Comentarii (89)
10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  12 Iulie 2017, 18:16

Trecand peste multitudinea de legi incalcate pentru a duce o lupta personala imbracata in haine gen "noi, cei din redactie" e altceva ce nu inteleg! de ce se arunca umbra la modul "viitorul" si "hagi"! chiar sunteti atat de naivi sa credeti ca hagi sau viitorul plateste, cu bani adevarati, pe care sa posteze sau sa denigreze niste personaje cu o reputatie mai mult decat indoielnica oricum!si inca unde, pe un site obscur,unde persoane care au scaun la cap si preocupari reale nu ar intra nici sa-i pici cu ceara??? majoritate userilor de aici sunt imparitit in 2: cei plictisiti, care pe langa articol mai adauga si cate un comentariu cand si cand si postacii profesionisti(sau ne-profestionisti) ,cei care sunt fie platiti ,fie sunt atat de plini de ura si de prostie ca si-au facut un mod de viata din a intra aici si a injura, a lua la misto lumea si a-si prezenta opiniile care in viata reala nu le considera nimeni! hai sa fim seriosi!

echilibrat
echilibrat  •  12 Iulie 2017, 18:09
Postat de costin_stucan pe 12 Iulie 2017, 10:38

Academia Hagi nu a avut deocamdată nicio reacție.

Socant "articol" ! E incredibil cum GSP haituieste un user care posteaza comentarii pe acest site. Slugile lui Mititelu de la GSP nu le haituiti ? Sau postacii lui Mititelu sau Becali ? Comentariile sint ale unor useri anonimi si haituirea acest useri e o eroare catastrofala. Daca nu va plac comentariile, le puteti modera / sterge. Stiti ce inseamna libertatea de exprimare ? Daca nu iti place ce scrie un user te duci dupa el si incerci sa-i afli identitatea ? Mecanisme securistice de joasa speta. Imi aduce aminte de prietenul vostru Mititelu - ala promovat cu dezmat in GSP. Cind o judecatoarea a decis ca Mititelu nu detinea legal brandul Universitatea Craiova (adica fosta lui echipa era o clona), booveanul s-a apucat sa spuna ca judecatoarea era corupta, si a publicat pagina de facebook personala a acelui om. Nu-ti place ce scrie/decide cineva, te duci dupa acea persoana in spatiul public. Penibil si incredibil. Acesta este ultimul comentariu pe acest site - adio !

ticbis
ticbis  •  12 Iulie 2017, 17:39
Postat de costin_stucan pe 12 Iulie 2017, 15:31

Am citit cu surprindere mesajul tău. Invoci legi, însă te întreb eu care legi sunt încălcate de acest articol? Îmi poți spune măcar numărul legii și caut eu articolul? Ideea este că faci mai multe confuzii sau erori. Acest articol este declanșat în urma unei informații primite de la o sursă, informație care s-a dovedit a fi corectă în urma confruntării Ip-urilor folosite de user. Articolul nu conține IP-uri, ci doar anumite observații legate de prezența unor persoane în cantonamentele din care posta sursa. Vorbim despre un subiect de presă, nu despre o anchetă judiciară. Un angajat al unui club important încalcă niște regulile unei comunități (poate chiar legi; sunt postări care conțin calomnii evidente) și contractul de muncă pe care l-a semnat. Nu ți se pare un subiect de presă? Conform raționamentului tău, jurnaliștii nu au voie să intre în domeniul informatic nici dacă descoperă o infracțiune comisă de o anumită persoană, ci trebuie să meargă la poliție. Greșit. Un ziarist nu lucrează cu autoritățile și nu-și divulgă sursele nimănui. Autoritățile se pot sesiza în urma articolelor publicate. Eu am verificat o informație și am publicat-o. În final, am o întrebare. De ce crezi că Academia Hagi nu reacționează, deși angajatul aduce un grav prejudiciu de imagine clubului? Cu respect, Costin Ștucan

Competarea comentariului anterior: Citez: "jurnaliștii nu au voie să intre în domeniul informatic nici dacă descoperă o infracțiune comisă de o anumită persoană, ci trebuie să meargă la poliție." Nu zau??? Ce infractiune a facut ala, ca te-a injurat pe tine? Nu dragutule, asta se numeste calomnie si in toata lumea asta se merge cu plangere la politie! Nimic nu-ti da dreptul sa-i faci publica identitatea si sa-i publici poza la ziar ca nu e ziarul tau si nu te rafuiesti cu el pe site-ul la care esti angajat! Daca nu erai ziarist, ce faceai? Unde-i publicai tu poza? Dragutule, in cazuri de astea te invat eu: te duci frumusel la politie cu toate dovezile si faci plangere, ca orice alt cetatean. *** fi tu ziarist, dar e problema ta cu el; in niciun caz a cititorilor tai! Citez: "Un ziarist nu lucrează cu autoritățile și nu-și divulgă sursele nimănui." Corect, n-ai lucrat cu autoritatile si exact de asta tot ce-ai publicat incalca grosolan vreo 10 legi! De ce n-ai reactii oficiale de la Viitorul? Pentru ca amaratul ala e vinovat si e pasibil de amenda contraventionala pentru ce-a facut, dar eu in locul tau n-as astepta atat de entuziast reactia lor; daca isi pune ala un avocat decent iti ia si pielea de pe tine, te poate condamna si-ti poate inchide chiar site-ul! Sunt pur si simplu siderat ca nu-ti dai seama de gravitate, dar repet, pune-mi mie poza pe site si o sa-ti dovedesc despre ce e vorba!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

godot
godot  •  12 Iulie 2017, 17:29
Postat de costin_stucan pe 12 Iulie 2017, 15:31

Am citit cu surprindere mesajul tău. Invoci legi, însă te întreb eu care legi sunt încălcate de acest articol? Îmi poți spune măcar numărul legii și caut eu articolul? Ideea este că faci mai multe confuzii sau erori. Acest articol este declanșat în urma unei informații primite de la o sursă, informație care s-a dovedit a fi corectă în urma confruntării Ip-urilor folosite de user. Articolul nu conține IP-uri, ci doar anumite observații legate de prezența unor persoane în cantonamentele din care posta sursa. Vorbim despre un subiect de presă, nu despre o anchetă judiciară. Un angajat al unui club important încalcă niște regulile unei comunități (poate chiar legi; sunt postări care conțin calomnii evidente) și contractul de muncă pe care l-a semnat. Nu ți se pare un subiect de presă? Conform raționamentului tău, jurnaliștii nu au voie să intre în domeniul informatic nici dacă descoperă o infracțiune comisă de o anumită persoană, ci trebuie să meargă la poliție. Greșit. Un ziarist nu lucrează cu autoritățile și nu-și divulgă sursele nimănui. Autoritățile se pot sesiza în urma articolelor publicate. Eu am verificat o informație și am publicat-o. În final, am o întrebare. De ce crezi că Academia Hagi nu reacționează, deși angajatul aduce un grav prejudiciu de imagine clubului? Cu respect, Costin Ștucan

1). „Un angajat al unui club important încalcă reguli ale unei comunități”. Bun, atunci să fie folosite coercițiile PREVĂZUTE de acea comunitate pentru încălcarea respectivelor reguli (moderare, eventual ban). Unde scrie - în regulile comunității respective, a gsp - că trebuie să faci publice adresele de unde postează userii, dacă încalcă regulile comunității, și unde se distinge în regulile comunității între un șofer și un ofițer de presă sau de SIE, adică între locurile de muncă ale userilor, ca motiv, drept, criteriu de devoalare a datelor personale? dacă era un club neimportant cum procedai? Ce înseamnă club important? Dacă nu era de la un club important, nu îl mai dădeați în gât?! 2. „Conform raționamentului tău, jurnaliștii nu au voie să intre în domeniul informatic nici dacă descoperă o infracțiune comisă de o anumită persoană, ci trebuie să meargă la poliție”. Două observații: 1. Nu vorbim în acest caz de infracțiuni, ci, așa cum singur ai spus, de încălcări ale regulilor comunității gsp, pentru care există pedepse clare (moderare, ban temporar sau definitiv pe cont). 2. În cazul în care ar fi descoperită o infracțiune, tu, ca jurnalist, tot nu ai fi avut dreptul - nu să INTRI în domeniul informatic, ci să folosești ABUZIV domeniul informatic, încălcând drepturile utilizatorului și intrând sub incidența prevederilor „Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice”, art. 8. alin

ticbis
ticbis  •  12 Iulie 2017, 17:10
Postat de costin_stucan pe 12 Iulie 2017, 15:31

