Comentarii (254)
observator_federal
observator_federal  •  05 Mai 2018, 12:30
Postat de baddog26 pe 05 Mai 2018, 12:10

Benfica, nu e substantiv comun ci propriu, e că și cum tu ai vrea să îți botezi copilul Messi dar ai nevoie de acordul jucătorului Messi pentru acest lucru.

Bravo, ai înțăles perfect. Oricum, azi este ziua voastră a fîcîsîbiștilor, comentați cât vreți, cât puteți...

jensen
jensen  •  05 Mai 2018, 12:29
Postat de rumunek pe 05 Mai 2018, 12:14

Poate greșesc, dar prejudiciul încă nu e stabilit, prin urmare nu poate fi recuperat. Din punctul meu de vedere, atâta timp cât instituția de drept a acordat o înregistrare pe o marca unui utilizator, el nu poate fi acuzat de folosire frauduloasa. Daca exista un prejudiciu, atunci el trebuie plătit de cel care a făcut greseala, in cazul asta OSIM. Sau de cei care nu au făcut totul pentru a demonstra mai repede aceasta eroare, adică CSA. Domnul Talpan exagerează, epateaza, dar e normal, e pe cai mari. Ieri nu a fost nicio victorie, el nefiind implicat. Se judeca doar corectitudinea modului in care s-a judecat și s-a dat sentința. Palmaresul nu poate fi in momentul de fata decât al CSA, cel pana la cedarea definitiva a lotului echipei de fotbal și a locului in liga (citiți documentele ca au fost publicate pe toate site-urile). Asta ca sa înțelegem de ce echipa Asociației lui Păunescu a preluat locul de prima liga al desfiintatei secții de fotbal a CSA, reînființată acum. Unde are dreptate Dl. Talpan e când spune ca GB a avut avocați slabi. Scumpi probabil dar slabi. De fapt in domeniul asta se plătesc relațiile nu nivelul de pregătire, de aici și numeroasele decizii ciudate, care sunt apoi anulate prin străinătate. In condițiile astea poți sa te aștepți ca și campionatele lui Olaroiu, Reghecampf sau Gâlcă vor fi atribuite CSA, cu toate ca nu avea echipa. E țara in care totul e posibil și nimic nu surprinde.

In mare parte ai dreptate, judeci logic si corect. Insa nimeni nu-i poate luat nicio performanta de dupa 2003, pentru ca atunci s-a produs preschimbarea. MAPN nici nu vreai mai mult decat banii si palmaresul pana in 2003. Becali va fi nevoit sa plateasca tot ceea ce a obtinut din folosirea brand-ului, adica cota parte din bilete, vanzari de tricouri, imagine etc. Banii pe calificari se datoreaza echipei FCSB si antrenorilor. Durerea cea mai mare este ca MM-ul nu se va mai fali cu chestii de genul Route 26, Route 27. O va luat de la 5, 6 s.a.m.d.

alex_1973
alex_1973  •  05 Mai 2018, 12:28
Postat de Gheorghe Popescu pe 05 Mai 2018, 12:11

Da Ion Chiaburu, stii tu sigur ca te imbogatesti daca tii Steaua? Esti tu mare expert financiar . In primul rand, lumea nu mai vine la stadion si nu-i mai pasa asa mult de fotbal ca pe vremuri. Prezenta la stadion si la Craiova/Dinamo/Cfr sunt reduse, banii din direpturi sunt singurul lucru care mai tin in viata cluburile de fotbal. Daca nu bagi bani multi, cum a bagat Becali, greu sa scoti bani din fotbal. O fi el ***, dar FCSB e echipa de fotbal buna, nu o *** de echipa de juniori care nu e in stare in pana mea sa iasa din liga 4. Daca e sa astept dupa generalii burtosi din mapn si , mosul ion ion si scarbitul de Marius Lacatus, mor dracului si nu mai vad Steaua castigand un trofeu. O sa le 5-6 ani numai sa ajunga in Liga 1. E lipsa de respect pentru tara asta ca vor sa distruga cea mai buna echipa de fotbal din Romania de departe, ca sa o inlocuiasca cu ceva ce poate o sa fie, poate nu, peste 10 ani.

