Comentarii (54)
utilizator șters
utilizator șters  •  19 Decembrie 2020, 02:05
Postat de crist_razvi pe 18 Decembrie 2020, 23:33

UEFA s-a prins ca este o cacialma, adica nu este rasism ci, un circ ieftin. Este sigur ca la CEDO, Contescu va castiga. Cine crede ca UEFA vrea sa o patesca? A gasit un tertip acum, sa iasa basma curata, ca si Burleanu, care, de cateva zile o da la coteala. A uitat cand spunea ca se dezice.... Eu zic sa se dezica de FRF intai!

ai perfecta dreptate: in plus, iese un presedinte de tara, fara o minima analiza, sa apere o echipa, iar la noi un presedinte al federatiei de specialitate someaza sa nu cumva sa-l apere cineva pe arbitrul roman. Mi-e *** rau de Erdogan, cucate bube privind drepturile are si cat e de tiran, dar macar a fost patriot. In schimb mi-e catamai greata de slugarnici care cred ca suntem prea mici sa emitem macar opinii. Pe de alta parte, e un rezultat direct proportional cu cat de jos a ajuns natia asta...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alenb
alenb  •  18 Decembrie 2020, 23:21
Postat de Paco Raceanu pe 18 Decembrie 2020, 18:23

In mod normal nu ar trebui sa ma cobor la nivelul unor pliurzi ca tine (eventual doar pentru a-ti spune ca poti sa-ti iei invectivele si sa le adresezi, cadou de Craciun, fiecaruia dintre membrii familiei tale). Apoi, iti recomnad sa nu te mai exprimi in public daca nu ai minime cunostinte despre domeniul in care se discuta. In cadrul procedurilor cu caracter jurisdicțional derulate în fata organismelor specializate ale UEFA, adica proceduri care garanteaza dreptul la aparare al partilor, se soluționeaza litigii de drept sportiv al caror cadru este format, in cazul de fata, din doua parti: autorul presupusei fapte de rasism si victima presupusei fapte de rasism. Dar lucrul asta trebuia sa-l deduci, nimicule, din chiar informatia privind posibilitatea solutionarii cazului prin mediere. Medierea este, prin esenta ei (nimicule!), o institutie juridico-procedurala prin care se soluționeaza intotdeauna un conflict/litigiu intre doua sau mai multe parti. Medierea inseamna demersul de ajungere la un numitor comun, de intelegere, de impacare intre doua sau mai multe parti, fara a se mai analiza fondul problemei. Marea problema a internetului asta este aceea ca a permis oricarui *** functional, ca tine, sa se exprime.

Medierea este scornita de GSP *** lu Dzeu, esti atat de pr ost incat chiar crezi asta cu litigiu :)).

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alenb
alenb  •  18 Decembrie 2020, 23:16
Postat de Paco Raceanu pe 18 Decembrie 2020, 18:28

Dac nu exita un litgiu intre parti in cazul de fata, intre cine si cine se mediaza, bai „astia negrii”? Inteleg ca va exprimati fara o minima cultura juridica si literala, dar chiar si fara logica?

Fara logica? Dar cine a zis ca UEFA face pe mediatoarea intre turci si Coltescu? Gspul? Inteleg ca tu crezi tot ce spune gesepeul. Eu stiam ca s-a deschis procedura disciplinara nu litigiu intre 2 parti, cel putin asta a anuntat UEFA.

105910051362950
Emir Kis  •  18 Decembrie 2020, 21:52
Postat de adi_stelistul pe 18 Decembrie 2020, 21:19

“Medierea este o instituție juridica administrabila, chiar obligatoriu, in toate procedurile litigioase (internationale si nationale)”. Asta e un citat... din tine. Ma rog, ai o logica... interesantă.

Citeste tot comentariul meu si vei vedea ca spun expressis verbis ca organele jurisdictionale au obligatia informarii cu privire la institutia medierii. Nu trunchia si omite mesajul corect si explicit al comentariului meu. Sa aprobi un individ care sustinea ca nu exista un litigiu la UEFA pe cazul asta, desi se preconizeaza o solutionare prin mediere (fiind evident ca trebuie sa exite un litigiu daca se solutioneaza prin mediere), criticandu ma pe mine care explicam ce inseamna medierea (inclusiv in sensul ca institutia asta nu are rolul de a absolvi sau condamna, dupa caz, partile litigiului, asa cum intelegeau unii dintre comentatori), spune multe despre cat de bine stapanesti subiectul si cat de bine stai cu logica.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  18 Decembrie 2020, 21:19

“Medierea este o instituție juridica administrabila, chiar obligatoriu, in toate procedurile litigioase (internationale si nationale)”. Asta e un citat... din tine. Ma rog, ai o logica... interesantă.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  18 Decembrie 2020, 21:15
Postat de Emir Kis pe 18 Decembrie 2020, 20:35

