GSP SPECIAL  »  DIVERSE  »  PROMO

Azi în ziar continuă dezvăluirile despre mafia taxiurilor ilegale care sufocă Bucureştiul!

Articol de GSP - Publicat joi, 14 martie 2013 00:00 / Actualizat vineri, 15 martie 2013 00:07

100.000 de euro pe zi încasează împreună trei firme de taxiuri care acceptă ca şoferii cu licenţe din Ilfov să practice meseria în Bucureşti, împotriva legii.

Situaţia a devenit o bombă socială, pentru că zeci de mii de familii din Capitală sînt afectate de concurenţa neloială.

100.000 de euro pe zi încasează împreună trei firme de taxiuri care acceptă ca şoferii cu licenţe din Ilfov să practice meseria în Bucureşti, împotriva legii.

Situaţia a devenit o bombă socială, pentru că zeci de mii de familii din Capitală sînt afectate de concurenţa neloială.

Gazeta Sporturilor continuă azi dezvăluirile despre mafia taxiurilor din  Bucureşti, atingînd un alt punct sensibil al discuţiei: taximetriştii neautorizaţi de la Aeroportul "Henri Coandă".

Investigaţia e doar în ediţia tipărită, pe care o găsiţi azi la chioşcurile de ziare!

 


Citește și:
Datele și stadioanele unde ar juca România la Campionatul Mondial 2026, dacă se califică » Distanțele sunt URIAȘE
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Datele și stadioanele unde ar juca România la Campionatul Mondial 2026, dacă se califică » Distanțele sunt URIAȘE
Acestea sunt grupele de la Campionatul Mondial din 2026 » România ar juca într-o grupă UȘOARĂ dacă s-ar califica
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Acestea sunt grupele de la Campionatul Mondial din 2026 » România ar juca într-o grupă UȘOARĂ dacă s-ar califica
Grupa MORȚII la Campionatul Mondial: Norvegia, ghinion la prima participare după 28 de ani
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Grupa MORȚII la Campionatul Mondial: Norvegia, ghinion la prima participare după 28 de ani
Starul din Premier League s-a ferit, însă camerele tot l-au surprins cu celebra prezentatoare TV
Campionate
Starul din Premier League s-a ferit, însă camerele tot l-au surprins cu celebra prezentatoare TV
Nouă fabrică în România, investiție de 10 milioane euro FOTO
Profit.ro
Nouă fabrică în România, investiție de 10 milioane euro FOTO
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

Acuzații SEISMICE împotriva lui Gheorghe Tadici: „S-a răzbunat că nu i-au ieșit pariurile! Știe toată țara că pariază!” » Retrasă definitiv la doar 25 de ani: „Era terminată psihic de Tadici, plângea non-stop!”

Scor aiuritor la baschet: 207 puncte diferență! » Scandal după meci: „E nevoie de bun-simț în astfel de situații” vs „Să ne oprim și să nu mai jucăm?”


Comentarii (23)
marius73ro
marius73ro  •  15 Martie 2013, 22:11

In mod normal cineva ar trebui sa reglementeze transportul public de persoane in Bucuresti. Asa ne trezim ca Nelu din Glina poate sa vina cu tramvaiul personal sau Vasile din Clinceni ar trebui sa aiba dreptul sa faca transport de persoane cu troleibuzul prin Capitala. De ce nu ...??? De asemenea, si in Ilfov ca si in Bucuresti firmele sunt patronate de persoane care urmaresc doar sa faca profit pe spatele taximetristilor. Pe acestia nu ii intereseaza ca tariful este f mic in raport cu pretul la combustibil, si toate celelalte cheltuieli. De ce DNA-ul nu face o ancheta sa vada cata SPAGA au luat primarii din SAI pentru acordarea de Autorizatii fara numar... fara numar???

aldan
aldan  •  15 Martie 2013, 13:49
Postat de aldan pe 15 Martie 2013, 13:43

Daca nu este vorba doar despre taxi "la negru", atunci mie ca si consumator imi convine teribil concurentza! Este licentza pt. Bucuresti mai scumpa? Daca da, si diferentza este semnificativa, in opinia mea, taxi-urilor de Ilfov n-ar trebui sa li se permita (prin lege) sa stationeze in Bucuresti in asteptarea clientilor! In schimb nu li se poate interzice sa ia clienti daca sunt "abordati" din trafic. Iar in cazul asta regula ar trebui sa fie valabila si pt. taxi-urile de Bucuresti la H. Coanda! adica doar sa duca clienti la aeroport. Habar n-am cat este o licenta, insa ideea pleaca imaginand sume ce pot influentza decisiv profitul. Altminteri va trebui sa ma convingeti

Altminteri va trebui sa ma convingeti prin calitate! Pt. consumator, diferenta de tarif tocmai asta trebuie sa reflecte.

aldan
aldan  •  15 Martie 2013, 13:43

Daca nu este vorba doar despre taxi "la negru", atunci mie ca si consumator imi convine teribil concurentza! Este licentza pt. Bucuresti mai scumpa? Daca da, si diferentza este semnificativa, in opinia mea, taxi-urilor de Ilfov n-ar trebui sa li se permita (prin lege) sa stationeze in Bucuresti in asteptarea clientilor! In schimb nu li se poate interzice sa ia clienti daca sunt "abordati" din trafic. Iar in cazul asta regula ar trebui sa fie valabila si pt. taxi-urile de Bucuresti la H. Coanda! adica doar sa duca clienti la aeroport. Habar n-am cat este o licenta, insa ideea pleaca imaginand sume ce pot influentza decisiv profitul. Altminteri va trebui sa ma convingeti

Vezi toate comentariile (23)
Comentează