Comentarii (16)
499416633909061
Stefana Dincă  •  11 Septembrie 2019, 20:30

Pentru calificare, in cazul in care jucam din 4 in 4 zile, ne trebuie doua echipe! Sa avem jucatori, care oricand sa inlocuiasca, un alt jucator si sa aiba aceeasi valoare! Noi nu avem asa ceva! Sa speram ca ne calificam, dar e foarte greu! Cu Norvegia si Suedia va fi foarte greu! Sa auzim de bine!

ray51
ray51  •  11 Septembrie 2019, 10:06

Usor, usor se convinge si Ilie ca in afara de bla-bla-bla-uri in emisiunile TV, trebuie sa aleaga corect intre adevar si minciuna!

4_3_3
4_3_3  •  10 Septembrie 2019, 09:20

Ce mare specialist s-a făcut și dl. mister Ilie Dumitrescu... Mi s-a acrit de toți șomerii care o freacă toată ziua prin studiouri. Mai întrebați și vreunul care antrenează, sau măcar s-a pensionat după o viață de antrenorat, că posibil se pricep mai bine decât ”misterii” ăștia gen Dumitrescu, Panduru etc. „analișit de profesie”. 1. Majoritatea titularilor lui Contra nu joacă la echipele de club (sunt rezerve, sau au fost accidentați). Cei care joacă, o fac la ehipe minuscule (Liga 2 Anglia, Turcia, Cehia, Bulgaria, România - vezi în comparație unde sunt legitimați norvegienii, pe care trebuie să-i batem!). Asta n-are nimic cu ”omogenitatea”, ci cu ritmul de joc. 2. Pentru omogenitate trebuie să ai A) câțiva titulari care joacă împreună și la echipa de club, au automatisme de joc bine lucrate și B) măcar un lot restrâns de 10-15 jucători stabili, care să joace multe meciuri împreună. Dacă rulezi n+1 jucători, n-ai cum să ajungi la un joc legat. 2. Majoritatea nu au valaore (normal, de aia nu joacă la echipele de club). Lucrurile esențiale la echipele de club se învață, dar când ai antrenori la echipele importante gen Vintilă, Papură, Alexa... ce să învețe de la ei? Trebuie observat, că cei doi care au dat gol pentru națională în ultimele două meciuri, sunt jucători crescuți în străinătate! 3. Unde o mai pui, că ai selecționer un nimeni ilustru într-ale anternoratului. Iar când nu ai jucători de valoare, e foarte important selecționerul.

1992024127509850
Cantaragiu Cristinel  •  10 Septembrie 2019, 09:02

Îl vrem pe Ilie la "națională"!!!Nu conteaza ca nu a mai avut treabă cu vreun vestiar de ani de zile, e acelasi lucru.Haideti să facem o petitie online să l aducem pe Mister,el ne poate salva,cum?Prin implementarea axului central subordonat benzilor terenului pe tranziția pozitivă dată de mingea a doua poziționată pe vârful nostru central.Hei,hei!!!...

spineshivers
spineshivers  •  10 Septembrie 2019, 07:24

Ce le mai place sa evite elefantul din camera. Poate sa vina si Guardiola ca degeaba. Oricum, munca unui selectioner e foarte diferita fata de a unui antrenor. Ca selectioner nu ai timp sa stai luni de zile sa ii pregatesi. Te bazezi in principal pe munca altora si pe forma jucatorilor. 1. Majoritatea nu joaca pe la echipele lor. Problemele cu asta sunt evidente de sine. 2. Are legatura cu punctul 1; nu au valoare. Cel mai bun si in forma fotbalist pe care il avem joaca in Anglia in liga a II-a, la o echipa care nici macar nu se bate la promovare. Nu e rau in sine, Puscas e un pusti foarte talentat. Dar fotbalul e joc de echipa si ar trebui sa ne vedem lungul nasului. Nu stiu ce atata suparare. Traiti toti in bula anilor 90-90? Atat Spania cat si Suedia, Norvegia sunt echipe mai bune. E simplu. Era vina lui Contra daca ne aducea sub Malta si Feroe, da. Problema nu e numai pe linia de fund, e generalizata. In 2019, la nivel de nationala, noi nu suntem in stare sa legam 20 de pase corecte cu Malta. Inca vezi strambaturile din liga I. In 2019, mingea inca topaie de trei ori inainte sa ajunga la portarul advers ca nu are cine sa traga cum trebuie. Sa nu mai zic 0 plasare. Nu tu langa bara, nu tu spre vinclu. Numai in portar. Nu tu o constructie ofensiva. In ritmul asta poate sa joace cu cinci atacanti. Nu vezi un atac sustinut, nu vezi oameni in careu, nu vezi o schema. Nu vezi nimic. Cu cine sa dai gol cand tu ataci la nimerala?

104354204195252
Pierre Tzutzea  •  10 Septembrie 2019, 01:02
Postat de Pierre Tzutzea pe 10 Septembrie 2019, 00:56

o fi el specialist acest ilie dumitrescu care ar trebui sa aiba clanta mai mica si sa lase si pe altii sa vorbeasca. un jucator care si-a incheiat cariera la o virsta cind trebuia sa produca si a luat- pe vinzari de mobila de alte din astea este o deziluzie. nu spun ca nu are puncte de vedere corecte. dar ne vorbea la misto ca genaratia aia de auriferi au fost doar " participanti" ca si cum nu vedeam maretia lor. da asa este ati fost doar paricipanti si atita tot. glorie au avut alte tari care au adus ceva. pe atunci hagi dirija totul pina si pe iordanescu . erau clanuri mari in echipa nationala . cu boloni si stefanescu hagi nu avea sansa avind doar tupeu jucind pentru el si tras de urechi de cei doi. asa ca pe vremea lui nea nicu jucati de frica de a ajunge prin fabrici si uzine. nu mai contau banii ci doar conjucnturile. presiunea partidului era mare. acum jucatorii au mai multi bani ca antrenornii neavind educatie fiind tentati doar de fatuce cu botox si pepeni in fund cu un maldar de chimicale sub sutien. masini bengoase. oare ce masina are messi? ce ar putea cumpara messi? dar nu asta este punctuul. nu ai dreptate domnule pentru ca a schimba un sistem cind nu ai timp este paote de bun augur cind ai o structura de fotbalisti un schelet care vine de la o singura echipa. asa se construiau pe vremuri ori pe dinamo ori pe steaua...axul central era format si de aici usor sa implementezi. dar cind vin jucatori din 4 zari este greu.

unii joaca la acele echipa altii nu. grozav? ma gindeam ca te leaga o prietenie tare de il aduci il mai si bagi iar pe paun il ti pe bara fiind in forma maxima si dind goluri nu in campionat ci lui celtic glasgow. ma face sa cred ca viseaza acest contra. iar tu nu faci decit sa te certi singur si nu suporti sa fi contrazis. iti trebuie arta comunicarii si a ascultarii. marica a fost simplu si la obiect. a spus exact ce trebuie. din pacate uitati cum se faceau echipele nationale tocmai ca nu era timp . aduceau structuri de fotbalisti din echipele performante ale momentelui. si uite asa se formau automatisme si puteai sa plombezi cu unul sau doi mai in forma etc... cum poti sa face din varza ananas? folosind stilul contra si fiind aparat de acest ilei dumitrescu. este rau cind vorbesti din aroganta din modul de a nu sti ca nu sti. nu esti cel ce detine adevarul. a fost greseala clara si ca alegere de jucatori si ca alegere de sistem. vrei posesie nu inteleg dece nu se baga la 5 mijlocasi . sint multi care joaca asa cu 4/5 /1 ... razvan marin un puber istovit care a ajuns la o echipa mult prea mare fata de ceea ce poate. este lent si si-a aratat limitele cu mult mai demult. o repriza a fost destul dar nu doua. asa ca in citeva zile nu pui jucatorii sa croseteze sa joace biza si sa faca o cimpeneasca tinindu-se de miini. spaniolii erau cu obiectul si noi la obiect sintem din ce in ce mai precari. paote ca alibec si budescu sa revina plus nistor . poate...

