GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  SNA

„Financiarul”, singurul cotidian de business care creste in continuare

Articol de GSP - Publicat miercuri, 30 iunie 2010 00:00

„Financiarul” este singurul cotidian de afaceri care a consemnat cresterea numarului de cititori, pe o piata in scadere, potrivit  celui mai recent val al Studiului National de Audienta (SNA) al BRAT, care masoara audienta in perioada 13 aprilie 2009 -18 aprilie 2010.

Astfel, potrivit SNA, „Financiarul”, cotidian de business a Intact Media Group, a punctat o crestere de 2% a numarului de cititori fata de valul anterior al SNA, ajungand pana la 160.000 de cititori in medie pe aparitie. Principalul sau competitor a punctat un declin de 10% fata de valul de audienta anterior. Reamintim ca  „Financiarul” a consemnat in T1 2010 si cea mai spectaculoasa crestere atat a vanzarilor directe, de 221% cat si a celor totale, de 172%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit BRAT.

„Saptamana Financiara”, publicatie a Intact Media Group, ramane liderul publicatiilor economice, cu 264.000 de cititori pe editie, devansandu-si net principalul competitor, fata de care are mai mult cu 59.000 de cititori in medie pe aparitie.

Din clasamentul celor mai apreciate publicatii pe segmentul quality nu lipseste „Jurnalul National”, care are un numar mediu de 615.000 de cititori pe editie, un plus de 166.000 de cititori fata de „Evenimentul Zilei”, care a scazut cu 9% fata de raportarile anterioare ale SNA. „Gazeta Sporturilor” ramane liderul incontestabil al publicatiilor sportive, cu un numar mediu de de 731.000 cititori pe editie. Avansul „Gazetei Sporturilor” fata de „Pro Sport”, este de 139.000 de cititori in medie pe aparitie. Pe segmentul revistelor pentru femei, revista „Felicia” a inregistrat o audienta medie pe aparitie de 338.000 de cititori.

„Financiarul” este singurul cotidian de afaceri care a consemnat cresterea numarului de cititori, pe o piata in scadere, potrivit  celui mai recent val al Studiului National de Audienta (SNA) al BRAT, care masoara audienta in perioada 13 aprilie 2009 -18 aprilie 2010.

Astfel, potrivit SNA, „Financiarul”, cotidian de business a Intact Media Group, a punctat o crestere de 2% a numarului de cititori fata de valul anterior al SNA, ajungand pana la 160.000 de cititori in medie pe aparitie. Principalul sau competitor a punctat un declin de 10% fata de valul de audienta anterior. Reamintim ca  „Financiarul” a consemnat in T1 2010 si cea mai spectaculoasa crestere atat a vanzarilor directe, de 221% cat si a celor totale, de 172%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit BRAT.

„Saptamana Financiara”, publicatie a Intact Media Group, ramane liderul publicatiilor economice, cu 264.000 de cititori pe editie, devansandu-si net principalul competitor, fata de care are mai mult cu 59.000 de cititori in medie pe aparitie.

Din clasamentul celor mai apreciate publicatii pe segmentul quality nu lipseste „Jurnalul National”, care are un numar mediu de 615.000 de cititori pe editie, un plus de 166.000 de cititori fata de „Evenimentul Zilei”, care a scazut cu 9% fata de raportarile anterioare ale SNA. „Gazeta Sporturilor” ramane liderul incontestabil al publicatiilor sportive, cu un numar mediu de de 731.000 cititori pe editie. Avansul „Gazetei Sporturilor” fata de „Pro Sport”, este de 139.000 de cititori in medie pe aparitie. Pe segmentul revistelor pentru femei, revista „Felicia” a inregistrat o audienta medie pe aparitie de 338.000 de cititori.

Pe ce stadion va juca Corvinul Hunedoara în Europa League: „Am primit invitația și vom merge acolo”

S-a întors! Acționarul din „Epoca de Aur” bagă din nou bani la Dinamo: e unul dintre magnații alcoolului


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close