Vezi ca oamenii nu mai vin la stadion din cauza campionatului prost.a valizele cu bani ale lui Becali ca sa câștige campionate.ale lui MM care coboare sa dea cu pumnul în suporterii.și a celor o mana de huligani care sunt stiuti de autoritati dar nu fac nimic impotriva lor.Adevărată Steaua a avut mereu cel puțin 10.000 mi de spectatori în tribune.Acum așa împărțiți Cum sunt suporterii CSA Steaua la meciul cu Rapid au fost mai mulți decât la orice meci ai FCSB ului

respect2014
respect2014  •  05 Mai 2018, 12:27
Postat de jensen pe 05 Mai 2018, 12:21

Becali a luat in deradere demersul lui Talpan. Asa cum procedeaza cu oile pe sosea. Le goneste cu matura! Tace de doua zile si tremura. Tremura pentru ca va trebuia sa renunte la palmares si la stelutele de pe echipament. Nu stiu daca il va obliga cineva sa plateasca 37 de milioane, mi se pare exagerat, dar va plati oricum ceva, pentru ca sub numele de Steaua a vandut bilete, obiecte in fan shop si a facut profit. Va plati tot ceea ce nu inseamna performanta sportiva, care este realizata de antrenori si jucatori. Probabil, in jur de 5-6 milioane. Dureros este ca nu va obtine nimic de banii astia. Pe Becali mitomania l-a ingenuncheat! S-a laudat peste tot, a persiflat pe toata lumea, a jignit, a amenintat. Condamnarea si pedeapsa si le-a obtinut tot din cauza trufiei si mitomaniei. Este urmarea unei educatii precare, dublate de un psihic labil. La toate astea s-au adaugat linguselile celor din jurul sau, care au urmarit numai castigurile materiale. A scris carti si a dezavuat in ele toate pacatele pe care le-a facut in fotbal. Pentru acest Becali, fiecare declaratie in presa este un autodenunt. Nu stiu cine il va determina sa taca.

Subscriu! Tot ce se intampla acum este din vina lui. Daca ar fi avut minte, bun simt si modestie nici nu exista discutia asta! Daca cei din jurul lui i-ar fi spus adevarul... Acum imparatul e gol.

147687542408495
Viorel Stelistul  •  05 Mai 2018, 12:27

Speculație demnă de un jurist mediocru, de un obișnuit al subteranelor si dosarelor. Astfel de personaje sinistre ajung eroi de presa din cauza corupției din (in)justiția romana, condusă nu de lege ci de protocoale secrete cu serviciile. Cazarma sovietica a armatei-CSA si acest personaj grotesc au încasat bani de la Steaua peste 10 ani, semnând contracte comerciale si colaborând apropiat, fără sa revendice nici nume nici marca. Când Steaua nu a mai plătit sumele aberante cerute de flamanzii din MApN, sovieticii din CSA au avut o revelație, după 10 ani de colaborare si au început procesele câștigate de Oprea, Coldea si alții ca ei. Asta este adevarul pur nu infantilismul si balivernele acestui nătărău patentat, ofiteras ascuns la caldura si comoditatea cazarmii sovietice CSA !

105183763688055
Gheorghe Popescu  •  05 Mai 2018, 12:26
Postat de Rjka pe 05 Mai 2018, 11:33

Una peste alta Steaua înseamnă CSA restu este doar can can marca gigi și cei care al susțin n-au nici o treaba cu fenomenul iei sunt doar susținători de finanțator atât . De acum înainte când veniți la stadion sa strigați doar numele finanțatorului e de-ajuns și așa o sa împingeți echipa de la spate .

Da, frate. Tu dute sa sustii echipa aia care mai are de jucat 4-6 ani pe terenurile facute din boscheti si imasuri cu echipe de sate si comune. Si dupa, poate poate, in 10 ani o vezi in liga 1. Si poate poate in 20-30 ani o sa vezi pe CSA castigand un trofeu cand o sa fii bunic.

jensen
jensen  •  05 Mai 2018, 12:21

Becali a luat in deradere demersul lui Talpan. Asa cum procedeaza cu oile pe sosea. Le goneste cu matura! Tace de doua zile si tremura. Tremura pentru ca va trebuia sa renunte la palmares si la stelutele de pe echipament. Nu stiu daca il va obliga cineva sa plateasca 37 de milioane, mi se pare exagerat, dar va plati oricum ceva, pentru ca sub numele de Steaua a vandut bilete, obiecte in fan shop si a facut profit. Va plati tot ceea ce nu inseamna performanta sportiva, care este realizata de antrenori si jucatori. Probabil, in jur de 5-6 milioane. Dureros este ca nu va obtine nimic de banii astia. Pe Becali mitomania l-a ingenuncheat! S-a laudat peste tot, a persiflat pe toata lumea, a jignit, a amenintat. Condamnarea si pedeapsa si le-a obtinut tot din cauza trufiei si mitomaniei. Este urmarea unei educatii precare, dublate de un psihic labil. La toate astea s-au adaugat linguselile celor din jurul sau, care au urmarit numai castigurile materiale. A scris carti si a dezavuat in ele toate pacatele pe care le-a facut in fotbal. Pentru acest Becali, fiecare declaratie in presa este un autodenunt. Nu stiu cine il va determina sa taca.

