Comentarii (305)
gannicus2014
gannicus2014  •  28 Aprilie 2015, 08:01

amice Talpan , esti dus rau , s-o luam pe logica : ORICINE are un club de fotbal poate participa la licitatie ; deci , din start , asta-i conditia : o entitate DEJA existenta ; magnatul Ionescu , proprietarul clubului de fotbal Avantul Barsana , infiintat in 2001 , participa si castiga licitatia , timp de 5 ani se imbraca in rosu-albastru , joaca pe Ghencea si poarta sigla lui Talpan pe piept : e vreun suporter atat de naiv incat sa vina la meci si sa sustina CS Steaua ( fosta Avantul ) care , conform logicii lui Talpan , continua traditia ? Talpane , daca CSA Steaua reinfiinta sectia de fotbal si o lua din ligile inferioare , mai castigai adepti , asa , te-ai umplut de penibil , CUM POATE CONTINUA CINEVA (CARE ARE DEJA UN CLUB ) TRADITIA STELEI INCHIRIIND MARCA PE O DURATA LIMITATA , Talpane ? 5 ani continua traditia Avantul Barsana , 3 ani Viitorul Axintele ? Talpane , cum ai trecut testele psihologice , omule ?

banciuu
banciuu  •  27 Aprilie 2015, 19:22

Firmele care detin un club de fotbal pot participa la licitatie.Omul asta nu e zdravan la cap.Cum mama naibi a ajuns asta locotenent-colonel numa D-zeu stie.Cine e diliul ala sa cumpere o sigla care are valoare doar cand este pe tricourile Stelei.Noi ziceam de Gigi ca-i batut in cap dar am impresia ca Talpan asta e mai bata.Lemne si pietre dupa tine.

oviatapentrusteaua
oviatapentrusteaua  •  28 Aprilie 2015, 10:15

Ati mai auzit de o armata din NATO sa faca asa ceva? Ati mai auzit o tara in Europa in care Guvernul prin Ministerul Apararii sa se judece cu un club profesionist de fotbal si sa le ceara milioane euro din profit? Ce se intampla in Romania intrece orice imaginatie in materie de coruptie si lichelismpolitic. Caci de un RAZBOI POLITIC IMPOTRIVA STELEI ESTE VORBA . Ponta Oprea UNPR Boroi si Talpan va urez sa va trimita DNA dupa gratii acolo unde au ajuns Adrian Nastase si generalii din dosarul recent " Case pt Generali".

titelb
titelb  •  28 Aprilie 2015, 09:38

Un lucru e sigur: CSA a pierdut un milion de euro pe an pe dati de catre Steaua pentru a juca in Ghencea. Fara acesti bani stadionul din Ghencea va ajunge o paragina si vor dispare si angajatii clubului care se ocupau de aceasta activitate. Acesti bani reprezentau o mare parte din ,,veniturile proprii'' la bugetul clubului, singura resursa care legea permitea sa fie utilizate pentru premierea sportivilor din celelalte sectii ale CSA.

lenan
lenan  •  27 Aprilie 2015, 21:45
Postat de mutulik13 pe 27 Aprilie 2015, 21:44

L-am ascultat pe *** asta de Talpan (altefel poate priceput intr-ale sale). El afirma ca marca va ajunge la cine da mai mult..asadar marca Steaua ar putea ajunge maine la Chiajna, peste un an la Viitorul, peste doi ani la Botosani si tot asa..ceea ce mi se pare genial..sa vinzi un nume precum un bisnitar..

ti-a dat el voie sa-l strigi pe numele mic? :)))

mariuss72
mariuss72  •  27 Aprilie 2015, 21:36
Postat de mdeah pe 27 Aprilie 2015, 21:30

Corect, omul Becali ne-a adus prejudicii. Insa ca investitor a bagat o gramada de bani, sa nu uiti in ce situatie era Steaua cand a venit el. Probabil ca ar fi falimentat la acea vreme, erau datorii la jucatori si la stat, datorii pe care le-a achitat de-a lungul vremii. Le-a achitat INAINTE sa faca profit, omul si-a asumat totusi un risc. Sa vedem cine va mai baga in urmatorii 10-20 de ani atatia bani in fotbal cat a bagat *** asta.

