Articol de GSP - Publicat vineri, 10 decembrie 2010 00:00
Conducerea Barcelonei este aproape de doborîrea unei bariere, posibilitatea de a face publicitate pe echipament. Ar fi o premieră în istoria de 111 de ani a clubului catalan! Presa spaniolă anunţă că Barca va semna în perioada următoare un acord de 180 de milioane de euro pe şase ani pentru a purta pe piept Qatar Foundation.
Din 2006, Xavi şi ceilalţi au scris pe tricou Unicef, în urma unui acord cu această organizaţie a ONU. Numai că din acest acord, Barca nu primeşte bani, ci dă, 1,5 milioane de euro pe sezon. Înţelegerea nu va afecta acordul cu UNICEF.
În plus, catalanii scot la vînzare, pentru 12 milioane de euro, şi spatele tricoului, iar pentru şort se doreşte atragerea unei sume între 6 şi 12 milioane. O decizie similară a luat Bilbao în 2008: în premieră, bascii (112 ani) au acceptat să facă reclamă pe echipament contra a 2 milioane de euro stagional.
Qatar Foundation, care oferă un buget de 180 de milioane de euro pentru un contract de şase ani cu Barcelona, este o organizaţie care promovează educaţia, cercetarea si dezvoltarea. Qatar va organiza CM din 2022.