Articol de Andrei Crăiţoiu - Publicat marti, 09 decembrie 2025 13:13 / Actualizat marti, 09 decembrie 2025 13:27
Suporterii Universității Craiova au transformat meciul cu CFR Cluj într-un gest de solidaritate, donând mii de perechi de ghetuțe pentru copiii din familiile defavorizate din Oltenia.
La meciul Universitatea Craiova - CFR Cluj 1-1, suporterii echipei din Bănie au avut intrarea gratuită pe „Ion Oblemenco”. Dar au fost invitați de către club să se alăture campaniei „Încalță un copil, de iarnă!”.
Campania se află la cel de-al șaptelea sezon, iar oltenii s-au alăturat în premieră acestui eveniment special. Scopul? Donarea de încălțăminte nouă pentru copiii din familiile defavorizate din Oltenia.
S-au donat 5.638 de perechi de ghetuțe de iarnă, la Universitatea Craiova - CFR Cluj
„Ne propunem să încălțăm de iarnă câți mai mulți copii care au nevoie de ajutor. Acei copii care trăiesc în condiții greu de imaginat și care în prag de iarnă merg aproape desculți”, au transmis oficialii clubului.
La partida din weekend au asistat pe stadion 23.550 de spectatori. Dintre aceștia, au donat 5.638 de perechi de ghetuțe! Inclusiv jucătorii au donat 2.500 de euro pentru a se cumpăra ghetuțe de iarnă pentru cei mici.
„Suntem privilegiați având în vedere viața pe care o avem”
„A fost o acțiune foarte frumoasă! Avem responsabilitatea să le facem. Suntem privilegiați având în vedere viața pe care o avem. Chiar și salariile pe care le avem, felul în care trăim. Trebuie să ne gândim și la cei care poate n-au avut același noroc ca noi. Copii care merită să aibă o pereche de ghete, să aibă hăinuțe! Merită să primească niște cadouri de Sărbători.
E trist când ne gândim că sunt mulți astfel de copii care nu-și permit și trăiesc o viață destul de dificilă. Îmi doresc să facem mai multe acțiuni pe viitor”, a fost mesajul transmis de Tudor Băluță la finalul partidei.
Campania de donare se desfășoară pe teritoriul întregii țări până pe 15 decembrie, urmând ca apoi ghetele și pachetele să fie împărțite copiilor de colaboratorii și asociațiile partenere în campanie.