“Prietene”, exista o regula de baza in exprimare, mai ales atunci cand vrei sa fii combativ, anume sa citesti cu atentie ce spune celalalt. In primul rand, te contrazici. Il aprobi pe un pliurd care ma critica sustinand ca in cazul de fata nu ar fi niciun litigiu, desi se propune solutionare prin mediere, deci e obligatoriu sa existe un litigiu (medierea este aplicabila exclusiv litigiilor/conflictelor in scopul solutionarii prin intelegere intre partile conflictului), iar in final spui/recunosti ca UEFA ar propune medierea litigiului, in mod exceptional (deci ma aprobi pe mine in final, care spusesem fix acelasi lucru, anume ca medierea vizeaza solutionarea litigiului prin intelegerea partilor, fara sa se mai transeze fondul cazului-existenta sau nu a rasismului). Prin tot ce spui ma aprobi, recunoscand inclusiv ca UEFA permite medierea litigiilor, chiar si in mod exceptional, dar o permite. Apoi, eu nu am spus ca medierea este obligatorie, ci ca INFORMREA cu privire la aceasta procedura este obligatorie (art. 6 din L . 192/2006). Iar medierea este posibila mai toate domeniile dreptului, inclusiv in conflictele de munca, penal (art. 2, al. 6 din L 192/2006) etc. Crede ma, stiu categoric ce spun (am obtinut medieri numeroase in favoarea clientilor in toate domeniile enumerate). Invatati sa nu va mai exprimati critic la adresa altora, daca nu stapaniti domeniul, eventual studiati inainte si ajungeti macar la nivelul profanului.

Tu ai spus ca medierea e obligatorie in toate litigiile interne și internaționale. Ca nimeni nu știe nimic. Aici nu e litigiu, e procedura disciplinara... Nici măcar in caz de litigiu nu e obligatorie (vezi conflictele de munca, unde e chiar interzisă).... ce sa mai zic, sper sa înțelegi ce-ai scris. Bafta!

republicanapoca
republicanapoca  •  18 Decembrie 2020, 20:13
Postat de adi_stelistul pe 18 Decembrie 2020, 19:35

Practic este exact ceea ce spune gsp ca vrea sa faca UEFA: o mediere agreata de parti, intr-o circumstanta deosebita.

Sunt doar vrajeli Marca Gsp.., Coltescu nu v a mai arbitra ,ulciorul s a spart.. prea multe nereguli cu acest Coltescu

adi_stelistul
adi_stelistul  •  18 Decembrie 2020, 19:35
Postat de adi_stelistul pe 18 Decembrie 2020, 19:34

Prietene, tocmai de aceea e "surprinzator" modul in care UEFA intentioneaza sa rezolve problema: printr-o mediere care priveste conflicte intre parti, nu proceduri disciplinare (mutatis mutandis, in practica judiciara nu vei vedea mediere in anchetele penale; si nici in cele civile intotdeauna, de pilda nu este admisa medierea in conflictele de munca). Revenind la sport, articolul 1 al Codului de Arbitraj Sportiv spune clar ca sunt excluse de la mediere chestiunile legate de aspecte disciplinare dar ca, totusi, in anumite situatii si daca partiale sunt de acord, se poate recurge si la mediere. Este o procedura exceptionala in astfel de cazuri, nu obligatorie cum ai zis tu. De pe site-ul Tribunalului de Arbitraj Sportiv: https://www.tas-cas.org/en/mediation/rules.html

Practic este exact ceea ce spune gsp ca vrea sa faca UEFA: o mediere agreata de parti, intr-o circumstanta deosebita.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  18 Decembrie 2020, 19:34
Postat de Paco Raceanu pe 18 Decembrie 2020, 18:28

Dac nu exita un litgiu intre parti in cazul de fata, intre cine si cine se mediaza, bai „astia negrii”? Inteleg ca va exprimati fara o minima cultura juridica si literala, dar chiar si fara logica?

Prietene, tocmai de aceea e "surprinzator" modul in care UEFA intentioneaza sa rezolve problema: printr-o mediere care priveste conflicte intre parti, nu proceduri disciplinare (mutatis mutandis, in practica judiciara nu vei vedea mediere in anchetele penale; si nici in cele civile intotdeauna, de pilda nu este admisa medierea in conflictele de munca). Revenind la sport, articolul 1 al Codului de Arbitraj Sportiv spune clar ca sunt excluse de la mediere chestiunile legate de aspecte disciplinare dar ca, totusi, in anumite situatii si daca partiale sunt de acord, se poate recurge si la mediere. Este o procedura exceptionala in astfel de cazuri, nu obligatorie cum ai zis tu. De pe site-ul Tribunalului de Arbitraj Sportiv: https://www.tas-cas.org/en/mediation/rules.html

steauaeuna
steauaeuna  •  18 Decembrie 2020, 18:42

Mult scandal pentu nimic. Trei etape suspendare din meciurile europene. Hotarasc ei care sa fie alea. Meciurile...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează