Alte știri din fotbal
FC Botoșani - Dinamo, duel total pentru evitarea retrogradării directe » Selmani restabilește egalitatea
10
Greșeală incredibilă în FC Botoșani - Dinamo » Cum s-au făcut de râs Velkovski și Moura
0
Verdictul specialistului la cea mai controversată fază din Voluntari - FCU Craiova: „Nu se întrunesc toate elementele”
0
Reporterii GSP au filmat cum fotbalistul de la FCU Craiova a criticat strategia lui Trică în fața suporterilor: „Suntem vai morții noștri!”
0
Știri din fotbal internațional
Un fotbalist iranian, suspendat și amendat după ce a luat în brațe o suporteriţă
0
Un nou antrenor pe lista lui Liverpool » Fabrizio Romano a anunțat cu cine negociază „cormoranii”
1
Bayern și Real sunt adversare în semifinalele Ligii, dar pun la cale un schimb de vedete!
0
Ultima inovație tactică „genială” vine de la Jose Mourinho: „În curând se va juca un fotbal fără portari!”
1
„Europa nu mai este sigură. Trebuie să ne pregătim pentru o eră de ...
Libertatea
Halep, încăpățânarea costă: cum plătește Simona prețul după ce l-a ignorat ...
Adevărul
Afacerea pe care Robert și Mădălina au deschis-o în Târgu Jiu, după ce s-au ...
ObservatorNews
Dorinel Munteanu a semnat! ”Neamţul” a făcut marele anunţ. Ce echipa va ...
OrangeSport
Clasa politica de tot *** ar trebuii sa plece toti acasa ca nu sunt in stare de nimic ,au distrus aceata tarisoara,a noastra incetul cu incetul.Sa le fie rusine tuturor acestor nemernici.
Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.
Nu trebuie sa ne temem ca ii vom ajunge din urma pe japonezi sau chinezi, trebuie sa ne resemnam ca pana si albanezii vor avea metrou de la aeroportul lor pana in mijlocul Tiranei inaintea noastra !!! Fotbalul deja il au inaintea noastra ! Insa suntem de departe campioni intergalactici la birocratie, taraganari, licitatii si contestatii ! Nu-i asa Dorele ?
in Drumul Taberei metroul costa 45 milioane de euro pe km.Pe magistrala lui peste catre Otopeni vor sa cheltuie dublu adica peste 90 de milioane de euro pe km.Putem anunta nu se va face niciodata .Pana si Sofia e legata de aeroport fara scandal si planuri faraonice ca la Bucuresti
Vad ca cei indreptatiti de a gasi o solutie se incapatineaza sa rezolve problema simplu (in timp va fi o varianta de rezerva,...sau desfiintata daca nu este rentabila): La suprafata , Gara de Nord - Halta Odaile si apoi subteran, circa 3 km, pe sub strada odaile ,DN1, cu statie sub rondul de la Otopeni Sosire ( eventual subteranul cu un singur fir ). S-ar realiza in citeva luni,...( bine , chinezii l-ar realiza in 3 saptamini,...)
Avem un program de investitii peste puterilenoastre-financiare si de forta de munca. Mai cuminte sa ne facem nevoile cat mai bine cu ce avem la indemana-trenul sau autobuzele. Metroul ar trebui intai finalizat pentru cartierul Drumul Taberii. Dupa revolutie, economia noastra trebuie s-o ia de la inceput. Lacomia multora, prostia, nepriceperea, trebuie sa le plateasca economia nationala din care majoritara apartine unor companii straine care isi externalizeaza profitul.
si i transporti cu malacsa din anii 50?
Construirea acelei linii ar fi inutila daca s-ar moderniza infrastructura feroviara existenta. Ar fi tren intraurban, nu metrou, cum e in marile capitale. Insa noi vrem sa furam cat mai multi bani prin proiecte foarte scumpe, dupa care nici pe acelea furate nu le facem la timp.
Zic doar sa nu picam pe spate de admiratie. Lucrurile sunt intotdeauna nuantate. Problema nu e la constructor, ci la antreprenor (adica statul roman, in cazul acesta). La Bechtel s-au facut manarii pentru ca americanii au vazut ca se poate cu ai nostri. Cand "se poate" o fac si nemtii, sa nu fim naivi. Strict legat de povestea cu chinezii si rapiditatea lor... nu ma pricep, dar dupa cum ai vazut in link-urile pe care le-am pus e discutabila. Nu zic ca nu pot fi o solutie dar cu siguranta trebuie foarte atent supravegheati. Sa nu ne topim de admiratie in fata eficientei lor, ca nu e cazul.
Dar nu si capat de linie ..sa stea masinile stationate in sensul giratoriu
esti de la "baietii destepti" ? :))
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.