Articol de GSP - Publicat joi, 22 noiembrie 2012 00:00 / Actualizat joi, 22 noiembrie 2012 10:27
Campania "Click less, think more", desfăşurată de gsp.ro săptămîna trecută, a fost lăudată şi de revista Dilema Veche.
"Excelentă campania Gazetei Sporturilor. Joi, pe pagina de Internet, toate titlurile "cerşeau" click-uri în stilul deja consacrat de aproape toate ziarele româneşti, fie ele tabloide sau de calitate. "Incredibil...", "Halucinant...", "N-o să-ţi vină să crezi..." etc. sînt, de prea multă vreme, locuri comune, nişte clişee aberante de agăţat fraierii care nu ştiu să citească ziarul. bine că s-a găsit cineva să arate cartonaşul roşu acestor trişori de doi lei care vor să dea gol chiar şi cînd nu ating mingea", scrie Dilema Veche.
Săptămîna trecută, printr-o campanie derulată timp de două zile pe gsp.ro, Gazeta Sporturilor a tras un semnal de alarmă cu privire la modul în care este captată în prezent atenţia cititorilor de pe Internet.
Printr-o serie de titluri ironice publicate pe pagina de start www.gsp.ro, asemănătoare cu cele pe care Gazeta încearcă să le combată, a fost transmis următorul mesaj: ”Genul ăsta de titluri te căpiază în fiecare zi pe net. Dacă apar reacţii adverse, intră pe gsp.ro! Un site normal la cap”.
Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”