104354204195252
Pierre Tzutzea  •  10 Septembrie 2019, 00:56

o fi el specialist acest ilie dumitrescu care ar trebui sa aiba clanta mai mica si sa lase si pe altii sa vorbeasca. un jucator care si-a incheiat cariera la o virsta cind trebuia sa produca si a luat- pe vinzari de mobila de alte din astea este o deziluzie. nu spun ca nu are puncte de vedere corecte. dar ne vorbea la misto ca genaratia aia de auriferi au fost doar " participanti" ca si cum nu vedeam maretia lor. da asa este ati fost doar paricipanti si atita tot. glorie au avut alte tari care au adus ceva. pe atunci hagi dirija totul pina si pe iordanescu . erau clanuri mari in echipa nationala . cu boloni si stefanescu hagi nu avea sansa avind doar tupeu jucind pentru el si tras de urechi de cei doi. asa ca pe vremea lui nea nicu jucati de frica de a ajunge prin fabrici si uzine. nu mai contau banii ci doar conjucnturile. presiunea partidului era mare. acum jucatorii au mai multi bani ca antrenornii neavind educatie fiind tentati doar de fatuce cu botox si pepeni in fund cu un maldar de chimicale sub sutien. masini bengoase. oare ce masina are messi? ce ar putea cumpara messi? dar nu asta este punctuul. nu ai dreptate domnule pentru ca a schimba un sistem cind nu ai timp este paote de bun augur cind ai o structura de fotbalisti un schelet care vine de la o singura echipa. asa se construiau pe vremuri ori pe dinamo ori pe steaua...axul central era format si de aici usor sa implementezi. dar cind vin jucatori din 4 zari este greu.

1177177172317584
Christian Ciuca  •  09 Septembrie 2019, 23:52

da, buna analiza, ce joci cu 5 fundasi acasa... in organizarea defensiva ai pe Tata cu Chiriches libero linga el iti trebuie deci doi laterali gen Petrescu sau Contra care sa ia mingea s-o urce cu tupeu iar in fata incerci totul sau nimic adica ofensiva la greu, puternica, inventiva, agresiva, musai sa il iei pe Coman alaturi de Hagi, Stanciu si Maxim cu doua virfuri bataioase Puscas si Andone si ai formula de milioane, dar sa-mpingi jocu, sa pui mingea jos in sfarsit, fara centrarile-alea bezmetice la adversar, sa joci fotbal ca in formula asta ai mingicari capabili sa dribleze si sa suteze, dai 3 bucati si norvegienilor si suedejilor, ii zapacesti.

mario_rdfe
mario_rdfe  •  09 Septembrie 2019, 23:49

Ilie, ai mai luat tu bobarnace de la petrescu..faza cu, culio..ai fost luat de toata lumea la misto..astazi a fost spectacol pe aici, a rabufnit toata lumea, ilie, andone, sumudica, prunea, pancu, dinu, jumatate, ioanitoaia..toti acesti oameni erau obisnuiti pana acum sa mergem la toate turneele finale, mai ales ca avem jucatori care fac furori la echipe mari..iar acum ca , contra este doar pe locul 3, la un punct de calificare..totul este pe dos, si lumea e dezamagita. la fel si suporterul roman..si mai interesant o sa fie cand toate aceste personaje,il vor ridica in slavi pe cosmin contra, daca asa slab cum este, reuseste calificarea. avem un precedent cu petrescu..

1430454500607385
Cel Bun Parioru  •  09 Septembrie 2019, 22:44

Nu stiu de ce se agita toti comentatorii astia de ,,catifea''?Cine a vazut aseara meciul Suedia - Norvegia isi poate da seama ca nu avem nici o sansa.Nu batem pe niciuna. Sunt echipe foarte bine asezate in teren, ordonate cu un joc modern imprimat de doi antrenori profi.NU avem cum sa ne calificam!

  • 1
  • 2
Comentează