Am citit cu surprindere mesajul tău. Invoci legi, însă te întreb eu care legi sunt încălcate de acest articol? Îmi poți spune măcar numărul legii și caut eu articolul? Ideea este că faci mai multe confuzii sau erori. Acest articol este declanșat în urma unei informații primite de la o sursă, informație care s-a dovedit a fi corectă în urma confruntării Ip-urilor folosite de user. Articolul nu conține IP-uri, ci doar anumite observații legate de prezența unor persoane în cantonamentele din care posta sursa. Vorbim despre un subiect de presă, nu despre o anchetă judiciară. Un angajat al unui club important încalcă niște regulile unei comunități (poate chiar legi; sunt postări care conțin calomnii evidente) și contractul de muncă pe care l-a semnat. Nu ți se pare un subiect de presă? Conform raționamentului tău, jurnaliștii nu au voie să intre în domeniul informatic nici dacă descoperă o infracțiune comisă de o anumită persoană, ci trebuie să meargă la poliție. Greșit. Un ziarist nu lucrează cu autoritățile și nu-și divulgă sursele nimănui. Autoritățile se pot sesiza în urma articolelor publicate. Eu am verificat o informație și am publicat-o. În final, am o întrebare. De ce crezi că Academia Hagi nu reacționează, deși angajatul aduce un grav prejudiciu de imagine clubului? Cu respect, Costin Ștucan

Dragul meu, imi permit sa te tutuiesc pentru ca am copii de varsta ta. N-ai inteles nimic! Adevarat, n-ai publicat IP-ul individului desi dupa acesta l-ai identificat, dar i-ai publicat numele si fotografia! Omul asta era un user din gradina ta, asa cum sunt si eu, asa cum sunt multi colegi din redactia ta, putea fi chiar si presedintele Romaniei! Daca nu cunosti legile e treaba ta, nu inseamna ca esti exonerat si ca nu vei suporta consecintele; asa a crezut si Becali cand si-a recuperat singur masina furata si pentru asta a facut puscarie. Nu vorbim aici de anchete jurnalistice, nu despre descoperirea conturilor in care Elena Udrea si-a pitit banii luati ca spaga; vorbim despre un user cu un cont pe gsp, inregistrat in serverul ce gazduieste site-ul gsp si aflat in administrarea unui inginer IT angajat al gsp. Daca ai avut nevoie de mai mult de 10 min ca sa-i afli identitatea si daca pentru asta ti-au trebuit investigatii jurnalnistice complexe, inseamna ca patronul care ti-a platit toata aceasta munca e un mare fraier. Sa fim seriosi, ai stiut bine ce faci si asta ai facut. Nu duc grija amaratului ala si da, putea fi un subiect de presa daca toata povestea lui nu ar fi fost legata strict de calomniile pe care le-a postat ca user inregistrat pe gsp. Ce-ai facut cu el poti sa faci oricand cu oricare dintre noi userii site-ului. Ori asta devine o problema de credibilitate, de incredere si, asa cum spuneam, de respectarea legii. Site-ul asta devine dubios...

zizu
zizu  •  12 Iulie 2017, 16:43
Postat de ticbis pe 12 Iulie 2017, 15:22

Exista un set de reguli, sunt publicate pe site; nu asta ar fi problema. Problema e ca toate aceste reguli raman fara noima si devin hilare in conditiile in care eu citez in comentariul meu doua-trei fraze din articol (intre ghilimele, ca asa m-a invatat la scoala) si sistemul lor reuseste performata de a cenzura o serie de cuvinte inlocuindu-le cu stelute si cu mesajul *** de la sfarsit: "Acest comentariu a fost moderat pentru ca... bla, bla, bla". Este de noaptea mintii sa-i cenzurezi cuiva cuvintele pe care tu insusi le-ai folosit "cu gratie si har jurnalistic" in propriul tau articol!!! Este trist, este ceva ce pe vremuri citeam prin romanele lui Orwell! In fine, asa jurnalisti, asa reguli; asa articole, asa comentarii... :))! E jalnic si ma intreb daca mai jos de atat se poate ajunge... Daca mai apare si Stucan cu ineptiiile... e clar! Ma mira lipsa de reactie a lui Tolontan, desi poate n-ar trebui...

asa este,subscriu in totalitate la cele exprimate de tine! acum vreo luna doua era un articol in care becali jignea pe cineva numindul in fel si chip! eu am scris cu aceleasi cuvinte ca becali e asa cum au scris in articolas! ce credeti? articolul a ramas exact asa....eu am fost moderat!

zizu
zizu  •  12 Iulie 2017, 16:40
Postat de costin_stucan pe 12 Iulie 2017, 15:31

Am citit cu surprindere mesajul tău. Invoci legi, însă te întreb eu care legi sunt încălcate de acest articol? Îmi poți spune măcar numărul legii și caut eu articolul? Ideea este că faci mai multe confuzii sau erori. Acest articol este declanșat în urma unei informații primite de la o sursă, informație care s-a dovedit a fi corectă în urma confruntării Ip-urilor folosite de user. Articolul nu conține IP-uri, ci doar anumite observații legate de prezența unor persoane în cantonamentele din care posta sursa. Vorbim despre un subiect de presă, nu despre o anchetă judiciară. Un angajat al unui club important încalcă niște regulile unei comunități (poate chiar legi; sunt postări care conțin calomnii evidente) și contractul de muncă pe care l-a semnat. Nu ți se pare un subiect de presă? Conform raționamentului tău, jurnaliștii nu au voie să intre în domeniul informatic nici dacă descoperă o infracțiune comisă de o anumită persoană, ci trebuie să meargă la poliție. Greșit. Un ziarist nu lucrează cu autoritățile și nu-și divulgă sursele nimănui. Autoritățile se pot sesiza în urma articolelor publicate. Eu am verificat o informație și am publicat-o. În final, am o întrebare. De ce crezi că Academia Hagi nu reacționează, deși angajatul aduce un grav prejudiciu de imagine clubului? Cu respect, Costin Ștucan

academia nu reactioneaza fiindca efectiv nu e de datoria ei sa reactioneze! daca ai dovezi concludente te duci la organele abilitate si ceri sa se faca dreptate! voi incalcati o serie de legi si de aceea nu puteti sa mergeti mai departe fiindca nu va ia nimeni in serios cu astea! intai ar trebui sa va puneti voi in legalitate cu dovezile si faptele reclamate!in 89 s a murit si ptr a ne exprima liber opiniile! omul ala (daca e real) si a exprimat o opinie! voi nu ati pus o regula clara ce e voie si ce nu sa se exprime in com,ati lasat o sa fie foarte evaziv....! suportati! asa cum noi va suportam postacii ce ne jignesc,vorbesc urat iar voi nici un avertisment nu le dati

88gore88
88gore88  •  12 Iulie 2017, 16:04

Hahaha...frectie la picior de lemn.E normal sa apara astfel de caractere pt ca articolele voastre can-can-iste atrag astfel de personaje.Este efectul negativ la ceea ce ati creat.Cand veti inceta cu Gigismul,fecesebismul, bomb-news-ul incredibil de uimitor fabricat din scenarita cu care se confrunta vre-un "specialist " din studio si tratati corect cititorii atunci puteti avea nemultumiri cand apar astfel de indivizi.Pana atunci,ciocu' mic si terminati cu victimizarea pt ca sunteti de 5000 de ori mai vinovati decat Postacul ion2010.App,pe *** Randoom nu il suspectati de nimic?Nici ca ar avea 200 de conturi pe acelasi ip?...Cum am mai spus,frectie la picior de lemn....

