Alte știri din fotbal
Adrian Iencsi numește fotbalistul #1 de la Rapid: „E incredibil, cel mai bun!”
3
Deschidere de scor în Concordia - Chindia » GOL dintr-un offside uriaș deschide scorul în singurul duel al zilei
0
Front comun în Superligă » Toate cluburile se alătură unei cauze importante: „Ne unim vocile pentru a transmite un mesaj clar”
0
Au pus gând rău liderului neînvins: „Cât să mai câștige și ei?” » Plus o promisiune: „Nimeni nu mai vorbește de bani!”
0
Știri din fotbal internațional
Tragerea la sorți a grupelor Campionatului Mondial din 2026 » A ajuns și Donald Trump
1
Marko Dugandzic, aproape de o destinație-surpriză la doar câteva zile după ce a devenit liber de contract
0
Feyenoord, la alt nivel » Tranzacție „de viitor” chiar înaintea partidei cu FCSB
0
Frauda secolului » Un club celebru a plătit 120 de milioane de euro pentru 5 jucători care nu au ajuns niciodată la club!
0
Titularul din Dinamo - Foresta e instalator de gaze!
„Mă doare sufletul”
Investitoarea suedeză s-a retras
Am întrebat 100 de olandezi
Duarte a semnat
Acuzații GRAVE la adresa lui Tadici
Dat afară după doar 14 minute!
Zouma, „accidentat” definitiv
S-au DESFIINȚAT loturile naționale!
Cine transmite barajul Turcia - România
Lifestyle
Incident neașteptat la cântar » O boxeriță a arătat accidental mai mult decât și-ar fi dorit: „Cu plăcere, lume!”
11
A lucrat pentru serviciile secrete și a pozat într-o revistă pentru bărbați » Cum arată acum legenda supranumită „cea mai frumoasă față a socialismului”
8
Fostul star al lui Arsenal se căsătorește cu o cunoscută actriță de filme pentru adulți
11
Celebra tenismenă a „topit” zăpada de pe munți! Dayana a sfidat frigul și a aprins imaginația fanilor: „Mamma mia!”
3
Șeful Poliției Locale Oradea vinde AdBlue primăriei care îi plătește ...
Libertatea
Ce lefuri aveau securiștii din România în anii de glorie ai comunismului. ...
Adevărul
Sportul din București, încotro?! GSP a trimis 10 întrebări primilor 4 ...
GSP SPECIAL
Deținutul Stefan și-a chemat soția în celula intimă dintr-o închisoare de ...
Libertatea
Clasa politica de tot *** ar trebuii sa plece toti acasa ca nu sunt in stare de nimic ,au distrus aceata tarisoara,a noastra incetul cu incetul.Sa le fie rusine tuturor acestor nemernici.
Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.
Nu trebuie sa ne temem ca ii vom ajunge din urma pe japonezi sau chinezi, trebuie sa ne resemnam ca pana si albanezii vor avea metrou de la aeroportul lor pana in mijlocul Tiranei inaintea noastra !!! Fotbalul deja il au inaintea noastra ! Insa suntem de departe campioni intergalactici la birocratie, taraganari, licitatii si contestatii ! Nu-i asa Dorele ?
in Drumul Taberei metroul costa 45 milioane de euro pe km.Pe magistrala lui peste catre Otopeni vor sa cheltuie dublu adica peste 90 de milioane de euro pe km.Putem anunta nu se va face niciodata .Pana si Sofia e legata de aeroport fara scandal si planuri faraonice ca la Bucuresti
Vad ca cei indreptatiti de a gasi o solutie se incapatineaza sa rezolve problema simplu (in timp va fi o varianta de rezerva,...sau desfiintata daca nu este rentabila): La suprafata , Gara de Nord - Halta Odaile si apoi subteran, circa 3 km, pe sub strada odaile ,DN1, cu statie sub rondul de la Otopeni Sosire ( eventual subteranul cu un singur fir ). S-ar realiza in citeva luni,...( bine , chinezii l-ar realiza in 3 saptamini,...)
Avem un program de investitii peste puterilenoastre-financiare si de forta de munca. Mai cuminte sa ne facem nevoile cat mai bine cu ce avem la indemana-trenul sau autobuzele. Metroul ar trebui intai finalizat pentru cartierul Drumul Taberii. Dupa revolutie, economia noastra trebuie s-o ia de la inceput. Lacomia multora, prostia, nepriceperea, trebuie sa le plateasca economia nationala din care majoritara apartine unor companii straine care isi externalizeaza profitul.
si i transporti cu malacsa din anii 50?
Construirea acelei linii ar fi inutila daca s-ar moderniza infrastructura feroviara existenta. Ar fi tren intraurban, nu metrou, cum e in marile capitale. Insa noi vrem sa furam cat mai multi bani prin proiecte foarte scumpe, dupa care nici pe acelea furate nu le facem la timp.
Zic doar sa nu picam pe spate de admiratie. Lucrurile sunt intotdeauna nuantate. Problema nu e la constructor, ci la antreprenor (adica statul roman, in cazul acesta). La Bechtel s-au facut manarii pentru ca americanii au vazut ca se poate cu ai nostri. Cand "se poate" o fac si nemtii, sa nu fim naivi. Strict legat de povestea cu chinezii si rapiditatea lor... nu ma pricep, dar dupa cum ai vazut in link-urile pe care le-am pus e discutabila. Nu zic ca nu pot fi o solutie dar cu siguranta trebuie foarte atent supravegheati. Sa nu ne topim de admiratie in fata eficientei lor, ca nu e cazul.
Dar nu si capat de linie ..sa stea masinile stationate in sensul giratoriu
esti de la "baietii destepti" ? :))
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.