rumunek
rumunek  •  05 Mai 2018, 12:14

Poate greșesc, dar prejudiciul încă nu e stabilit, prin urmare nu poate fi recuperat. Din punctul meu de vedere, atâta timp cât instituția de drept a acordat o înregistrare pe o marca unui utilizator, el nu poate fi acuzat de folosire frauduloasa. Daca exista un prejudiciu, atunci el trebuie plătit de cel care a făcut greseala, in cazul asta OSIM. Sau de cei care nu au făcut totul pentru a demonstra mai repede aceasta eroare, adică CSA. Domnul Talpan exagerează, epateaza, dar e normal, e pe cai mari. Ieri nu a fost nicio victorie, el nefiind implicat. Se judeca doar corectitudinea modului in care s-a judecat și s-a dat sentința. Palmaresul nu poate fi in momentul de fata decât al CSA, cel pana la cedarea definitiva a lotului echipei de fotbal și a locului in liga (citiți documentele ca au fost publicate pe toate site-urile). Asta ca sa înțelegem de ce echipa Asociației lui Păunescu a preluat locul de prima liga al desfiintatei secții de fotbal a CSA, reînființată acum. Unde are dreptate Dl. Talpan e când spune ca GB a avut avocați slabi. Scumpi probabil dar slabi. De fapt in domeniul asta se plătesc relațiile nu nivelul de pregătire, de aici și numeroasele decizii ciudate, care sunt apoi anulate prin străinătate. In condițiile astea poți sa te aștepți ca și campionatele lui Olaroiu, Reghecampf sau Gâlcă vor fi atribuite CSA, cu toate ca nu avea echipa. E țara in care totul e posibil și nimic nu surprinde.

105183763688055
Gheorghe Popescu  •  05 Mai 2018, 12:11
Postat de Ion Chiaburu pe 05 Mai 2018, 12:02

Si de ce daca platesti 3.7 milioane trebuie sa devii propietar? Nu ati auzit de francize? Pai uite de aia pt ca iti scoti banii lejer cu minimum de investitii SI UN MANAGEMENT capitalist nu dambovitean. Cine are brandul Steaua vinde lejer 100 mii de tricouri intr-un an cu un marketing profi. Vinde lejer 200 mii de bilete intr-un sezon si incaseaza bani din publicitate si drepturi tv. Fara sa vorbim de eventuale calificari prin europa sau vanzari de jucatori. Asta e deja gheseft. Uite de aia daca aveam doar 10 milioane de euro eram primul care plateam cu ochii inchisi 50 milioane si nu 3.7 pe marca. Iar unul care are 10 milioane avere din afaceri curate si nu bisnita, stie mult mai bn ca mine cat de profitabil este.

Da Ion Chiaburu, stii tu sigur ca te imbogatesti daca tii Steaua? Esti tu mare expert financiar . In primul rand, lumea nu mai vine la stadion si nu-i mai pasa asa mult de fotbal ca pe vremuri. Prezenta la stadion si la Craiova/Dinamo/Cfr sunt reduse, banii din direpturi sunt singurul lucru care mai tin in viata cluburile de fotbal. Daca nu bagi bani multi, cum a bagat Becali, greu sa scoti bani din fotbal. O fi el ***, dar FCSB e echipa de fotbal buna, nu o *** de echipa de juniori care nu e in stare in pana mea sa iasa din liga 4. Daca e sa astept dupa generalii burtosi din mapn si , mosul ion ion si scarbitul de Marius Lacatus, mor dracului si nu mai vad Steaua castigand un trofeu. O sa le 5-6 ani numai sa ajunga in Liga 1. E lipsa de respect pentru tara asta ca vor sa distruga cea mai buna echipa de fotbal din Romania de departe, ca sa o inlocuiasca cu ceva ce poate o sa fie, poate nu, peste 10 ani.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

martinpen
martinpen  •  05 Mai 2018, 12:10
Postat de baddog26 pe 05 Mai 2018, 12:00

Nu, nu e același lucru, Mac, Coca-Cola sunt cu totul altceva.Pai știi cum e asta, daca tu vrei să îți botezi copilul Ion însă să nu ai voie daca restul care se numesc Ion nu sunt de acord.Pana una alta substantivul "stea" este un substantiv comun!!!

Nu ai inteles. Oricine se poate numi Steaua, atata timp cat nu trage foloase din asta... Gigi a avut foloase de 37 milioane euro, incepand cu locul din urna valorica, continuand cu pixuri, cani, sepci, tricouri vandute, lumea mai multa venita pe stadion, drepturi de televizare si tot asa...

  • 1
  • •••
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • •••
  • 26
Comentează