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

costin_stucan
costin_stucan  •  12 Iulie 2017, 15:31
Postat de ticbis pe 12 Iulie 2017, 14:52

Ai dreptate, nu am folosit cuvantul corect, dar ideea de baza e clara: Stucan asta s-a dus la inginerul IT care le gestioneaza site-ul si i-a cerut datele unui user care-l injura si-l denigra frecvent; apoi, dupa ce le-a obtinut a redactat un articol in care a publicat tot ceea ce-a aflat, cu nume, prenume, fotografii fata si profil. Asta nu a fost o ancheta jurnalistica, ci doar o demonstratie de "*** ***" si incalca grav o serie intreaga de legi ce in mod normal sanctioneaza asemenea fapte cu puscaria si cu inchiderea site-ului. Ce a facut Stucan nu are voie sa faca niciun jurnalist, niciun proprietar de site, niciun functionar bancar si absolut nimeni in absenta deciziei unui procuror sau a unei instante. Avea destule variante de a scapa de acel user, putea chiar sa-l actioneze in justitie, insa a ales sa se razbune singur cum l-a dus capul (si nu l-a dus prea mult). Atentie, pentru exact acelasi gen de "dreptate" facuta de capul lui, Gigi Becali a fost condamnat la puscarie cu executare! Eu nu stiu daca dl Tolontan stie in ce porcarie s-a bagat asta; eu l-as da afara din redactie chiar maine. In rest, il astept pe dl Stucan sa-mi caute IP-ul de pe care postez si sa-mi publice numele si poza fata si profil aici pe site; ar fi o sansa uriasa pentru mine sa ma imbogatesc... :))!

Am citit cu surprindere mesajul tău. Invoci legi, însă te întreb eu care legi sunt încălcate de acest articol? Îmi poți spune măcar numărul legii și caut eu articolul? Ideea este că faci mai multe confuzii sau erori. Acest articol este declanșat în urma unei informații primite de la o sursă, informație care s-a dovedit a fi corectă în urma confruntării Ip-urilor folosite de user. Articolul nu conține IP-uri, ci doar anumite observații legate de prezența unor persoane în cantonamentele din care posta sursa. Vorbim despre un subiect de presă, nu despre o anchetă judiciară. Un angajat al unui club important încalcă niște regulile unei comunități (poate chiar legi; sunt postări care conțin calomnii evidente) și contractul de muncă pe care l-a semnat. Nu ți se pare un subiect de presă? Conform raționamentului tău, jurnaliștii nu au voie să intre în domeniul informatic nici dacă descoperă o infracțiune comisă de o anumită persoană, ci trebuie să meargă la poliție. Greșit. Un ziarist nu lucrează cu autoritățile și nu-și divulgă sursele nimănui. Autoritățile se pot sesiza în urma articolelor publicate. Eu am verificat o informație și am publicat-o. În final, am o întrebare. De ce crezi că Academia Hagi nu reacționează, deși angajatul aduce un grav prejudiciu de imagine clubului? Cu respect, Costin Ștucan

adi_stelistul
adi_stelistul  •  12 Iulie 2017, 15:28
Postat de adi_stelistul pe 12 Iulie 2017, 15:27

Da, pare destul de clar ce s-a intamplat. Nu e ilegal dar cu siguranta nu e prea moral. Pentru ca e mult mai usor de influentat opinia cuiva daca prezinti o informatie sau opinie ca venind din partea cuiva aparent neutru. Daca prezinti informatia sau opinia declinandu-ti identitatea reala cel caruia i-o comunici e mult mai recipient in a o asimila ca atare. Imediat incepe sa-si spuna "pai normal ca zice asta, e in interesul sau sa o spuna". Eu cred ca demersul Gazetei e in regula, descurajeaza astfel de atitudini incorecte. Problema e ca PR-ul Viitorului e o miza... meschina, nu rezolva mai nimic. E important doar pentru semnal. Se ocupa cu asta la ora actuala guverne, organizatii, unele cu interese dintre cele mai obscure. Practic astfel de "trucuri" ne-au dus direct in asa-zisa epoca a post-adevarului in care oricine poate manipula adevarul conform propriilor interese. Pana societatea civila isi creaza anticorpii necesari e nevoie si de astfel de "vaccinuri" ca dezvaluirile de aici care sa-i faca pe eventualii receptori mai atenti.

"... cel caruia i-o comunici e mult mai RETICENT...", nu "recipient". :-) Unde naiba mi-era capul?

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 9
Comentează