Stai calm ca n-a platit nimic din datoria aia de milioane la stat, ia vezi mai bine. Si de bagat a bagat dupa cum a scos, nu-i mai face icoana ca nu merita. La ce bani a scos, nu a facut nimic pentru club, nu exista o baza sportiva, sa nu mai zic de stadion...nici macar un proiect de viitor. A distrus academia de copii pentru citeva sute de mii, a mutat sediul la Mogosoaia...hai sa fim seriosi.

gannicus2014
gannicus2014  •  27 Aprilie 2015, 21:22

in ce domeniu din Romanica , statul detine un bun pe care il valorifica in regim de franciza ? Mai exista undeva vreun club privat de fotbal care cotizeaza la stat ? Talpane , prezinta-ne si noua o speta similara si uimeste-ne ... cand o gramada de echipe de pe la noi mulg banii publici de la primarii , consilii locale si judetene , Jijel e singurul pus sa achite o taxa la stat

randoom_._
randoom_._  •  27 Aprilie 2015, 21:17
Postat de lenan pe 27 Aprilie 2015, 21:12

mariuse, l-au lucrat pe gigi in ultima faza a justitiei. insa ipocrizia lor incepe sa iasa la lumina si sa le revina in figura cu putere. ei au vindut clubul la vremea respectiva, cu tot ce avea. numai in romania e posibil ca o vinzare sa fie revazuta de justitie in acest fel si dupa atita timp. tu nu intelegi ca toate acestea se intimpla pentru ca sintem in romania?

eu nu inteleg ce justitie este aia care spune ca o marca daca nu este atacata de instanta timp de 5 ani,nu se mai poate face nimica,dar in acelasi timp da o sentinta care spune contrariul. wtf? oricum,avem cea mai corupta justitia din lume. eu am spus de mult,romania 2007-prezent este cea mai periculoasa tara din istoria oamenirii. in uganda stii ca nu sunt legi si dormi cu arma sub perna si il impusti in cap pe cel care te ataca noaptea. in america stii ca sunt legi si legitima aparare functioneaza. pai in Romania este o speta cu 10 decizii. cand ii crima este legitima aparare. cand este legitima aparare este crima. este haos,justitia este un fel de loterie,cum ai norocul. nu respecta legile. sau legile sunt facute ambigue pentru a nu fi respectate. asa si aici,ei nu mai aveau ce sa atace in instanta dupa 2008 pentru ca au trecut 5 ani. dar ei nu numai ca au atatca abia in 2011,dar au si castigat.

lenan
lenan  •  27 Aprilie 2015, 20:48
Postat de mdeah pe 27 Aprilie 2015, 20:46

Bine, dar cine este suficient de nebun sa INCHIRIEZE marca Steaua cum a facut-o Becali? Nimeni nu va investi bani in marca altuia. Palmaresul ramane al clubului, insa istoria ramane cu marca Steaua Bucuresti. Si vad ca Armata tot santajeaza diversi indivizi pentru a obtine bani. Doar bani. Nu ii intereseaza de club, de performanta. Drept dovada stadionul Ghencea este lasat in paragina, asta inseamna investitie in fotbal pentru CSA??

corect!

mdeah
mdeah  •  27 Aprilie 2015, 20:46
Postat de disclosure pe 27 Aprilie 2015, 20:38

Nu , palmaresul ramane cu echipa aluia , adica cu SOCIETATEA care detine respectiva echipa , n-are nicio treaba cu acea marca , ca nu marca obtine trofee.

Bine, dar cine este suficient de nebun sa INCHIRIEZE marca Steaua cum a facut-o Becali? Nimeni nu va investi bani in marca altuia. Palmaresul ramane al clubului, insa istoria ramane cu marca Steaua Bucuresti. Si vad ca Armata tot santajeaza diversi indivizi pentru a obtine bani. Doar bani. Nu ii intereseaza de club, de performanta. Drept dovada stadionul Ghencea este lasat in paragina, asta inseamna investitie in fotbal pentru CSA??

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 31
Comentează