan va trebui sa ne spuna si numele celor din MApN si CSA care i-au fost complici lui Becali in acest proces. Ca daca tot o tine cu faptul ca Becali le-a furat echipa de sub nas din nebagare de seama si niciunul de pe acolo n-a stiut nimic, sincer, poate sunt unii care pot sa inghita gogorita asta, dar totusi...

alex_1973
alex_1973  •  05 Mai 2018, 12:33
Postat de Viorel Stelistul pe 05 Mai 2018, 12:27

Speculație demnă de un jurist mediocru, de un obișnuit al subteranelor si dosarelor. Astfel de personaje sinistre ajung eroi de presa din cauza corupției din (in)justiția romana, condusă nu de lege ci de protocoale secrete cu serviciile. Cazarma sovietica a armatei-CSA si acest personaj grotesc au încasat bani de la Steaua peste 10 ani, semnând contracte comerciale si colaborând apropiat, fără sa revendice nici nume nici marca. Când Steaua nu a mai plătit sumele aberante cerute de flamanzii din MApN, sovieticii din CSA au avut o revelație, după 10 ani de colaborare si au început procesele câștigate de Oprea, Coldea si alții ca ei. Asta este adevarul pur nu infantilismul si balivernele acestui nătărău patentat, ofiteras ascuns la caldura si comoditatea cazarmii sovietice CSA !

Tot același discurs îl ți mereu ?Chiar după ce Talpan a scos la iveala ca însuși Gigi a recunoscut în a lui carte ca nu are nimic o tot dai în scenarii și conspirati?Tu ori ești omul GSP ului și instiga pe u ul și altul pe aici ori este adevărat FCSB își limitat.

  • 1
  • •••
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • •••
  • 26
Comentează