Comentarii (27)
crimson.veritas
crimson.veritas  •  12 Noiembrie 2015, 14:56
Postat de speedy73 pe 12 Noiembrie 2015, 14:38

da, a cam trecut timpul...mergea, poate, in primele 2-3 zile. in fine, nu ma stresez in exces pt arestul asta preventiv. important e sa ajunga la final unde merita....si sa nu se lungeasca procesul 20 de ani :)

Ar trebui sa te stresezi putin ... din moment ce oameni care se bucura de prezumptia de nevinovatie sunt tratati in acest mod ... de catre o institutie a Statului roman ... iar judecatori care respecra principile dreptului si Cartea Dreptului Omului sunt supusi la acest gen de presiune de catre tabloidele sistemului! Inspectaia judiciara trebuia sa intervina dupa ce un Judecator a ... decis in prima instanta ... ca se impune masura arestului preventiv in acest caz ... nu acum cand se considera de catre o instanta superioara ca ea a fost nefondata! Asyta denota o mentalite gresita a sisytemului juridic ... care incearca sa impuna ideia arestului preventiv ca REGULA nu ca exceptie ... la nivel de masa ... in perceptia publica! Inspectia Judiciara si CSM ... sunt arbitrii ... care ... arbitreaza FALS! Asta este unul din motivele pentru care basistii / ppe-istii nu trebuie sa conduca Romania ... pentru ca raul pe care il fac societatii si moralitatii acesteia ... este incredibil si ireparabil. Justita care ar trebui sa fie oarba ... este cand Politica cand Populara ... deci nu exista!

speedy73
speedy73  •  12 Noiembrie 2015, 14:38
Postat de lapusneanul pe 12 Noiembrie 2015, 14:27

in cazul de fata nu e se pune problema de asa ceva....

da, a cam trecut timpul...mergea, poate, in primele 2-3 zile. in fine, nu ma stresez in exces pt arestul asta preventiv. important e sa ajunga la final unde merita....si sa nu se lungeasca procesul 20 de ani :)

lapusneanul
lapusneanul  •  12 Noiembrie 2015, 14:27
Postat de speedy73 pe 12 Noiembrie 2015, 14:24

Arest preventiv se mai instituie si in cazul in care se considera ca poate influenta cursul anchetei (gen amenintat/mituit martori, distrus/falsificat probe, etc). parca din perspectiva asta ar cam fi avut de ce sa ramana arestat, nu?

in cazul de fata nu e se pune problema de asa ceva....

speedy73
speedy73  •  12 Noiembrie 2015, 14:24
Postat de vladutz13 pe 12 Noiembrie 2015, 13:55

Mda, ideea este ca nu stiu daca avea de ce sa stea Piedone in inchisoare... Cat timp nu s-a dat o sentinta definitiva, omul este nevinovat in fata legii. Este normal sa stea in inchisoare doar daca este pericol public... atata timp cat nu isi exercita functia de primar, nu este. Si cum a demisionat nu inteleg de ce este asa mare scandalul.... Stati linistiti, ca o sa faca ani de inchisoare.

Arest preventiv se mai instituie si in cazul in care se considera ca poate influenta cursul anchetei (gen amenintat/mituit martori, distrus/falsificat probe, etc). parca din perspectiva asta ar cam fi avut de ce sa ramana arestat, nu?

lapusneanul
lapusneanul  •  12 Noiembrie 2015, 14:16
Postat de dincolodenori pe 12 Noiembrie 2015, 13:43

Legea este facuta in asa fel incat Primarele sa nu poata fi "ocolit" la emiterea unei autorizati,intelegi? Legea au facut-o ei pentru ei ,sa vina interesatul direct la el cu pliculetul sa nu se piarda verzisorii pe la functionari din primarie.Acum sa nu se planga ca nu el trebuie sa semneze ,ca ISU ,ca pompierii ca Mama Omida ...

legea e facuta de parlamentari, daca nu primariile dau autorizatii, atunci cine.?...sa infiinteze guvernul o organizatie speciala , sau sa spuna , toate autorizatiile pe judet , se dau numai de nea gheorghe.. sa stim pe cine tragem la raspundere

vladutz13
vladutz13  •  12 Noiembrie 2015, 13:55

Mda, ideea este ca nu stiu daca avea de ce sa stea Piedone in inchisoare... Cat timp nu s-a dat o sentinta definitiva, omul este nevinovat in fata legii. Este normal sa stea in inchisoare doar daca este pericol public... atata timp cat nu isi exercita functia de primar, nu este. Si cum a demisionat nu inteleg de ce este asa mare scandalul.... Stati linistiti, ca o sa faca ani de inchisoare.

lapusneanul
lapusneanul  •  12 Noiembrie 2015, 13:31

acum pe bune, piedone e vinovat, in acest caz, nu ma pronunt ce a facut in altele, doar ca a semnat un act adus de un om din primarie, ca primar nu ai cum sa te duci sa dai , sau sa nu dai autorizatii, asta ar insemna sa fii mereu pe teren si tot mandatul sa te ocupi doar de asa ceva:)...parerea mea, singura lui vina e ca a avut incredere in colaboratorul sau, care fie vorba intre noi, si-a luat dreptul :)

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează